![]() |
Quote:
|
Ohhhhh zooooo.
Nou nee lijkt me niet nodig. Kan zelf ook voor en nadelen bedenken. |
Mocht het nu zo zijn, dat het toevallig, héél toevallig enorm aan het regenen :ehmmm is op 24 mei, is er dan een mogelijkheid om uit te wijken naar een andere datum?
Elise |
wat is er mis met een regenpak en anti slip schoenen voor je hond ;)
|
ja maar, ja maar :roll:, je dacht toch niet dat ik over mijn hond in zit....:sweetCyberM
|
Heb gezien dat je daar hele mooie laarzen en jassen kan kopen,dus neem gewoon je zakgeld mee.
Maar de hele dag regen komt gelukkig maar zelden voor.Meestal is het vrij droog tussen de druppels. Gr. Christa |
je moet ze alleen zien te ontwijken :p
|
Hoi Allemaal,
We zitten inmiddels op 19 Deelnemers. Mijn schoonouders leek het namelijk ook onzettend leuk en doen ook mee met hun Indian Dogs.:) |
Wij kunnen ook want ik moet op zondag werken :evil: dus dan zit je aan 20 deelnemers....
|
Quote:
Leuk dat je ook komt! *jammer van die zondag werken ;-)* |
ach.. elk voordeel heeft zijn nadeel he!
woei! het gaat door!:happy |
Quote:
Als je niet wil komen als het regent, zul je zelf een andere datum moeten regelen. Deze staat nu vast en is niet te wijzigen. En van een beetje regen ga je niet smelten. Ik ben blij dat we 20 personen hebben. Meer is altijd welkom! |
[quote=kobesen;132824]Nee, het is nu besproken. 24 mei 2008.
Als je niet wil komen als het regent, zul je zelf een andere datum moeten regelen. Deze staat nu vast en is niet te wijzigen. En van een beetje regen ga je niet smelten. Het ging mij er alleen maar om, dat geen enkele deelnemer wil dat zijn hond een blessure op kan lopen en daar heb je natuurlijk meer kans op als het met bakken uit de lucht komt vallen. Wij komen sowieso, voor "watjes" zijn wij allergisch ;-)! |
Heeee toppie dat je er ook bent met Barany!! En ik ben trouwens ook benieuwd naar de indian dogs! @ Kim: TsW-eigenaren zijn per definitie 'bikkels' als het gaat om weersomstandigheden, al is het alleen al om het feit dat je een TsW HEBT en weer of geen weer KILOOOOmeters moet afleggen met je kilometervreter :twisted: dus de opmerking van Elise is volkomen terecht als zij aan het weer refereert in relatie met blessures, want dan is er meer risico door gladheid. Heeft dus niks te maken met 'watjes' o.i.d. ;-)
groetjes, Monique |
MIjn honden hebben hun spikes aan dus die gaan niet zo snel op hun bek. Het baasje heeft die echter niet dus zullen de honden zich aan mij moeten aanpassen bij glad weer :)
Overigens ik hoop dat jullie goed in vorm zijn want Barany is dat wel :twisted: , als het goed is krijgt hij a.s. maandag zijn eerste diploma van de welpen cursus... die krijgt vast geen vermelding op de wolfdog site:evil: Oh en ik ben ook erg benieuwd naar Tycho... Barany's kleine neefje :shock: , als het parcours te moeilijk is kunnen ze tenminste nmet z'n tweeen nog wat lol beleven. |
Quote:
|
Yara is zich al aan het voorbereiden met rek- en strekoefeningen :)
|
En deze foto hoort erbij, met gestrekte pootjes.....:roll:
|
Als het met bakken uit de hemel komt, is de hindernisbaan gevaarlijk ivm gladheid. Ik dacht dat je een regenbuitje bedoelde. Ach, mocht het met bakken de hemel uit komen, kunnen we altijd nog gaan wandelen met zijn alle. We zijn d'r toch:rock_3.
groetjes Kim |
Quote:
Shadow lag als pup zijnde ook regelmatig op deze manier, tegenwoordig niet meer.;-) Wel een onzettend mooie hond die Yara van je.. :love |
Dank je wel voor je compliment, nu nog een fantastisch mooie en goede reu vinden ;-)! Yara is geen pup meer, ze is 2 jaar en 4 maanden oud en ze ligt heel vaak op die manier. Ik probeer haar zo lang mogelijk in vorm en lenig te houden. Gisteren gefietst van én naar de hondentraining, vandaag uren gelopen in de bossen bij Soest/Zeist. Binnenkort ook lekker mee hardlopen :).
Elise |
Kan ik mij nog aanmelden?
