![]() |
Quote:
Ps.. we vervuilen wel het topic.. ik stel voor dat die gemenerd het verwijderd vannacht... ;-) |
:rofl3:rofl3:rofl3:rofl3:evil_lol 8).
|
Quote:
|
Quote:
Ik ga er mee stoppen, want anders moet ik op het strafbankie :evil:. |
Quote:
|
Quote:
Maarja... die heeft dan ook een mechel...;-) |
Quote:
|
Maar nu ff heel serieus, ik heb begrepen dat dit gewoon allemaal word besproken op de volgende ALV ;-).
Dus dan hoeft er toch helemaal nix te worden ingediend ? |
De bekende mafketels zullen, zoals gewoonlijk, beslist nog wel even doorgaan met hun humor :rock_3
Maar ik ben alleen gewoon benieuwd naar toelichting op de opmerking van Kim: Quote:
En hoezo "goh.....verrassing" ?? Want ik volg het echt niet!:oops::shock: |
Quote:
|
Als die ALV ook zo gezellig wordt :lol:. Kunnen we daar ook overnachten met z'n allen in een tentje :p? Kunnen we nog even verder "vergaderen" 8)
|
Quote:
|
Quote:
Nix meer en Nix minder :rock_3. Het staat ook een beetje vreemd geschreven :roll:, en van zoiets belangrijks had de RV wel ff een apart stukkie mogen toewijden :roll:. ipv tussen het voorwoord ff door :roll:. |
Quote:
Ohh owww.. de gemenerd is online...;-) Maar heeft in deze wel gelijk. Het is zoals het vermeld staat in het clubblad. Formeel kan het opgestelde fokregelement niet in gebruik worden genomen omdat de RvB het allemaal niet voor elkaar krijgt....:roll: Op de volgende ALV kunnen we als leden een voorstel doen om het vorig jaar opgestelde fokregelement op te nemen in de statuten/huisregels... Even stemmen, and where back in bussines.. Mits er natuurlijk genoeg mensen zijn die voor zo'n voorstel stemmen. En als niemand dat durft wil ik zo'n voorstel best doen h00r.. ik heb toch al niet zo'n goede naam en offer mezelf graag op voor het welzijn van toekomstige generaties TSW's.... :) (of had het nou iets te maken met vor het kaartje te laten spannen???...) |
Quote:
Wat toch ook niet geheel onbelangrijk was :mrgreen:. |
Omstreeks welke maand is de ALV? Zie er in het blad niets van staan.
|
Quote:
|
Quote:
|
Dan zal het in het komende blad moeten staan. :roll:
|
Quote:
Jij zit nog wel even op het strafbankje martine!! haha.. Alle gekheid op een stokkie, de exacte datum is mij nog niet bekend. |
All times are GMT +2. The time now is 08:25. |