Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Clubs en wetgeving

Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-04-2009, 07:00   #121
ELISE
Yara
 
ELISE's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Berkel en Rodenrijs
Posts: 1,126
Default

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
We kunnen natuurlijk ook voorstellen om met de hele ALV op een terras buiten te gaan zitten!

En ik hoop dat er juist ook leden komen die zaken positief willen veranderen!
Want dan kunnen die tenminste ook hun stem uit brengen!


En alleen als mensen hun krachten bundelen, gezamelijk voorstellen doen, hun stem uitbrengen, kunnen leden in welke vereniging dan ook zaken veranderen!
Want in onze democratie geldt nog steeds dat de meerderheid bepaalt wat er gebeurt!

Mee eens!!!!

Dus constuctief bezig zijn en daarna een "constuctief" terrasje pakken
__________________
Elise

www.ofthevoiceofnature.nl
ELISE jest offline   Reply With Quote
Old 02-04-2009, 14:05   #122
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
yep, ben idd niet door de keuring gekomen en kende geen 10 leden, dus kon me ook niet beschikbaar stellen tijdens de vergadering.
Nou is het zo je moet ze dus niet alleen kennen ze moeten nog je allemaal willen voordragen ook .
Dus op een ledenaantal van 94 personen inclusief bestuur is dit meer dan 10 % waardoor je je moet laten voordragen .
Is dit niet een belachelijk hoog % aangezien het ledenaantal van NVTW ?????
Volgens mij gewoon onmogelijk om dit te bereiken en vraag me af of dit in het verleden ooit is gelukt ????
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .

Last edited by loco; 02-04-2009 at 14:46.
loco jest offline   Reply With Quote
Old 02-04-2009, 16:11   #123
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Nou is het zo je moet ze dus niet alleen kennen ze moeten nog je allemaal willen voordragen ook .
Dus op een ledenaantal van 94 personen inclusief bestuur is dit meer dan 10 % waardoor je je moet laten voordragen .
Is dit niet een belachelijk hoog % aangezien het ledenaantal van NVTW ?????
Volgens mij gewoon onmogelijk om dit te bereiken en vraag me af of dit in het verleden ooit is gelukt ????
Naar mijn weten is het dus nog nooit iemand gelukt.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 02-04-2009, 17:36   #124
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
Naar mijn weten is het dus nog nooit iemand gelukt.
Naar mijn weten is dit ook nog ooit gebeurd

Vind het ook een hoog percentage, maar ja... zo staat het nou eenmaal in de statuten opgenomen!
En het wijzigen van statuten kan alleen bij een notaris. En er zijn maar heel weinig verenigingen die ooit tot het wijzigen van statuten over gaan!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 02-04-2009, 18:04   #125
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
Zit er over te denken om mijn lidmaatschap op te zeggen.
Als ik naar een activiteit wil, kan ik er ook zelf 1 organiseren. Heb ik geen vereniging voor nodig. Vind het allemaal wel best zo.

Jammer hoor als je je lidmaatschap opzegt!
En natuurlijk heb je een RV niet alleen voor activiteiten nodig! Dat kun je inderdaad ook zelf doen (dat doen anderen en ik zelf ook! )
Maar voor mij persoonlijk vind ik het van belang dat een RV zich inzet voor de gezonheid en de toekomst van een ras!!

En daarom stelde ik bijvoorbeeld de vorige ALV al voor om op een fokkersoverleg of de ALV een agendapunt op te nemen over DNA en DNA markers. Dit voorstel werd aangenomen, maar het is jammergenoeg niet gebeurd
Tuurlijk baal ik daarvan! Maar het is voor mij geen reden om mn lidmaatschap op te zeggen!
In plaats daarvan heb ik het voorstel wederom ingestuurd te samen met nog meer voorstellen t.a.v. gezondheid en welzijn van de TsW!
En als meer leden dit onderschrijven en er voor stemmen, zal het toch echt op een agenda moeten komen!

Daarom hoop ik ook altijd dat er veel leden naar een ALV komen! Want dan kun je samen constructieve voorstellen ondersteunen.
Maar tsja... als er maar een handje vol leden aanwezig is....

Maar natuurlijk zegt het ook nog niet dat met een grote opkomst, alle ingediende voorstellen altijd aangenomen zullen worden! Want nog altijd is dan de mening/stem van de meerderheid doordslaggevend!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org