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik die dag vrij ben dus ik kan mee. Nikky en Kyra |
Kim heeft het georganiseerd en ze zal wel weten of er een maximaal aantal deelnemers is vereist. Één meer of minder zal niet zoveel uitmaken, bahalve dan: hoe meer zielen, hoe meer vreugd :p. Leuk!
Groetjes, Elise |
er is geen maximun en iedereen mag mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Je bent van harte welkom!8)
groetjes Kim |
Goed nieuws al die aanmeldingen! :)
We hebben er trouwens ook weer een saarloosje bij van het andere forum. :twisted: |
Krijg het idee,dat iedereen het erg druk heeft met trainen :chaos voor de baan :evil_lol.
Zo stil is het,op dit topic :twisted:. Maar nog ff 8),en dan mogen jullie het allemaal bewijzen,dat er 1 van jullie, die 2e plaats verdiend :biggrina . Groette Martine. |
Quote:
Je houdt alvast rekening met mijn overwinning. Ga zo door! :twisted: |
Quote:
Groette Martine. |
hehehehehehehehehe
|
:happy:happy
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, en jullie kunnen mij niks maken, ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, en ik schreeuw het van de daken. Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, de wereld is te gek en is okee, Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed, k-k-k-kei-keigoed - yeah!:evil_lol :happy:happy Nog een week en een paar dagen,8). Groette Martine. |
:happyEn aan het end van dag 24 mei,voel ik me nog beter:happy
Ik voel me keigoed,ik voel me keigoed YEAH GIRRRRRRRRRRRLLLLLLS POWERRRRRRRRRRRR |
:happy
Yel Yel Yel ,van Die Mannen Winnen We Wel!!!!!!!!!!!!!!!!! :happy Ik voel me keigoed!!!!!!!!!! Groette Martine. |
ff voor de duidelijkheid ik heb me nooit opgegeven voor de wedstrijd met de girlzzzz power hoor!! :lol:
En ik overweeg het zelfs niet eens om aan wat voor soort wedstrijd vorm mee te doen! ;-) En al helemaal niet meer sinds ik besloten heb om van hond te switchen. Ik neem deze keer deel met m'n Leo Plukje en zal al heel blij zijn als ik met die muts het eind van de hindernisbaan bereik! :lol: hahahahahaha |
Quote:
:lol: Groette Martine. |
Verrader!!!!!!!:evil:
|
ach ik loop met een jonge man.. wat kan er dan nog mis gaan:roll: , en voor het serieuze werk pak ik mijn x dh hahahahahahahahahaha
|
hoi allemaal
Ik trek me helaas terug uit deze strijd. Ik ben gister met een oefenparcours crossen van mijn paard gevallen en heb mijn sleutelbeen gebroken en loop nu in een mitella. veel plezier en succes aan de meiden groetjes Nikky |
Mooie rotweek is dit dan aan het worden Nikky.
Ik ben vanmiddag door m'n rug gegaan op m'n werk en zit nu thuis te verbijten van de pijn. Hoop dat het snel over is. :evil: Jij iniedergeval veel sterkte met je sleutelbeen!.. |
Rot voor je Barry!!! Moet je het de 24e maar rustig aan doen:twisted:!
|
Hoi Nikky,
wordt de volgende keer dan dat je meedoet. Wel jammer, hoop dat je snel weer je arm kunt gebruiken. Groetjes Kim |
Quote:
moet ik toch met die trage Tsjech.....:rock_3 |
Helemaal niet. Jij wilde Rianne die Tsjech in d'r maag splitsen! dussssss hehehehehe
|
Quote:
Anders krijgen we een jaar lang te horen,maar ik had last van me rug ,en daarom konden jullie winnen:roll:. Je weet toch hoe die mannen zijn;-). En krijg zelfs een beetje het idee,dat ie nu al excusses aan het zoeken is:daysmilevoor de 24e:evil_lol. Ik voel me Keigoed,ik voel me Keigoed :twisted:. Girrrrrrlllllllllllllssssssssssssss Poooooooowwwwwweeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr Groette Martine. Ps;Sterkte voor de gehele Ziekenboeg;-). |
Quote:
|
Quote:
Jullie hebben me door, ik durf niet zo goed meer en dit is een prima excuus om onder de druk van het winnen uit te komen http://www.smiliez.nl/smiliez/ongesorteerd/aaa.gif*proest....* Staat jullie toch mooi om over 11 dagen te moeten verliezen van een invalide. http://forum.kortermaarkrachtig.nl/i...wheelchair.gif |
