Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 21-07-2007, 22:40   #21
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Quote:
Originally Posted by SenE View Post
Hoi Wilma,

uiteraard kun je de hond ook opgeven voor de herplaatslijst van de Rasvereniging N.V.T.W. www.wolfhond.org en/of bij de TWK www.wolfhondenklub.nl.

Succes met het zoeken van een goed en definitief adresje.
Zover ik weet zijn er vandaag mensen uit duisland geweest die hem mee zouden nemen. Verder heb ik er niks van gelezen of gehoord. Maar op het duitse forum zeiden ze dat ze hem zowieso mee zouden nemen of dat ook is gebeurd, geen idee.

Groetjes Veronique
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 22-07-2007, 15:26   #22
wolfwilma
Junior Member
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 23
Default duma

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Hallo Wilma,

Aangezien ik je niet per mail of tel kan bereiken maar op deze manier:
Wanneer je wilt dat ik Duma ook hier op de herplaatsers lijst plaats, geef mij dan even een seintje.

Verder wens ik je veel succes met het vinden van een nieuwe goede baas voor Duma!

Groeten,
mijke
hallo mijke
ik vind het harstikke fijn dat er mensen zijn geweest die ons wilde helpen duma is intussen geplaatst bij mensen in duitsland hij krijgt het harstikke goed ik heb hem met een gerust hart meegegeven nogmaals hartelijk dank aan kim en letty die daar voor gezorgd hebt het doet me veel verdriet maar ik weet dat het goed is
wilma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote
Old 22-07-2007, 16:18   #23
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Hoi Wilma
Fijn dat het allemaal zo spoedig verlopen is !

Afscheid nemen is nooit leuk, maar als je er een goed gevoel bij hebt,
en het zijn leuke mensen,is dat toch een troost.

Sterkte ....het zal best wel stil zijn........
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 22-07-2007, 17:44   #24
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Quote:
Originally Posted by wolfwilma View Post
hallo mijke
ik vind het harstikke fijn dat er mensen zijn geweest die ons wilde helpen duma is intussen geplaatst bij mensen in duitsland hij krijgt het harstikke goed ik heb hem met een gerust hart meegegeven nogmaals hartelijk dank aan kim en letty die daar voor gezorgd hebt het doet me veel verdriet maar ik weet dat het goed is
wilma
Hoi Wilma,

Daar hoef je mijn moeder, en kim denk ik ook niet echt, voor te bedanken, dat is toch normaal om elkaar te helpen?!

Ik zal het in ieder geval doorgeven aan mijn moeder dat hij naar die mensen in duitsland is.

Groetjes en strekte,

Veronique
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 23-07-2007, 01:33   #25
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default




groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 11:17   #26
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Al zoveel geschreven over Duma??? Hoeveel hulp geboden is weet ik niet, alleen een tel nr gegeven over een hond die met stamboom zou zijn. Of toch niet. Die nieuwe eigenaren denken dat ze die nog kunnen krijgen. En nu zie ik hier de echte naam die erbij hoort. Denk ook niet dat het erg van belang is daar deze mensen niet echt fokplannen hebben maar gewoon een fijne huisgenoot erbij willen hebben. ipv direct doorverwijzen denk ik dat het zinvoller was geweest deze mensen uit te nodigen of mee te nemen op wandeling zodat ze de Wolfhond eerst leren kennen. Maar nu is hij er eenmaal en zullen ze het beste ervan moeten maken. Hij heeft nu zijn derde baasje en hopelijk de laatste. De nieuwe eigenaren vonden hem angstig en hij raakt in paniek als er mensen over de vloer komen. Verder dreigt er wat verlatingsangst maar dat is begrijpelijk bij herplaatser rond die leeftijd. Nu waren ze gisteren hier op bezoek en voor een retriever misschien, maar voor een wolfhond vind ik hem niet schuw, en ook omgang met anderen honden ging hier prima. Ik kon hem zonder problemen aanraken en betasten en ik heb wel eens anders meegemaakt.
Maw Duma gaat het goed, en ik hoop dat ze samen veel plezier hebben. Of alles gaat lukken is altijd afwachten. De mensen hebben geen ervaring met wolfhonden. Maar wel veel over om hem een goede kans te geven.

