![]() |
:WTF weerrrrrrrrrrrrrrrr een topic geopend waar ik nix van weet :evil:.
|
wij gaan gewoon mee
kreperen, :bigoksurvival:all_coholicmaakt niet uit!! We zijn erbij!
|
Ja best, maar ik beman GEEN controlepost in het water!!!!!!!:evil:
|
Quote:
Of wil je liever helpen bij dit soort afdalingen? :lol: http://www.garagetv.be/video-galerij...de_kabel_.aspx |
Quote:
|
Leuk plan, wanneer gaat dat eventueel plaatsvinden, zomer 2010???
|
Quote:
|
:roll::roll::roll:
|
Nou..... dan denk ik toch dat Kim dir controlepost alleen moet doen.
Tegen die tijd heb ik een geurtje waartegen deo niets meer doet. |
Quote:
Maarreh waar kunnen we jouw in plannen :rock_3. Deelnemer, organisatie of controlepost ???? Of bij alledrie 8) ?? |
Quote:
Kan je evengoed bij de controlepost staan 8). |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Of houd jij je daar (buiten dat de media en het tam tam circuit het weet ) ook mee bezig?:rock_3 Enne thrillerweekend lijkt me eigenlijk ook wel wat hoor !:cool3 Maar dat zie ik me in 2035 echt niet meer organiseren! :WTF |
Quote:
Erg moelijk geloof ik een wit laken er over te houden met wind. Ik begrijp d'r nog steeds niks van:shock:.........:|. groetjes Kim PS in 2035 zal ik waarschijnlijk niet anders meer kunnen dan op een stoeltje zitten, kaartjes knippen.....;-) |
Quote:
|
Quote:
Gelukkig is het nu bekend wie het was. Zodat iedereen in het gebouw er een beetje vrede mee kan hebben. Lekker gezicht was het idd niet. Politie deed alle onderzoeken aan het lichaam zo in de openlucht. En dat laken waaide weg. Effe opruimen homaar. Kon er ook niet meer van maken dat het de zoon van de beheerder was. Sneu voor die man. Het is een draak van een vent, maar dit is erg sneu.:? |
Heel erg inderdaad, maar niet de plaats om dit te plaatsen :rock_3
|
Quote:
Maar je hebt gelijk als je zegt dat het niet op een wolfhondenforum thuishoort. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:09. |