Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 24-07-2007, 17:18   #41
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

@ patty,

dat van die grote honden, daar had Jos al op geantwoord lieverd.

Maareh ik weet ook niet of het te snel is gegaan. Ik ben niet bij gesprek en kennismaking geweest, toen deze mensen bij Wilma waren.
Het kan zo goed geklikt hebben, dat daarom Duma mee is gegaan.
Ik weet net zo veel als jij. Niks dus.

Maar ik denk niet dat ik nog mensen ga helpen bij het herplaatsen van hun hond, nu er WEER zoveel gezeik op komt. Ik voel mij weer aangesproken, gek he.
Terwijl dit eigenlijk de verandwoordelijkheid (vind ik) van de fokker is van deze hond. Omdat die verstek liet en ik wist dat het wel degelijk een nijpende situatie was, zoals ik je in de mail ook heb vertelt, heb ik geprobeert om voor deze hond te bemiddelen.
NOgamaals, ik ga er van uit dat alles in orde komt, en nogmaals waarom alles zo snel is gegaan, vraag dit dan AUB even op het duitse forum. De nieuwe eigenaren heten "TEB" op het duitseforum.

groetjes Kim

PS ik kan geen duits en Let is op vakantie, dus die kan ik niet om vertaling vragen.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 17:22   #42
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het leuk vind van Jos,
dat hij Duma met hun nieuwe eigenaren gezien heeft,
dat het goed met de hond gaat en dat hij dat hier vermeld.

Ten tweede, deze mensen hebben inlichtingen ingewonnen over het ras,
hebben al 'een grote hond' gehad,
dus zijn niet helemaal zonder hondenervaring,
en onwetend deze hond gaan halen

Ten derde, Patty, (en ook Kim,) jullie hond die je nu hebt is ook je EERSTE Tsjech,
en ook jullie heeft het huilen wel eens nader gestaan als het lachen,
als een bepaalde (opvoedings)oefening niet lukte,
omdat je hond onhandelbaar was, en je niet meer wist wat je moest doen.
Geeft niets,(is geen verwijt) maar met hulp van andere is het jullie toch ook gelukt !!!
Hoe goed voorbereid je ook aan een Tsjech begint,
de werkelijkheid is toch altijd anders.
Geef deze mensen ook een kans om samen met Duma een band op te bouwen.

Ten vierde, ik vind (en vele met mij) dat er tegenwoordig
zoveel onnodige discussies en verwijten naar elkaar geslingerd worden op het forum.
Als je gewoon iets schrijft wordt dat gelijk verkeerd uitgelegd,
ik denk dat dat veel mensen ervan weerhoud om iets op het forum te zetten.
En dat kan toch nooit de bedoeling van een forum zijn ?!
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 17:23   #43
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

quote-maar waarom nou dan al die ophef als er helemaal niks aan de hand is???/ Ik bedoel, ik kan ook wel overal over gaan doemdenken!

Welke ophef en welk doemdenken, dat doe je zelf toch. Ik heb niemand beschuldigd. Die nieuwe mensen kregen een tel nr en gingen kijken naar een hond waar stamboom bij zou zitten dachten ze.

quote-Hoeveel hulp geboden is weet ik niet, alleen een tel nr gegeven over een hond die met stamboom zou zijn. Of toch niet.- of toch niet bedoel ik stamboom en niet geboden hulp. Misschien dat dat eea wat verduidelijkt.

Jij concludeerd dat ik dat negatief bedoel. Jij geeft de indruk dat ik geen plaats verdien in dit verhaal. Jij meent te moetern beslissen of mensen op dit forum van mij inlichten over Duma mogen krijgen. Tuurlijk kunnen op duitse forum lezen. Maar misschien zou iemand uit mijn bevindingen wat kunnen opmaken en blij zijn wat over hem te horen. Ok jij bent daar dus niet blij mee. En ik zal hierover ook niets meer vermelden hier.

Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 17:33   #44
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Joswolf View Post
quote-maar waarom nou dan al die ophef als er helemaal niks aan de hand is???/ Ik bedoel, ik kan ook wel overal over gaan doemdenken!