mvg Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 11:52   #27
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Quote:
Originally Posted by Joswolf View Post
Al zoveel geschreven over Duma??? Hoeveel hulp geboden is weet ik niet, alleen een tel nr gegeven over een hond die met stamboom zou zijn. Of toch niet. Die nieuwe eigenaren denken dat ze die nog kunnen krijgen. En nu zie ik hier de echte naam die erbij hoort. Denk ook niet dat het erg van belang is daar deze mensen niet echt fokplannen hebben maar gewoon een fijne huisgenoot erbij willen hebben. ipv direct doorverwijzen denk ik dat het zinvoller was geweest deze mensen uit te nodigen of mee te nemen op wandeling zodat ze de Wolfhond eerst leren kennen. Maar nu is hij er eenmaal en zullen ze het beste ervan moeten maken. Hij heeft nu zijn derde baasje en hopelijk de laatste. De nieuwe eigenaren vonden hem angstig en hij raakt in paniek als er mensen over de vloer komen. Verder dreigt er wat verlatingsangst maar dat is begrijpelijk bij herplaatser rond die leeftijd. Nu waren ze gisteren hier op bezoek en voor een retriever misschien, maar voor een wolfhond vind ik hem niet schuw, en ook omgang met anderen honden ging hier prima. Ik kon hem zonder problemen aanraken en betasten en ik heb wel eens anders meegemaakt.
Maw Duma gaat het goed, en ik hoop dat ze samen veel plezier hebben. Of alles gaat lukken is altijd afwachten. De mensen hebben geen ervaring met wolfhonden. Maar wel veel over om hem een goede kans te geven.

mvg Jos
Jos waarom moet het nou gelijk weer negatief? Nee idd je hebt niet meegekregen wat voor pb's er zijn verzonden en wat voor een telefoongesprekken er zijn geweest.

Deze mensen zijn toch naar nederland gekomen, en hebben de hond hier kunnen zien en mee maken! ze hadden ook nee kunnen zeggen. En de tijd om de hond eerst rustig te leren kennen was er niet om dat het geen houdbare situatie was.

En iedereen moet leren omgaan met een wolfhond, niemand heeft ervaring de eerste keer.

Wees blij dat hij een nieuw baasje heeft en dat het zo snel is gegaan. En wees blij dat het mensen zijn die er aan willen werken en er speciaal voor gekozen hebben.

Gr veronique
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 13:21   #28
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Hoezo negatief. Een wolfhond hecht extra waarde aan het "roedel gevoel". Het is niet de gemakkelijkste hond. En ik weet wel of de mensen voorbereid zijn. Deze mensen kennen het ras niet, stellen een vraag op internet en twee dagen later hebben ze er een. Is dat niet een beetje snel? Als deze hond nog een keer herplaatst moet worden zal het er niet makkelijker op worden. Maar naar enkele uren hier samen te hebben doorgebracht weten ze wat meer. Ze dachten dat hij schuw was, en in vergelijking met een doorsnee labrador is dat ook. Maar voor een wolfhond niet, is hij heel normaal. Niet schuw en ook vriendelijk. Een rennend kind van 6 met paraplu deed hem niets. Omgang met mijn honden ging ook prima. Ik hoop dat de verlatings angst niet te erge vormen aan gaat nemen want dat kan aardig lastig zijn.

Ik dacht dat sommigen graag hoorden hoe het met Duma ging. Want dat kan ik tot nu toe nergens vinden in twee pagina's lange discussie. Ik vind het niet negatief, ben nog niet overtuigd dat het niet mis kan gaan.

Jos

Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 13:48   #29
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Lieve Jos,

Ik heb veel met Wilma aan de telefoon gezeten. Dumo komt na de verhalen van Wilma op mij over als een stabiele vrije wolfhond.
Uit jou berichtjes maak ik op dat je de hond ook daadwerkelijk hebt gezien?
Wil je aub iets beter formuleren wat je nou precies wil weten, want door het gebrek aan leestekens en vage zinnen, kom ik er niet uit!
Ik proef namelijk uit jou tekst dat je onze hulp in twijfel trekt?
Ja zal mij een biet wezen hoor, maar misschien (jou kennende) bedoel je het anders?

