![]() |
Quote:
|
Quote:
:roflmao:jumpie L.O.L. (ik heb even gemist dat het er zonder foto opstond, maar heb even lekker kunnen lachen, dankjewel!!:lol: ) Bert |
Hihihi!
Ik lag ook even plat :lol: Maar weet nog steeds niet zeker of die uitspraak gemeend was of niet :) Aangezien er nergens geen knipoog ofzo meer bijstaat, neem ik aan dat het gemeend is. Hilarisch! PS: is niet als uitlachen bedoeld he 8) Waarschijnlijk moet je er zelf ook om lachen als je de foto er nu bij ziet staan ;-) |
Vooral deze...:stupid ..smillie deed 't hem! :mdrmed
Bert |
|
Quote:
Nou, op de onderstaande foto nog een shot van Shadow: (en ja, hij leeft nog Martine!!) :thumbs http://www.mijnalbum.nl/Foto-XD6PF88S.jpg |
:laugh2_2:roflmao:evil_lol ik had wel degelijk de foto gezien!!!!
:daysmile:laugh2_2 :roflmao Ik had alleen erg veel lol om de uitspraak,zo een weerloos vogeltje geschoten:lol:. En de reactie's:laugh2_2 helemaal fantastisch:twisted:. Groette Martine. |
Tip als je een DSLR hebt en je foto's zijn vaak overbelicht bij zonnig weer: Gebruik een solarizing filter op je lens. Dit voorkomt A: beschadiging van je lensglas en B: de lucht word mooi blauw i.p.v. heel bleek als de zo'n schijnt. Wel even de auto setting voor witbalans van je camera afhalen anders heeft het weinig zin.. ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 05:01. |