Welke ophef en welk doemdenken, dat doe je zelf toch. Ik heb niemand beschuldigd. Die nieuwe mensen kregen een tel nr en gingen kijken naar een hond waar stamboom bij zou zitten dachten ze.

quote-Hoeveel hulp geboden is weet ik niet, alleen een tel nr gegeven over een hond die met stamboom zou zijn. Of toch niet.- of toch niet bedoel ik stamboom en niet geboden hulp. Misschien dat dat eea wat verduidelijkt.

Jij concludeerd dat ik dat negatief bedoel. Jij geeft de indruk dat ik geen plaats verdien in dit verhaal. Jij meent te moetern beslissen of mensen op dit forum van mij inlichten over Duma mogen krijgen. Tuurlijk kunnen op duitse forum lezen. Maar misschien zou iemand uit mijn bevindingen wat kunnen opmaken en blij zijn wat over hem te horen. Ok jij bent daar dus niet blij mee. En ik zal hierover ook niets meer vermelden hier.

Jos
Jos

jou manier van schrijven en manier van communiceren via forum en dus tekst, is 9 van de 10 keer niet te begrijpen door mij.
Je gebruikt geen leestekens en de zinsopbouw is zo dat ik er geen normaal verhaal van kan maken.
Met andere woorden, ik vat het meestal anders op dan dat jij bedoelt hebt. Ik heb nu eenmaal moeite met jou manier van schrijven.

De mensen wisten van te voren dat de hond wel een stamboom heeft, maar niet is uitgegeven door de fokker. Deze kunnen zij aanvragen bij de RvB. Dat heet duplicaat-stamboom.
Even de RvB bellen en ze weten hoe ze het moeten doen. Of contact opnemen met Wilma (kan prima duits) en het samen met Wilma doen.
Moet ik dan echt alles voorkauwen?

groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 17:41   #45
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by stefanie View Post
Ten vierde, ik vind (en vele met mij) dat er tegenwoordig
zoveel onnodige discussies en verwijten naar elkaar geslingerd worden op het forum.
Als je gewoon iets schrijft wordt dat gelijk verkeerd uitgelegd,
ik denk dat dat veel mensen ervan weerhoud om iets op het forum te zetten.
En dat kan toch nooit de bedoeling van een forum zijn ?!
Ik ben het hier helemaal mee eens!!! Ik heb er zo ook geen behoefte meer aan.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 17:46   #46
allesandro
wolfman
 
allesandro's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: annerveenschekanaal
Posts: 178
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
@ patty,

dat van die grote honden, daar had Jos al op geantwoord lieverd.

Maareh ik weet ook niet of het te snel is gegaan. Ik ben niet bij gesprek en kennismaking geweest, toen deze mensen bij Wilma waren.
Het kan zo goed geklikt hebben, dat daarom Duma mee is gegaan.
Ik weet net zo veel als jij. Niks dus.

Maar ik denk niet dat ik nog mensen ga helpen bij het herplaatsen van hun hond, nu er WEER zoveel gezeik op komt. Ik voel mij weer aangesproken, gek he.
Terwijl dit eigenlijk de verandwoordelijkheid (vind ik) van de fokker is van deze hond. Omdat die verstek liet en ik wist dat het wel degelijk een nijpende situatie was, zoals ik je in de mail ook heb vertelt, heb ik geprobeert om voor deze hond te bemiddelen.
NOgamaals, ik ga er van uit dat alles in orde komt, en nogmaals waarom alles zo snel is gegaan, vraag dit dan AUB even op het duitse forum. De nieuwe eigenaren heten "TEB" op het duitseforum.

groetjes Kim

PS ik kan geen duits en Let is op vakantie, dus die kan ik niet om vertaling vragen.
als ik voor je moet vertalen Kim, doe ik dit graag hoor
heb voor een duitse multinational gewerkt

Verder even een opmerking !
Ik ben blij dat er mensen zijn die in elk geval heben geholpen met het plaatsen van deze hond, dus bij deze Kim, veronique en letty !
En als mensen zich zoveel zorgen maken over een dier, dan nemen ze hem toch zelf ipv al die opmerkingen. Waarschijnlijk zal ik wel weer mensen op hun tenen trappen, maar dat boeit me niet. Het belangrijkste is dat Duma geplaatst is en blijft !
Het valt me wel op dat sommige mensen hier altijd worden afgezeken, die het goed bedoelen............jammer....dat haalt de kwaliteit naar beneden van een leuk forum.