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 14:46   #30
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Hallo Kim, Veronique, Jos,


- klopt het dat deze Timber nu voor de derde keer is herplaatst?
- hebben de nieuwe eigenaars al eerder honden gehad, of hebben ze momenteel ook andere honden?

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 14:49   #31
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Beste Kim, we zullen wel een andere taal spreken want ik weet niet wat je bedoelt. Hoezo leestekens. En ik wil helemall niets weten.
Ik ken geen Wilma.
De nieuwe eigenaren denken een stamboom te kunnen krijgen maar vinden het ook weer niet zo belangerijk. Ik kan me niet voorstellen dat het vaag is te herkennen dat de hond dus hier was. Ik schrijf notabene hoe hij met mijn honden en kind omgaat.
Wat ik bedoel, is dat de nieuwe mensen niet ingelicht zijn over het gedrag van dit ras. Mensen vragen of iemand een wolfhond weet en twee dagen later is die er. Of hulp geboden is? Ligt eraan aan wie. Aan de zoekende mensen niet. Aan de hond, dat is nog afwachten. De nieuwe mensen wisten niet waar ze aan begonnen. En het zou toch fijn zijn als de hond er kan blijven. Maar nogmaals, ik wil niets weten. Ik dacht dat jullie iets wilden weten. En wel hoe het echt met de hond gaat. ipv over stambomen en fokker te discusiëren. Waarom denken sommigen zo in hokjes? Alsof alles alleen maar gaat over anderen zwartmaken, afkraken of hoe goed ben ik. Ik wil niet echt weten wie hem gefokt heeft en waar de papieren zijn. Ik meld enkel wat ik vind van de hond. Ik was in de veronderstelling dat jullie dat wilden weten.
En of ik twijfel of de geboden hulp goed was. Ik vind inderdaad dat mensen die een wolfhond nemen iets beter voorbereid kunnen worden. Niet dat dat het einde van de wereld is. Maar je zou erover na kunnen denken. Een volgende keer misschien. Want de hond is er niet bij gebaat om weer te worden afgegeven.
Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 14:55   #32
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Dag Patty, ik zie het nu pas. Dit zijn nu de derde eigenaren. Dus twee maal herplaatst. Zover mij verteld is. De nieuwe mensen hebben geen hond meer, die is net overleden. Echter, wie is Timber. Hebben we het over dezelfde hond?

Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 15:09   #33
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Joswolf View Post
Beste Kim, we zullen wel een andere taal spreken want ik weet niet wat je bedoelt. Hoezo leestekens. En ik wil helemall niets weten.
Ik ken geen Wilma.
De nieuwe eigenaren denken een stamboom te kunnen krijgen maar vinden het ook weer niet zo belangerijk. Ik kan me niet voorstellen dat het vaag is te herkennen dat de hond dus hier was. Ik schrijf notabene hoe hij met mijn honden en kind omgaat.
Wat ik bedoel, is dat de nieuwe mensen niet ingelicht zijn over het gedrag van dit ras. Mensen vragen of iemand een wolfhond weet en twee dagen later is die er. Of hulp geboden is? Ligt eraan aan wie. Aan de zoekende mensen niet. Aan de hond, dat is nog afwachten. De nieuwe mensen wisten niet waar ze aan begonnen. En het zou toch fijn zijn als de hond er kan blijven. Maar nogmaals, ik wil niets weten. Ik dacht dat jullie iets wilden weten. En wel hoe het echt met de hond gaat. ipv over stambomen en fokker te discusiëren. Waarom denken sommigen zo in hokjes? Alsof alles alleen maar gaat over anderen zwartmaken, afkraken of hoe goed ben ik. Ik wil niet echt weten wie hem gefokt heeft en waar de papieren zijn. Ik meld enkel wat ik vind van de hond. Ik was in de veronderstelling dat jullie dat wilden weten.
En of ik twijfel of de geboden hulp goed was. Ik vind inderdaad dat mensen die een wolfhond nemen iets beter voorbereid kunnen worden. Niet dat dat het einde van de wereld is. Maar je zou erover na kunnen denken. Een volgende keer misschien. Want de hond is er niet bij gebaat om weer te worden afgegeven.
Jos
OK dus wij hebben die mensen niet goed geinformeert over een wolfhond?
Wat doen ze dan op het duitseforum?
Ik ben niet de fokker, ik ga er vanuit dat Wilma (oude eigenaar) alle dingen die van belang zijn om een wolfhond te houden, ook daadwerkelijk gemeld heeft. Ik ga ook uit van de verantwoordelijkheid van de nieuwe eigenaar, dat deze zelf ook weet wat een wolfhond hebben inhoudt.

