![]() |
@Kim:
Er zijn er in het verleden wel meerdere voorstellen door verschillende mensen gedaan waar niets mee gedaan werd... Soms waren dat misschien ook wel de zelfde voorstellen:rock_3 En ik snap ook best je frustratie daar over (ook dat hebben waarschijnlijk meerdere mensen:rock_3) Maar wat maakt het nou uit wie er wanneer wat heeft voorgesteld? Wees blij als er nu misschien dingen veranderen, die jij in het verleden ook al had voorgesteld! :) Enne , natuurlijk is fokkerijzaken ook een belangrijk item. Maar die kun je volgens mij niet los zien van gezondheid/welzijn/gedrag! Maar het is weinig relevant om nu al over de eventuele namen en werkgroepen te gaan ptraten.:shock: Laten we eerst maar eens afwachten of er zowiezo werkgroepen binnen de NVTW zullen komen! |
OK ik snap hem :mrgreen:.
Maar wat de toekomst/NVTW ook mag brengen, een open sollicitatiebrief hier op WD voor stemmen van leden is ook altijd nog een mogelijkheid :rock_3. Mijke pleegt weleens censuur :twisted:, maar dat gebeurd alleen in het Topic You Tube :evil:. |
[quote=mijke;201972](ook dat hebben waarschijnlijk meerdere mensen:rock_3)
[quote] Hoe kom je hier nou in HEMELSNAAM bij :mrgreen: ??? |
Quote:
groetjes, Barry |
Quote:
Ooooeeezzzfrabaaaaaa.. hahahahaha. groetjes, Barry |
Quote:
|
Quote:
groetjes, Barry |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
En als het te :mad:..of...:sleeping.of.. :badbad. word, gaan we met zijn 2tjes naar het terrasie op de hoek het schijnt errug mooi terrasjes weer te worden :twisted:. |
Quote:
Zoiezo is mijn lontje vrij kort nu. Wij zullen dan waarschijnlijk na 2 minuten al op het terras zitten....:twisted:...... |
Quote:
|
Quote:
uhhhhhhhhh en "Alle rassen" dan :lol:? |
Kom er morgen op terug. Misschien wel lekker om eens op het terras te gaan zitten in het zonnetje;).
|
Quote:
|
Quote:
Wordt het nog een gezellige dag :twisted:. |
We kunnen natuurlijk ook voorstellen om met de hele ALV op een terras buiten te gaan zitten! :cool3
En ik hoop dat er juist ook leden komen die zaken positief willen veranderen! Want dan kunnen die tenminste ook hun stem uit brengen! Ik snap best dat er verschillende mensen zijn die in het verleden al een hoop frustraties hebben opgelopen. En ik kan me er ook nog wel wat bij voorstellen, dat die geen zin meer hebben om naar een ALV te komen. Maar dat schiet dus echt niet op!:twisted: Want hoe wil je dan ooit zaken veranderen??? Een vereniging bestaat alleen dankzij leden hoor! En alleen als mensen hun krachten bundelen, gezamelijk voorstellen doen, hun stem uitbrengen, kunnen leden in welke vereniging dan ook zaken veranderen! Want in onze democratie geldt nog steeds dat de meerderheid bepaalt wat er gebeurt!:rock_3 Vorige week was ik op een ALV van sportvereniging. Van te voren waren ook daar in de wandelgangen tig klachten te horen, maar ook tig goede constructieve voorstellen! Maar tsja... op de ALV waren juist al díe mensen niet aanwezig..:twisted: En als je daar dan zit met een handje vol mensen die het wel allemaal prima vinden, tsja dan komt er ook geen enkele verandering! Want het heeft echt geen nut om op andere plekken te blijven klagen en frustraties te ventileren. Leden die ontevreden zijn met hun vereniging en/of zaken willen veranderen zullen dat op de juiste plek = een ALV moeten doen! En als het merendeel van de aanwezige leden vindt dat je gelijk hebt, kan dat ook zo geregeld zijn!:lol: |
Quote:
Als ik naar een activiteit wil, kan ik er ook zelf 1 organiseren. Heb ik geen vereniging voor nodig. Vind het allemaal wel best zo. |
Quote:
|
terrasje kan toch ook na de ALV ? hoe lang kan zo iets duren :)
|
Quote:
Mee eens!!!! Dus constuctief bezig zijn en daarna een "constuctief" terrasje pakken :lol: |
Quote:
Dus op een ledenaantal van 94 personen inclusief bestuur is dit meer dan 10 % waardoor je je moet laten voordragen :shock: :shock:. Is dit niet een belachelijk hoog % aangezien het ledenaantal van NVTW :? ????? Volgens mij gewoon onmogelijk om dit te bereiken en vraag me af of dit in het verleden ooit is gelukt ;-) ???? |
Quote:
|
Quote:
Vind het ook een hoog percentage, maar ja... zo staat het nou eenmaal in de statuten opgenomen!:shock: En het wijzigen van statuten kan alleen bij een notaris. En er zijn maar heel weinig verenigingen die ooit tot het wijzigen van statuten over gaan! |
Quote:
Jammer hoor als je je lidmaatschap opzegt! :cry: En natuurlijk heb je een RV niet alleen voor activiteiten nodig! Dat kun je inderdaad ook zelf doen (dat doen anderen en ik zelf ook! :lol:) Maar voor mij persoonlijk vind ik het van belang dat een RV zich inzet voor de gezonheid en de toekomst van een ras!! En daarom stelde ik bijvoorbeeld de vorige ALV al voor om op een fokkersoverleg of de ALV een agendapunt op te nemen over DNA en DNA markers. Dit voorstel werd aangenomen, maar het is jammergenoeg niet gebeurd:cry: Tuurlijk baal ik daarvan! ;) Maar het is voor mij geen reden om mn lidmaatschap op te zeggen! In plaats daarvan heb ik het voorstel wederom ingestuurd te samen met nog meer voorstellen t.a.v. gezondheid en welzijn van de TsW!:lol: En als meer leden dit onderschrijven en er voor stemmen, zal het toch echt op een agenda moeten komen! Daarom hoop ik ook altijd dat er veel leden naar een ALV komen! Want dan kun je samen constructieve voorstellen ondersteunen. Maar tsja... als er maar een handje vol leden aanwezig is.... Maar natuurlijk zegt het ook nog niet dat met een grote opkomst, alle ingediende voorstellen altijd aangenomen zullen worden! Want nog altijd is dan de mening/stem van de meerderheid doordslaggevend! :rock_3 |
All times are GMT +2. The time now is 20:50. |