Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Bijeenkomste (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=98)
-   -   hindernisparcours (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=8044)

loco 18-04-2008 16:59

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 132746)
waarover???

voordelen,nadelen,wel of niet aan de riem:lol:

kobesen 18-04-2008 17:01

Ohhhhh zooooo.
Nou nee lijkt me niet nodig. Kan zelf ook voor en nadelen bedenken.

ELISE 18-04-2008 21:30

Mocht het nu zo zijn, dat het toevallig, héél toevallig enorm aan het regenen :ehmmm is op 24 mei, is er dan een mogelijkheid om uit te wijken naar een andere datum?

Elise

jmvdwiel 18-04-2008 21:37

wat is er mis met een regenpak en anti slip schoenen voor je hond ;)

ELISE 18-04-2008 21:49

ja maar, ja maar :roll:, je dacht toch niet dat ik over mijn hond in zit....:sweetCyberM

Xhrista 18-04-2008 22:25

Heb gezien dat je daar hele mooie laarzen en jassen kan kopen,dus neem gewoon je zakgeld mee.
Maar de hele dag regen komt gelukkig maar zelden voor.Meestal is het vrij droog tussen de druppels.

Gr. Christa

Manishdra 19-04-2008 11:35

je moet ze alleen zien te ontwijken :p

Azazel 19-04-2008 13:42

Hoi Allemaal,

We zitten inmiddels op 19 Deelnemers.
Mijn schoonouders leek het namelijk ook onzettend leuk en doen ook mee met hun Indian Dogs.:)

jmvdwiel 19-04-2008 14:24

Wij kunnen ook want ik moet op zondag werken :evil: dus dan zit je aan 20 deelnemers....

Azazel 19-04-2008 15:12

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 132816)
Wij kunnen ook want ik moet op zondag werken :evil: dus dan zit je aan 20 deelnemers....

Heej, dat is geweldig nieuws zeg!
Leuk dat je ook komt!

*jammer van die zondag werken ;-)*

Manishdra 19-04-2008 16:35

ach.. elk voordeel heeft zijn nadeel he!

woei! het gaat door!:happy

kobesen 19-04-2008 16:51

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 132777)
Mocht het nu zo zijn, dat het toevallig, héél toevallig enorm aan het regenen :ehmmm is op 24 mei, is er dan een mogelijkheid om uit te wijken naar een andere datum?

Elise

Nee, het is nu besproken. 24 mei 2008.
Als je niet wil komen als het regent, zul je zelf een andere datum moeten regelen. Deze staat nu vast en is niet te wijzigen.
En van een beetje regen ga je niet smelten.

Ik ben blij dat we 20 personen hebben. Meer is altijd welkom!

ELISE 19-04-2008 17:30

[quote=kobesen;132824]Nee, het is nu besproken. 24 mei 2008.
Als je niet wil komen als het regent, zul je zelf een andere datum moeten regelen. Deze staat nu vast en is niet te wijzigen.
En van een beetje regen ga je niet smelten.

Het ging mij er alleen maar om, dat geen enkele deelnemer wil dat zijn hond een blessure op kan lopen en daar heb je natuurlijk meer kans op als het met bakken uit de lucht komt vallen. Wij komen sowieso, voor "watjes" zijn wij allergisch ;-)!

annomon 19-04-2008 19:14

Heeee toppie dat je er ook bent met Barany!! En ik ben trouwens ook benieuwd naar de indian dogs! @ Kim: TsW-eigenaren zijn per definitie 'bikkels' als het gaat om weersomstandigheden, al is het alleen al om het feit dat je een TsW HEBT en weer of geen weer KILOOOOmeters moet afleggen met je kilometervreter :twisted: dus de opmerking van Elise is volkomen terecht als zij aan het weer refereert in relatie met blessures, want dan is er meer risico door gladheid. Heeft dus niks te maken met 'watjes' o.i.d. ;-)

groetjes,
Monique

jmvdwiel 19-04-2008 20:43

MIjn honden hebben hun spikes aan dus die gaan niet zo snel op hun bek. Het baasje heeft die echter niet dus zullen de honden zich aan mij moeten aanpassen bij glad weer :)

Overigens ik hoop dat jullie goed in vorm zijn want Barany is dat wel :twisted: , als het goed is krijgt hij a.s. maandag zijn eerste diploma van de welpen cursus... die krijgt vast geen vermelding op de wolfdog site:evil:

Oh en ik ben ook erg benieuwd naar Tycho... Barany's kleine neefje :shock: , als het parcours te moeilijk is kunnen ze tenminste nmet z'n tweeen nog wat lol beleven.

annomon 19-04-2008 21:10

Quote:

Originally Posted by jmvdwiel (Bericht 132868)
MIjn honden hebben hun spikes aan dus die gaan niet zo snel op hun bek. Het baasje heeft die echter niet dus zullen de honden zich aan mij moeten aanpassen bij glad weer :)

Overigens ik hoop dat jullie goed in vorm zijn want Barany is dat wel :twisted: , als het goed is krijgt hij a.s. maandag zijn eerste diploma van de welpen cursus... die krijgt vast geen vermelding op de wolfdog site:evil:

Oh en ik ben ook erg benieuwd naar Tycho... Barany's kleine neefje :shock: , als het parcours te moeilijk is kunnen ze tenminste nmet z'n tweeen nog wat lol beleven.

Tycho heeft ook spikes heb ik de afgelopen maanden gemerkt: aan de uiteinden van z'n voeten en z'n kaakbot (en ik heb gisteren een melk-hoektandje van hem kunnen bemachtigen!) En in vorm: Tycho is sowieso beter in vorm dan ik, maar dat is niet zo moeilijk, want zelfs een zeeanemoon heeft een betere conditie dan ik, hahaha.

ELISE 19-04-2008 21:42

Yara is zich al aan het voorbereiden met rek- en strekoefeningen :)

ELISE 20-04-2008 23:07

En deze foto hoort erbij, met gestrekte pootjes.....:roll:

kobesen 21-04-2008 08:20

Als het met bakken uit de hemel komt, is de hindernisbaan gevaarlijk ivm gladheid. Ik dacht dat je een regenbuitje bedoelde. Ach, mocht het met bakken de hemel uit komen, kunnen we altijd nog gaan wandelen met zijn alle. We zijn d'r toch:rock_3.

groetjes Kim

Azazel 21-04-2008 09:20

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 132984)
En deze foto hoort erbij, met gestrekte pootjes.....:roll:

Haha.. tis net een kikker.. :)
Shadow lag als pup zijnde ook regelmatig op deze manier, tegenwoordig niet meer.;-)
Wel een onzettend mooie hond die Yara van je.. :love

All times are GMT +2. The time now is 23:16.