En verder snap ik weer helemaal niet waar jij in dit hele verhaal thuis hoort, maar dat heb ik wel vaker bij jou.

Groetjes Kim

PS who the f*ck is Timber. Waar haal je die vandaan. Dat is namelijk de hond van Stefanie!
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 15:12   #34
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Oja als mensen willen weten hoe het nu met Duma gaat, ga dat dan niet hier vragen maar LEES het duitse forum. Daar schrijven de nieuwe eigenaren hoe het ermee gaat.

Ik kan namelijk niet zo best duits en heb geen zin om alles te gaan vertalen.

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 15:18   #35
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Hoi Jos,

Sorry..ik bedoelde Duma...zat met Timber van Yolanda in mijn hoofd (zie ander topic)
De reden dat ik die vragen stelde, is omdat ik niet te voorbarig conclusies wilde trekken.
Echter als Duma nu inderdaad voor de tweede maal herplaatst is, begrijp ik jouw bezorgdheid. Een herplaatser in huis nemen is al niet zo eenvoudig, laat staan als het dan ook nog een TW is. Gelukkig kunnen deze mensen op jou terugvallen met hun vragen.

Mensen ik word hier dus echt niet vrolijk van hè
Het kan zeker gebeuren dat er iets in je situatie gebeurd, dat je je hond(en) niet langer meer kan verzorgen...echter zodra je een hond in huis neemt, ben je daar verantwoordelijk voor; dus als je in zo'n situatie terecht komt, ben je er ook verantwoordelijk voor dat je hond dan in een goede nieuwe omgeving terecht komt. Dat dat heel moeilijk in te schatten is begrijp ik; maar om een TW te herplaatsen voor de TWEEDE keer bij mensen die toeten nog blazen van TW's weten....mijn persoonlijke mening; hoe kan je dat nu doen?!?!
Daarnaast: Je gaat er toch vanuit dat als iemand hulp aanbied om te helpen herplaatsen, dat hij/zij dan weet wat hij/zij doet.
Fijn dat Wilma nu snel geholpen is....kan alleen maar hopen dat het voor Duma ook een goede en BLIJVENDE oplossing is.

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 15:30   #36
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Kijk Kim. Over negatief gesproken. Ik maak de fout niet over Timber. Ook hier wist ik niet eens wie dat was. En ik geef mensen de kans te weten te komen hoe het echt met hem gaat. Waar ik in dit verhaal thuishoor? Welk verhaal. Het verhaal van Duma. Nou, ik denk dat ik degene ben die de nieuwe eigenaren help om Duma een kans van slagen te geven.
Waar ik thuishoor. Bedoel je niet hier. ook goed hoor.

Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 16:07   #37
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

@ Patty

idd is dit de tweede maal dat Duma herplaatst is. Nogmaals zoals ik je ook al gemailt heb, is de situatie nu eenmaal zo dat Duma herplaatst moest worden. De reden van de eerste keer herplaatsing weet ik niet.

Ik heb net als Letty mijn best uiteraard gedaan. Het kwam op mij over dat de mensen uit Duitsland wisten waar ze aan begonnen, maar ik proef nu dat het helemaal misgegaan is?
Die mensen hadden geen flauw idee wat een tsjech is? Deze mensen hebben inlichtingen gevraagd via wolfdog, via Letty en via Wilma.
Gek dat ze volgens Jos totaal niet weten wat een tsjech houden inhoud.

Ik ben van mening dat niemand in eerste instantie goed kan inschatten hoe het is om een wolfhond in huis te hebben, maar iedereen moet ergens beginnen. En op mij kwam het over dat ze wisten waar ze aan begonnen. Hulp is er altijd gaandeweg, zowel via het forum, als in dit geval via Jos.

