![]() |
Quote:
|
Ohhhhh zooooo.
Nou nee lijkt me niet nodig. Kan zelf ook voor en nadelen bedenken. |
Mocht het nu zo zijn, dat het toevallig, héél toevallig enorm aan het regenen :ehmmm is op 24 mei, is er dan een mogelijkheid om uit te wijken naar een andere datum?
Elise |
wat is er mis met een regenpak en anti slip schoenen voor je hond ;)
|
ja maar, ja maar :roll:, je dacht toch niet dat ik over mijn hond in zit....:sweetCyberM
|
Heb gezien dat je daar hele mooie laarzen en jassen kan kopen,dus neem gewoon je zakgeld mee.
Maar de hele dag regen komt gelukkig maar zelden voor.Meestal is het vrij droog tussen de druppels. Gr. Christa |
je moet ze alleen zien te ontwijken :p
|
Hoi Allemaal,
We zitten inmiddels op 19 Deelnemers. Mijn schoonouders leek het namelijk ook onzettend leuk en doen ook mee met hun Indian Dogs.:) |
Wij kunnen ook want ik moet op zondag werken :evil: dus dan zit je aan 20 deelnemers....
|
Quote:
Leuk dat je ook komt! *jammer van die zondag werken ;-)* |
ach.. elk voordeel heeft zijn nadeel he!
woei! het gaat door!:happy |
Quote:
Als je niet wil komen als het regent, zul je zelf een andere datum moeten regelen. Deze staat nu vast en is niet te wijzigen. En van een beetje regen ga je niet smelten. Ik ben blij dat we 20 personen hebben. Meer is altijd welkom! |
[quote=kobesen;132824]Nee, het is nu besproken. 24 mei 2008.
Als je niet wil komen als het regent, zul je zelf een andere datum moeten regelen. Deze staat nu vast en is niet te wijzigen. En van een beetje regen ga je niet smelten. Het ging mij er alleen maar om, dat geen enkele deelnemer wil dat zijn hond een blessure op kan lopen en daar heb je natuurlijk meer kans op als het met bakken uit de lucht komt vallen. Wij komen sowieso, voor "watjes" zijn wij allergisch ;-)! |
Heeee toppie dat je er ook bent met Barany!! En ik ben trouwens ook benieuwd naar de indian dogs! @ Kim: TsW-eigenaren zijn per definitie 'bikkels' als het gaat om weersomstandigheden, al is het alleen al om het feit dat je een TsW HEBT en weer of geen weer KILOOOOmeters moet afleggen met je kilometervreter :twisted: dus de opmerking van Elise is volkomen terecht als zij aan het weer refereert in relatie met blessures, want dan is er meer risico door gladheid. Heeft dus niks te maken met 'watjes' o.i.d. ;-)
groetjes, Monique |
MIjn honden hebben hun spikes aan dus die gaan niet zo snel op hun bek. Het baasje heeft die echter niet dus zullen de honden zich aan mij moeten aanpassen bij glad weer :)
Overigens ik hoop dat jullie goed in vorm zijn want Barany is dat wel :twisted: , als het goed is krijgt hij a.s. maandag zijn eerste diploma van de welpen cursus... die krijgt vast geen vermelding op de wolfdog site:evil: Oh en ik ben ook erg benieuwd naar Tycho... Barany's kleine neefje :shock: , als het parcours te moeilijk is kunnen ze tenminste nmet z'n tweeen nog wat lol beleven. |
Quote:
|
Yara is zich al aan het voorbereiden met rek- en strekoefeningen :)
|
En deze foto hoort erbij, met gestrekte pootjes.....:roll:
|
Als het met bakken uit de hemel komt, is de hindernisbaan gevaarlijk ivm gladheid. Ik dacht dat je een regenbuitje bedoelde. Ach, mocht het met bakken de hemel uit komen, kunnen we altijd nog gaan wandelen met zijn alle. We zijn d'r toch:rock_3.
groetjes Kim |
Quote:
Shadow lag als pup zijnde ook regelmatig op deze manier, tegenwoordig niet meer.;-) Wel een onzettend mooie hond die Yara van je.. :love |
All times are GMT +2. The time now is 23:16. |