groetjes Andreas
allesandro jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 17:57   #47
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

@ stefanie: een pup is heel wat anders dan een herplaatser!
Van Kim weet ik het niet, maar ik had/heb ervaring met grote honden, ben opgegroeid met Oma die kennelhoudster was. En juist omdat ik toch nog 'problemen' met mijn TW heb gehad (maar ik ga er dus even niet over hebben waardoor dat kwam!), is de waarschuwing naar mensen toe, dat een TW niet voor iedereen de 'juiste' hond zal zijn helemaal niet verkeerd.

@ iedereen:
Als mensen de dingen verkeerd opvatten, zoals ze bedoelt worden...tja...dat gebeurd nou eenmaal.
Als mensen die het goed bedoelen, dan ook willen leren van andere mensen hun mening..geweldig.

Voor de rest is dit verhaal voor mij gedaan.
Duma zit op een nieuwe plek en hopelijk blijvend.

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 18:07   #48
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
@ iedereen:
Als mensen de dingen verkeerd opvatten, zoals ze bedoelt worden...tja...dat gebeurd nou eenmaal.
Als mensen die het goed bedoelen, dan ook willen leren van andere mensen hun mening..geweldig.
Goh sinds wanneer moet ik leren van een mening? Ik leer liever van iemand met ervaring, die ook weet waar ie het over heeft!
Geloof dat ik niet veel aan jou mening heb in deze, omdat ik zelf die mening ook heb en daar allang naar gehandeld heb.

Hoop "hebjes" maar ik hoop dat je hem snapt.
No offense, maar jij hebt teweinig ervaring nog om van te leren in dit geval.

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 18:40   #49
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Joswolf View Post
Al zoveel geschreven over Duma??? Hoeveel hulp geboden is weet ik niet, alleen een tel nr gegeven over een hond die met stamboom zou zijn. Of toch niet. Die nieuwe eigenaren denken dat ze die nog kunnen krijgen. En nu zie ik hier de echte naam die erbij hoort. Denk ook niet dat het erg van belang is daar deze mensen niet echt fokplannen hebben maar gewoon een fijne huisgenoot erbij willen hebben. ipv direct doorverwijzen denk ik dat het zinvoller was geweest deze mensen uit te nodigen of mee te nemen op wandeling zodat ze de Wolfhond eerst leren kennen. Maar nu is hij er eenmaal en zullen ze het beste ervan moeten maken. Hij heeft nu zijn derde baasje en hopelijk de laatste. De nieuwe eigenaren vonden hem angstig en hij raakt in paniek als er mensen over de vloer komen. Verder dreigt er wat verlatingsangst maar dat is begrijpelijk bij herplaatser rond die leeftijd. Nu waren ze gisteren hier op bezoek en voor een retriever misschien, maar voor een wolfhond vind ik hem niet schuw, en ook omgang met anderen honden ging hier prima. Ik kon hem zonder problemen aanraken en betasten en ik heb wel eens anders meegemaakt.
Maw Duma gaat het goed, en ik hoop dat ze samen veel plezier hebben. Of alles gaat lukken is altijd afwachten. De mensen hebben geen ervaring met wolfhonden. Maar wel veel over om hem een goede kans te geven.

mvg Jos

Hoi Jos,

Bedankt voor de update!
Nu maar hopen dat alles goed zal gaan met Duma en haar nieuwe eigenaren.

Groet,

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 19:46   #50
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

Hoi Jos,

Houd ons even op de hoogte hier, altijd interessant om mee te kunnen lezen hoe het de eerste periode gaat met een herplaatser!!

Succes met de begeleiding!