Ik zou zeggen, vraag het deze mensen zelf ipv te speculeren in dit topic. Zij zitten op het duitse forum. En als ik het goed heb, kun jij prima duits. Een stuk beter dan ik.

groetjes Kim

PS ik ging er vanuit dat zij eerst gingen kijken bij Wilma. Ik weet ook niet waarom ze de hond zo snel hebben meegenomen. Dat is niet aan mij om over te oordelen, ook niet aan de rest van de mensen op dit topic. Wil je daar een antwoord op, vraag het ze in het duitse forum. Ik hoor liever dingen van de persoon zelf, dan van horen van.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 16:29   #38
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

[quote=kobesen;99666]@ Patty

Ik heb net als Letty mijn best uiteraard gedaan. Het kwam op mij over dat de mensen uit Duitsland wisten waar ze aan begonnen, maar ik proef nu dat het helemaal misgegaan is?

Of het is misgegaan...dat is dus afwachten...laten we hopen van niet!

Die mensen hadden geen flauw idee wat een tsjech is? Deze mensen hebben inlichtingen gevraagd via wolfdog, via Letty en via Wilma.
Gek dat ze volgens Jos totaal niet weten wat een tsjech houden inhoud.
Ik geloof best dat ze inlichtingen hebben gevraagd...maar of dat in dit geval voldoende is...dat is dus nu juist mijn punt.

Ik ben van mening dat niemand in eerste instantie goed kan inschatten hoe het is om een wolfhond in huis te hebben, maar iedereen moet ergens beginnen. En op mij kwam het over dat ze wisten waar ze aan begonnen. Hulp is er altijd gaandeweg, zowel via het forum, als in dit geval via Jos.
Daar ben ik het dus niet mee eens: als je niet met grotere honden bent opgegroeid en/of zelf in huis hebt gehad of hebt...dan vraag ik me serieus af of je wel een TW als 1e hond in huis moet nemen. Een herplaatser is volgens mij dan al helemaal geen goed idee. Nogmaals, dat is mijn mening.

Ik zou zeggen, vraag het deze mensen zelf ipv te speculeren in dit topic. Zij zitten op het duitse forum. En als ik het goed heb, kun jij prima duits. Een stuk beter dan ik.
Volgens mij is niemand aan het speculeren? Deze mensen kunnen met de beste bedoelingen Duma hebben willen opvangen en dat doen ze tot nu toe. Nogmaals....hopen dat het goed blijft gaan.
Voor DUMA...een levend wezen, recht op een goed plekje in deze wereld.

quote]

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 16:44   #39
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Ben het er helemaal mee eens,

maar waarom nou dan al die ophef als er helemaal niks aan de hand is???/ Ik bedoel, ik kan ook wel overal over gaan doemdenken! En deze mensen die Duma nu hebben zijn JUIST grote honden gewend!!!!!
Anders had ik mijn vraagtekens er ook bij gezet.

Ik bedoel, als er niets aan de hand is en het nu goed gaat daar met Duma, waarom nu dan al die ophef. Jeetje laat het beessie EN de mensen eens rustig aan elkaar wennen.
Ik ben niet achterlijk! Ik heb en heb er nog steeds een goed gevoel bij. En Wilma ook anders had ze de hond niet meegegeven.
Nu komt het zo over dat ik en of Wilma niet aan de hond denken. Jeetje das juist wat ik wel heb gedaan.
Beetje jammer deze rare uitspraken. Voel me weer heel goed door. Thanx!

Groetjes Kim

PS Het liefst had ik de hond zelf genomen. Omdat ik weet dat ze het bij mij goed hebben. Helaas kan ik dat niet. Huis is nu te vol.
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 24-07-2007, 17:04   #40
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

ja muts! ik had toch ook gevraagd of ze grote honden gewend waren!

Ophef? Het enige wat ik hoop te bereiken, is dat mensen niet zonder eerst GOED na te denken een hond in huis nemen en pas weg doen als het echt, echt niet anders kan. Heb nergens beweerd, dat dat hier niet gebeurd is!

Echter maak ik me (net als Jos) wel zorgen of het in dit geval niet allemaal te snel is gegaan...en dus nogmaals; hoop en duim ik voor DUMA dat het goed blijft gaan.

Dat Wilma, Letty, Veronique en jij en wie nog meer zich dan ook goed kunnen voelen, das voor mij dan een prettige bijkomstigheid.

Groetjes,
Patty
__________________
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 04:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org