Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Pers, TV en reclame

Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-09-2011, 01:16   #1
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default Fading Figures

Afgelopen week ontving ik via de KC een email van iemand die een hond zocht die op een wolf lijkt voor een kunstproject

Het ging om dit project: , en aangezien wij wel in zijn voor een geintje heb ik de mensen een email terug gestuurd dat wij er wel voor te porren waren, met een filmpje en wat foto's van Barry erbij.

Het uiteindelijk resultaat was dat wij zaterdag morgen om 10.30 op de locatie waren nml drunense duinen. Er was een heel team aanwezig om de hele dag te gaan filmen voor het project, wat het precies gaat worden is mij nog niet helemaal duidelijk... maar ik ben erg benieuwd naar het uiteindelijk resultaat.
Barry was in de ochtend gepland om wat 'simpele' dingen te doen, o.a. van A naar B lopen(rennen) wat na een gedegen voorbereiding er in 1 shot op stond , nog een filmshot van heuvel af rennen naar de camera toe, en toen het lastigste shot.....een heuvel op lopen, blijven staan/zitten en naar de camera kijken alsof het jouw berg is , het frame waarin dit gefilmd werd was erg klein en het kwam dus heel nauw waar hij stil ging staan was dus lastig maar is uiteindelijk een erg leuk shot geworden. Ook zijn er nog wat opnames van zijn kop gemaakt van heeeeel dichtbij.. de lens was bijna aangeslagen van zijn adem zo dicht stond de camera op zijn neus

Na ongeveer 2 uur zat ons werk erop en ging de rest door in de brandende zon.

Wat ik heb begrepen gaat het een project worden waarbij muziek/film/schilderkunst en theater gecombineerd gaan worden, nu nog even wachten op het uiteindelijk resultaat. Maar het was in ieder geval erg leuk om te doen en Barry heeft zich ook uitstekend vermaakt.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org