Groetjes,

Bert.
herder jest offline   Reply With Quote
Old 25-07-2007, 01:29   #51
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Hoi Jos,fijn dat je deze mensen kunt begeleiden met deze hond die naar ik hier lees nu al voor de derde maal herplaatst is.Hoop zeker ook te horen hoe het met Duma verder vergaat.
__________________
Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
Old 25-07-2007, 11:25   #52
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Wat fijn dat Duma een nieuwe eigenaar heeft gevonden!
En ook ik hoop zeker nog eens te horen hoe het met hem gaat !
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 25-07-2007, 14:00   #53
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Sinds gisteren wil Duma schijnbaar niet meer eten. Ook geen pens en dergelijke. Ze moeten maar eens temperaturen en morgen weer langs komen. Ik denk als hij onze honden rondspringen ziet als ik wat lekkers heb ook wel interesse krijgt. De eigenaren hebben net een vorige hond verloren en zijn bang dat ze weer ellende mee gaan maken. Bij ons zag de hond er gezond uit. Hij huilt erg als vrouwtje weggaat en hij thuis is. Duma hangt erg aan nieuwe vrouwtje.
Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 25-07-2007, 17:22   #54
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Hoi Jos,

Nu ook het duitse forum lezend lijkt het erop dat Duma moet wennen aan de verandering van omgeving (inclusief andere baasjes, etc) ?

Nikki hebben we nu 6 maanden en pas in ongeveer de vierde maand lag ze volledig ontspannen te slapen. Net zo gek als Jourdy met de poten in de lucht :-)
Samen met jouw begeleiding en de ervaring die de mensen al hebben met een herplaatser, komt het vast wel goed!
Ik duim er in ieder geval voor!

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 26-07-2007, 18:02   #55
wolfwilma
Junior Member
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 23
Default duma

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
Hoi Jos,

Nu ook het duitse forum lezend lijkt het erop dat Duma moet wennen aan de verandering van omgeving (inclusief andere baasjes, etc) ?

Nikki hebben we nu 6 maanden en pas in ongeveer de vierde maand lag ze volledig ontspannen te slapen. Net zo gek als Jourdy met de poten in de lucht :-)
Samen met jouw begeleiding en de ervaring die de mensen al hebben met een herplaatser, komt het vast wel goed!
Ik duim er in ieder geval voor!

Groetjes,
Patty
hallo allemaal
ik heb de forum gelezen omtrent duma zoveel verschillende reacties had dit niet verwacht.
toen de duitse mensen naar ons toe kwamen om naar duma te kijken hebben we veel gepraat over hem en ook over hun vorige hond was een grote mix herdershond. ze hebben hem liefdevol verzorgd tot het einde het was vooral het maatje van lisa haar man en hij mist hem zeer erg. We hebben alles verteld omtrent duma's karakter zeer ondeugend vingdingrijk maar ook zo lief hij wil graag bij je voeten liggen of bij ons op de bank met zijn kop op mijn schoot bij deze mensen mag hij op de slaapkamer slapen en lisa is op boodschappen na altijd thuis ze hebben geen kinderen in huis meer hun kleinkinderen 's kennismaking met duma verliep zeer goed hij kan eigenwijs zijn maar ook zeer gevoelig hebt dit ook verteld ik gunde duma al de aandacht die hij verdient. had zelf eerst kontakt gezocht met zijn fokker maar die vroeg of ik het via de wolfwebsite wilde proberen hebt dit daarom ook gedaan en zowel duma als wij zijn goed geholpen. we houden kontakt met elkaar daar ik toch wil blijven weten hoe het met hem gaat hij is bij jos geweest en die kan hem ook in de gaten houden of alles goed met hem is alvast bedankt jos we hebben vandaag afgesproken dat wij over 2 maanden naar duitsland gaan om te zien waar die precies verblijft en hoe het met hem gaat laat dan weer wat weten
groetjes wilma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote
Old 27-07-2007, 10:13   #56
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Hoi Wilma,

Wat fijn dat je contact kan houden met de nieuwe eigenaars!

Als hij nog niet gegeten heeft, dan zal hij dat echt wel gaan doen.
Zoals je weet, TW kunnen moeilijk doen met eten. Zo had ik gisteren vergeten de vleesmaaltijd uit te leggen; dus ik had vanmorgen een boterham lekker dik besmeerd met leverworst...meen je dat ons TW-monster het eet? Ja..de leverworst heeft ie staan aflikken...grrrrrrrrr...
tja dan lijdt hij maar ff honger, totdat het vlees goed ontdooit is.

