Go Back   Wolfdog.org forum > Polski > Różne

Różne O wszystkim co jest związane z CzW

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 28-01-2009, 21:51   #1
uleska
Junior Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 7
Default Witajcie! Border i Wilczak w jedym domu.

Witajcie!
Nie znalazłam tutaj tematu tylko do przedstawiania się więc piszę tu
Jestem Ulka, studentka zootechniki. Bardzo kocham wszystkie zwierzęta, zwłaszcza psy i konie Zarejestrowałam się na waszym forum gdyż mam nadzieję że dowiem się czegoś o tej cudownej rasie - Wilczakach (czy takie nazewnictwo nie jest błedem?) Mam kilka pytań, które mam nadzieję nie będą się powtarzać. Przejżałam już forum, ale nie jestem w stanie na raz przeczytać wszystkiego, także prosze o wyrozumiałość
Otóż, jestem właścicielą suczki razy Border Collie (rodowodowej). Wybierałam tą rasę głównie z powodu charatketu, predyspozycji do współpracy z człowiekiem, wygląd też ma znaczenie - każdy ma jakieś swoje upodobania Jednak i inne rasy nie są mi obojętne z moim psiakiem robimy dużo ciekawych rzeczy, posłuszeństwo (metoda pozytywnego zwmocnienia), początki frisbee (Speedy ma dopiero rok i 2 miesiące) i co nam tylko przyjdzie do głowy.
Zawsze podobały mi się psy ras pierwotnych. Łajki. Akity- jednak ich charatker mi nie odpowiada. I Wilczaki. jak narzie Wilczaki zafascynowały mnie swoją urodą, ale właśnie dlategu jestem tu by poznać bardziej ich charakter, poczytac co właściciele mówią o nich.
W najbliższym zasie nie planuję drugiego psa, ale kiedyś w przyszłość mam nadzieję mieć ich kilka, oczywiście zobaczymy jak się ułozy wszystko. Chodzimi mi o to czy może ktoś wie, albo mniej więcej ma jakieś zdanie czy odpowiednie byłoby trzymanie Wilczaków i Borderów. czy jednka może są to dwie bardzo rózne rasy krótych potrzeby są inne? Wilczaki są bardzo energiczne, to bardzo dobrze, tak jak Bordery, jednak słyszałam ze mają zupełnie inny styl zabawy.

Oj bardzo długi ten mój post, mam nadzieję żę ktoś dotarł do końca i zechce rozwinąć temat.