Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-12-2013, 14:41   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Dit forum heeft geen moderator

Na meer dan 10 jaar moderator van wolfdog.org geweest te zijn heb ik maanden geleden besloten hiermee te stoppen. En dit heb ik ook al 6 maanden geleden aan de (helaas anonieme) admin van wolfdog meegedeeld. Veel lezers van dit forum die mij vragen over de werking van wolfdog stuurden, heb ik de afgelopen maanden ook al geïnformeerd dat ik niet langer moderator was.

Met veel plezier heb ik vele jaren het moderator werk gedaan. Ik heb als moderator altijd geprobeerd zo objectief mogelijk te zijn, maar daardoor kan je het helaas ook niet altijd iedereen naar de zin maken. De laatste jaren werd het al lastiger om goed te kunnen modereren omdat veel functies op wolfdog niet meer correct werkten en ik als moderator ook geen zaken kon wijzigen of toevoegen. En aangezien daarnaast de info die ik stuurde ook nooit ge-upload werd, kreeg ik (terecht) ook steeds meer PB’s met klachten. Maar door al deze zaken bij elkaar werd dit vrijwilligerswerk ook steeds minder leuk en kwam ook het een eind van mijn “uithoudingsvermogen” in zicht.
De laatste druppel in een zeer volle emmer was het moment dat ik van een van de schrijvers hier op het forum een bericht ontving dat er officieel aangifte tegen mij te gaan zou worden vanwege smaad/belediging als ik niet voor een bep. datum diverse teksten op het forum zou verwijderen. (omdat ik als moderator verantwoordelijk zou zijn voor het laten staan van teksten met smaad, leugens en/of laster)
Ik vond het meer dan treurig om hier als moderator ook nog mee geconfronteerd te worden. En voor mij was hiermee de maat vol en heb ik mijn moderator schap officieel opgezegd.


Helaas hebben mijn vele PB’s en mails aan de admin met het verzoek aan om ook het woord “moderator” bij mijn naam te verwijderen tot op heden nog steeds geen enkel resultaat gehad. Aangezien ik hier nu al 6 maanden tevergeefs op heb gewacht, deel ik hierbij nu maar ook nog op dit forum mee dat ik geen moderator meer ben!! (Misschien dat hierdoor de admin wel in actie komt?)

Het stoppen van mijn moderator schap betekende dat:
  • Het Nederlandse forum al sinds maanden geen moderator heeft
  • Ik derhalve ook geen enkele werkzaamheid als moderator meer verrichtte
  • Ik dus niet verantwoordelijk ben voor alle teksten die geplaatst werden/worden
  • Ik geen berichten verwijderde/verwijder (ook niet die volgens de regels van wolfdog niet zijn toegestaan)
  • Ik geen hulp kom/kan bieden t.a.v. zaken die werking van wolfdog betreffen

Aangezien ik al in geen maanden meer moderator werk verricht, zijn er ondertussen ook diverse berichten geplaatst die volgens de regels van wolfdog niet zijn toegestaan. Zo mogen er bijvoorbeeld geen nestaankondigingen op het forum geplaatst worden (daar is de rubriek nestaankondigingen voor) en mag een zelfde bericht op div. taal fora geplaatst worden. Zo kon het ook gebeuren dat een van de nestaankondigingen die hier nog wel op het forum staat, al op diverse andere taal fora verwijderd is en deze fokker hiervoor ook al een waarschuwing van andere moderator heeft gekregen.
Ik hoop dat er niet nog veel meer “niet toegestane” berichten in dit forum geplaatst zullen worden en dat de admin nu eindelijk eens het woord moderator bij mijn naam verwijdert en een nieuwe moderator aanstelt!!

Degenen die eventueel interesse hebben in een vrijwilligers functie als moderator van het Nederlandse forum, kunnen zelf rechtstreeks contact opnemen met de admin: [email protected]
Ik heb hier zelf geen bemoeienis mee en ben niet van plan ben om nog te reageren op PB’s, en/of discussies aan te gaan op dit forum n.a.v. het bovenstaande bericht.

Maar ik wens een ieder van jullie wel alvast hele fijne feestdagen en een fantastisch 2014!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 20-12-2013, 10:59   #2
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

jij/jullie ook fijne feestdagen! en ik begrijp wel dat je op deze manier geen zin meer hebt in het moderator-schap.
__________________
Groetjes judith
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 21-12-2013, 11:21   #3
of_Mercedes_Dream
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Location: Kontich, near Antwerp
Posts: 460
Default

Bedankt voor al het werk dat je al die jaren hebt gedaan.
Patrick
of_Mercedes_Dream jest offline   Reply With Quote
Old 21-12-2013, 12:05   #4
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Jammerrrrr.........maar heel begrijpelijk .
Ben het niet altijd met je eens geweest...........zeker als ik dit XXXXXXXXXX in eens in me tekst zag staan .
Maar ja ...........'t is je vergeven .

Thanks voor de lange tijd dat je ''t Nederlandse Modje" was....... van een "ooit zo leuk forum"


Ohw enne...........
Quote:
Originally Posted by mijke View Post
een van de schrijvers hier op het forum een bericht ontving dat er officieel aangifte tegen mij te gaan zou worden vanwege smaad/belediging als ik niet voor een bep. datum diverse teksten op het forum zou verwijderen. (omdat ik als moderator verantwoordelijk zou zijn voor het laten staan van teksten met smaad, leugens en/of laster)
Tssss 1 en 1 = !!!
Denk dat we niet te veel hier over na te hoeven denken wie deze ene schrijver dan wel is..........koek koek !!!
Maareh dit is dan weer de zoveelste misselijke strakke actie........van een 1e klas MXXXXT !!!

Het gaat U allen goed
Gegroet Martine.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .

Last edited by loco; 21-12-2013 at 12:10.
loco jest offline   Reply With Quote
Old 21-12-2013, 14:58   #5
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default


Mijke je was een fijne moderator en ik dank je dan ook voor al die jaren vrijwillig dit zooitje ongeregeld in het gareel te hebben gehouden.
Misselijk dat het op deze manier tot een einde komt
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 21-12-2013, 15:02   #6
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post

Ohw enne...........

Tssss 1 en 1 = !!!
Denk dat we niet te veel hier over na te hoeven denken wie deze ene schrijver dan wel is..........koek koek !!!
Maareh dit is dan weer de zoveelste misselijke strakke actie........van een 1e klas MXXXXT !!!

Het gaat U allen goed
Gegroet Martine.
Dat is exact dezelfde die zich met al die nestaankondigingen zelf de regels aan haar laars lapt!
Walgelijk. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XX
Vul zelf maar in hoe ik erover denk.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 21-12-2013, 16:40   #7
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

BTW
mocht het aangifte avontuur iets te maken hebben met mijn uitspraken over onze handtassenfabrikant. Dan zijn die uitspraken nog altijd door mij gedaan en niet door Mijke.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-12-2013, 23:46   #8
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

duitsland heeft zo te zien ook geen moderator
__________________
Groetjes judith
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 05-01-2014, 12:48   #9
buidelwolf
senior member
 
buidelwolf's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: The Netherlands
Posts: 163
Default

Mijke, dank voor al het werk dat je op deze site verricht hebt. Jammer dat je stopt.
buidelwolf jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org