![]() |
Gefeliciteerd! :)
|
@mijke en witte herder: documenten doorgestuurd.
Bedankt voor de felicitaties maar de honden of ik hebben niets hoeven te doen hoor.... Ik heb alleen ontzettend veel geluk. Wanneer is er op wolfdog-healthinfo een lijst met DM resultaten? Patrick |
Nog een paar nieuwe uitslagen:
Zaruka's Asmuya Sam > drager van DM Omdat ze al 2 jaar niet meer loops geworden is (inmiddels 6 jaar) had ik de hoop op fokplannen al opgegeven. Bungee Tsalka Waawanyanka > vrij van DM dat is fijn want met Tsalka hoop ik nog wel op nakomelingen. groet, Marjan |
Gefeliciteerd met de goede uitslag van de "halve" zus van Yara!!!!!
|
Gefeliciteerd ;).
|
Gefeliciteerd! :fingers1
Fijn dat er geen "Lijder" bij zat! |
Nog een uitslag:
Hero van Hagia Sophia: Drager van DM Hero is de broer van Sky, en ik ben de baasjes heel dankbaar dat ondanks dat er geen gerichte fokplannen zijn, ze Hero toch hebben laten testen.:) Ik ben heel blij dat hij geen Lijder is, daar alles bij dit nest nog open staat want beide ouders zijn nog niet getest. Gr Tatiana |
Nog goed nieuws:
Heron van Goverwelle is vrij van DM Akela Stin VLka is drager van DM. (aan sommige critici: dus geen lijder !!!) De nodige attesten zal ik scannen en doorzenden. Zonet per email ontvangen: Fanny of mercedes dream (dochter van de reeds geteste Branca ) en ook Isla of mercedes dream zijn beide VRIJ van dwerggroei. Ik hoop spoedig de documenten te ontvangen. Patrick |
Gefeliciteerd!!!
|
gefeliciteerd !!!
|
Test results from Italy
Arimminum Andromeda N/N FREE VRIJ Arimminum Naboo N/N FREE VRIJ Arimminum Storm N/N FREE VRIJ Layla Zlata Palz N/N FREE VRIJ Anish Pura Gioia N/N FREE VRIJ |
wow a lot of dog free again :)
congratulations!!! :) |
Gefeliciteerd!
|
Congratulations!
|
Ambra Vlci Nadeje
result: Myeolopathy - PCR result: Genotype N/N free Arimminum X-Incognita result: Myeolopathy - PCR result: Genotype N/N free Arimminum Lorenz Farouk result: Myeolopathy - PCR result: Genotype N/N free |
Exor von der Wolfsranch
Degenerative Myelopathie - PCR Myelopathie: Ergebnis: Genotyp: N/N free |
Ours results
Geryon z Peronowki N/N in this case KORBEN GIRIOS DVASIA are healty dog :) regards from LT |
Quote:
Jheeeee:) dat is mooi bericht. |
All times are GMT +2. The time now is 17:58. |