Het zal even duren, maar het komt vast goed met Duma.
Heel veel sterkte met het gemis en de ziekte van je man!

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 28-07-2007, 15:08   #57
wolfwilma
Junior Member
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 23
Default tsw

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
Hoi Wilma,

Wat fijn dat je contact kan houden met de nieuwe eigenaars!

Als hij nog niet gegeten heeft, dan zal hij dat echt wel gaan doen.
Zoals je weet, TW kunnen moeilijk doen met eten. Zo had ik gisteren vergeten de vleesmaaltijd uit te leggen; dus ik had vanmorgen een boterham lekker dik besmeerd met leverworst...meen je dat ons TW-monster het eet? Ja..de leverworst heeft ie staan aflikken...grrrrrrrrr...
tja dan lijdt hij maar ff honger, totdat het vlees goed ontdooit is.

Het zal even duren, maar het komt vast goed met Duma.
Heel veel sterkte met het gemis en de ziekte van je man!

Groetjes,
Patty
hallo patty
nog bedankt voor je medeleven
ik hou duma zeker in de gaten maar ik weet ook dat het goed is daar ook al is zijn nieuwe baasje erg gauw bezorgd als die bv niet wil eten
maar nu heb ik zelf ook een vraag aan een ieder die mij hiermee helpen kan ik heb het ook aan jos gevraagd omdat hij een wolvenopvang hebt mijn tsw teefje gaya heeft last van jeuk heeft er toen medicijnen voor gehad en ik moest op andere voeding overgaan zou wel eens allergie voor het voer kunnen zijn ik geef 3 x per week pens de rest allergie brokken hielp ook niet nu overgegaan op premium croc nog steeds het zelfde wel in mindere mate als voorheen maar toch wil haar zo graag helpen wat kan ik doen
groetjes wilma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote
Old 30-07-2007, 19:07   #58
wolfwilma
Junior Member
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 23
Default duma

hallo veroniqua
nog bedantvoor je berichtje via mijn email kan op de website geen pagina 4 vinden mijn man kan duits maar ik half nadat ik het berichtje naar jos had gestuurd en het in het duits vertaald is en ik daar op reageerde dat ze plezier met duma moet beleven ipv te bezorgt te zijn ben ik bang dat ze misschien boos op me is wat niet mijn bedoeling is ik wens het beste voor hun en duma zal het met haar daar nog over hebben
groetjes wilma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote
Old 30-07-2007, 19:27   #59
veronique
Kennel van Goverwelle
 
veronique's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 199
Default

Quote:
Originally Posted by wolfwilma View Post
hallo veroniqua
nog bedantvoor je berichtje via mijn email kan op de website geen pagina 4 vinden mijn man kan duits maar ik half nadat ik het berichtje naar jos had gestuurd en het in het duits vertaald is en ik daar op reageerde dat ze plezier met duma moet beleven ipv te bezorgt te zijn ben ik bang dat ze misschien boos op me is wat niet mijn bedoeling is ik wens het beste voor hun en duma zal het met haar daar nog over hebben
groetjes wilma

Ik denk dat het wel mee valt. Ze is ook al die tijd niet op het forum geweest volgens mij. Heb dr vandaag nog een berichtje terug gestuurd en het gaat allemaal goed volgens mij.

Groetjes
veronique jest offline   Reply With Quote
Old 30-07-2007, 23:28   #60
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by veronique View Post
Ik denk dat het wel mee valt. Ze is ook al die tijd niet op het forum geweest volgens mij. Heb dr vandaag nog een berichtje terug gestuurd en het gaat allemaal goed volgens mij.

Groetjes
Damn, ik ben blij dat jullie goed duits kunnen zeg. Het enige duits wat ik kan is het duits wat mijn broertje nadoet. Het nasynchroniseren van een duitse pornofilm . Vindt ie leuk.
Maar ben erg blij te horen dat het goed gaat met Duma. Nu hopen dat het goed blijft gaan en dat jullie morgen of anders overmorgen een mailtje krijgen met de stand van zaken.

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org