Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Bijeenkomste (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=98)
-   -   20 April 2008 Doedag (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=7120)

veronique 04-04-2008 17:35

wij hebben er voor gekozen om mensen ook nog in te laten schrijven op de dag zelf.
dus mocht je interesse hebben gehad maar te laat geweest om in te schrijven en nog zin om te komen is dat geen probleem.

veronique

veronique 19-04-2008 12:23

Het schijnt een hele mooie dag te worden morgen dus het belooft wat!

Voor de mensen die nog interesse hebben jullie zijn van harte welkom

voor nog wat meer informatie en het adres kunt u terecht op www.wolfhondenklup.nl

Groetjes Veronique

mijke 19-04-2008 19:54

Ik wens jullie morgen allemaal hartstikke veel plezier!
En ik hoop dat jullie er ook weer veel leuke van foto's van maken!:)

wolfwoman-stefanie 20-04-2008 20:24

Zoals jullie wel weten was vandaag de doe-dag van de Tsjechoslowaakse Wolfhonden Klup.
Het weer was lente-achtig, de sfeer erg gezellig en de opkomst was groot.
We zijn de hele dag met onze doggies in de weer geweest.
Behalve “oud Hollandse” spelletjes, zoals zaklopen en spijkerpoepen,
kregen we ook nog een demonstratie in sledehonden achter de step,
wat een schitterend gezicht was
Ook een demonstratie gehoorzaamheid met een Tsjech, gooide hoge ogen,
daar kunnen we allemaal nog veel van leren.
Ook willen we KC Culemborg bedanken voor de gastvrijheid.
Al met al een geslaagde, gezellige, zonnige dag voor baas en hond.
Kijk voor mijn foto’s op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QQJQM7W6
Ik hoop dat Letty, Ron, Veronique en Janneke ook hun foto’s willen plaatsen

Azazel 20-04-2008 20:57

Het was vandaag schitterend weer en jullie hebben het zeker goed getroffen. Als ik de foto's mag geloven was het goed toeven tijdens de activiteiten en heeft iedereen zich prima vermaakt. :)

loco 20-04-2008 22:09

Jullie hebben echt een geweldige dag achter de rug8).
Als ik de foto's bekijk,heb ik toch wat gemist met dat zaklopen:twisted:.

Groette Martine.

Ps;Welke hond ,heeft die demo gehoorzaamheid gegeven :nice ?

wolfwoman-stefanie 20-04-2008 23:04

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 132963)
Welke hond ,heeft die demo gehoorzaamheid gegeven :nice ?

Ice van Goverwelle, van Stephan uit België

loco 20-04-2008 23:16

Quote:

Originally Posted by stefanie (Bericht 132982)
Ice van Goverwelle, van Stephan uit België

:bigok TOPPIE!!!

snow-wolf 20-04-2008 23:24

Doedag

Na ongeveer een anderhalfuur rijden vanuit Belgie kwamen we aan in het sportpark waar de Doedag doorging.We hebben ons zeker geamuseerd bij jullie hoor .De verschillende spelletjes en kennismakingen met eigenaars van Tsjechen maakten er een plezierige dag van en het weer zat bijzonder goed mee .
Kheb met ICE-WOLF VAN GOVERWELLE men oudste Tsjech van 3jaar en 5 maand nu wat gehoorzaamheid demo gedaan, om te laten zien als je doorzet dat je met een Tsjech wel degelijk iets kan bereiken .
Op de wedstrijden ligt mijn niveau nog wel een stuk hoger en zijn de volgoefeningen een stuk langer en met meer bewegingen in dan ik heb laten zien .Maar met deze demo hadden jullie al een klein idee waarop ik train en wat ik doe met mijn Tsjechen en wat jullie ook kunnen bereiken met veel geduld :rock_3
Ik doe niet enkel gehoorzaamheid met hun maar ook veldwerk (pakwerk) waar ze toch ook niet moeten in onderdoen tov andere rassen en goed scoren .

Vele groetjes ,Ice-wolf ,Snow-wolf
Stephan & Jessica

Voor meer info mag je me steeds mailen .
[email protected]

snow-wolf 20-04-2008 23:25

Doedag

Na ongeveer een anderhalfuur rijden vanuit Belgie kwamen we aan in het sportpark waar de Doedag doorging.We hebben ons zeker geamuseerd bij jullie hoor .De verschillende spelletjes en kennismakingen met eigenaars van Tsjechen maakten er een plezierige dag van en het weer zat bijzonder goed mee .
Kheb met ICE-WOLF VAN GOVERWELLE men oudste Tsjech van 3jaar en 5 maand nu wat gehoorzaamheid demo gedaan, om te laten zien als je doorzet dat je met een Tsjech wel degelijk iets kan bereiken .
Op de wedstrijden ligt mijn niveau nog wel een stuk hoger en zijn de volgoefeningen een stuk langer en met meer bewegingen in dan ik heb laten zien .Maar met deze demo hadden jullie al een klein idee waarop ik train en wat ik doe met mijn Tsjechen en wat jullie ook kunnen bereiken met veel geduld :rock_3
Ik doe niet enkel gehoorzaamheid met hun maar ook veldwerk (pakwerk) waar ze toch ook niet moeten in onderdoen tov andere rassen en goed scoren .

Vele groetjes ,Ice-wolf ,Snow-wolf
Stephan & Jessica

Voor meer info mag je me steeds mailen .
[email protected]

mijke 21-04-2008 23:59

Stefanie, bedankt voor de foto link! :)

@ Stephan: Top dat je zo veel doet met je TsW!:)
En super dat je er over vertelt en andere mensen laat zien wat je met je hond kunt doen :cool3

casa lupo 24-04-2008 11:10

Het was een super gezellige zonnige dag, mijn complimenten aan de organisatoren:gent

Nikky 24-04-2008 11:51

Ik heb ook nog een aantal foto's van de Doedag.

Het was echt een fantastische dag met die spellen en demonstraties. Jullie hebben er echt werk van gemaakt.

Naar wie kan ik de foto's toesturen? Jullie mogen ze in het album van de Doedag erbij plaatsen

Groetjes Nikky

wolfwoman-stefanie 26-04-2008 11:57

Quote:

Originally Posted by casalupo (Bericht 133606)
Het was een super gezellige zonnige dag, mijn complimenten aan de organisatoren:gent

Graag gedaan :lol:, het is leuk om te horen dat iedereen het goed naar z'n zin heeft gehad !!

Quote:

Originally Posted by Nikky (Bericht 133613)
Ik heb ook nog een aantal foto's van de Doedag.

Het was echt een fantastische dag met die spellen en demonstraties. Jullie hebben er echt werk van gemaakt.

Naar wie kan ik de foto's toesturen? Jullie mogen ze in het album van de Doedag erbij plaatsen

Groetjes Nikky

Je kunt je foto's versturen naar: [email protected]

All times are GMT +2. The time now is 22:49.