hahahahahahahahahahahaha http://cache2.hyves-static.net/image...smiley_lol.gif
|
je denkt toch niet dat de damens zich hierdoor gaan inhouden he.... het is nu eenmaal meedoen en verliezen voor je...... :)
Quote:
|
Quote:
Begin jij nu ook al??? haha ;-) |
Heb inmiddels diverse vragen gehad van mensen die alleen gewoon als bezoeker(zonder hond) willen komen kijken naar bv de girlzzzz power :rock_3
Weet iemand of zij dan ook toegang moeten betalen en hoeveel dan?? |
Quote:
Zou het raar vinden, als het anders is :roll:. Groette Martine. |
@ Barry,
Voor het geval je het andere forum topic niet leest :rock_3: ..... Martine heeft vandaag van alle combi's de snelste tijd met behendigheid / breitesport neergezet!! Dus bereid je maar alvast voor op een zware strijd! hahahahaha |
Quote:
Ben ook ff met die snelle mech geweest :rock_3 ,ach die zijn wel snel :roll:. Maar daardoor vergeten:confused2 ze ook heel snel waar ze mee bezig waren :evil_lol . Groette Martine. |
Quote:
Maar de boel een beetje opkloten ben ik altijd wel voor in... ;-) Breezer stopt waarschijnlijk bij elke hindernis om zijn poot op te tillen.. hehehe :twisted: @Martine (codenaam: speedy gonzales *haha*) Van harte gefeliciteerd met je overwinning. Daar drinken we er komende zaterdag 1 op! :beer |
Quote:
Dacht ,dat je ,wel een echte Vent was :roll:. Die gewoon de strijd ,aan gaat Zaterdag :rock_3. Girls Power versus Cotton Balls :lol:. Groette Martine. Ps;ik ben wel blij,dat je toch ,uiteindelijk je meerdere erkent:roflmao:laugh2_2 :evil_lol. |
Quote:
Ennuh... echte mannen laten de vrouwtjes winnen.. ;-) |
Quote:
En ,ik heb me zelf nooit als een vrouwtje :shock:!!!!! gezien. Die hebben namelijk geen Girlssssssss Powerrrrrrrrrrrrr:lol:. Dus om een echte Man te zijn ,hoef je me dus niet te laten winnen:twisted:. Groette Martine. |
Wel "een gelukkie" trouwens voor Barry dat deze stramme sneeuwhol moderator niet met de wedstrijd meedoet :rock_3, want 'k was gisteren ook echt niet de langzaamste :)hahahaha
Maar dat was meer aan mn snelle bling bling anita, dan aan me zelf te danken!:) En zaterdag heb ik nog als handicap dat die niet meekomt, maar dat mn lompe ietwat debiel stuiterende Plukje me vergezeld :lol: hahahaha |
Quote:
Heej...heb ik nou alweer beet....? :rock_3 @Mijke.... Stramme sneeuwhol moderator? Debiel stuiterende Pukje als handicap? Niet met de wedtrijd meedoen....? En jullie met je GIrrRRrrrZzz PoWeerrrRR maar roepen dat ik naar excuses zoek?? :daysmile |
Quote:
|
Quote:
Die was voor het eerst z'n vleugels aan het uitproberen. Het kleine punkertje ;-) http://www.wolvenbende.nl/wolfdog/koolmeesje.jpg |
COUNT DOWN
nog 5 dagen 8) |
Quote:
|
hihihihihihi Zal mij benieuwen.
Als er mensen zijn die willen komen kijken, kan dat gewoon. Consumties voor eigen rekening natuurlijk. Nog even ter herinnering: NEEM GEPAST GELD MEE! 15,50 euro! Groetjes Kim PS Barry doe geen moeite met die prijzenkast. Zonde van je tijd. |
Wees allang blij dat Mijke met Plukje komt... heb je misschien nog iets van kans.... :twisted:
Er zijn nog genoeg girlz die jou graag het stof laten proeven! |
Quote:
|
Quote:
Ik zou niet willen, dat je er weer doorheen gaat ,met al die zware prijzen verplaatsen :roll:. Groette Martine. |
*PROEST*:lol:
Heeft ie straks weer een excuus om de kast weer in te ruimen! |
Quote:
Wacnt maar... nog een paar daagjes.... ik hoorde dat ze een watertje hebben daaro..... dus pak je boerkinie maar alvast in :evil: |
Quote:
Groette Martine. |
Quote:
Groette Martine. |
Of zonder boerikinie in een ranzig slootje...........:twisted:
|
Quote:
Ik kan natuurlijk met mijn erg loopse Casca op strategische momenten aan de zijlijn gaan staan... Bieden voor spelbeïnvloeding mag. |
Quote:
Die heeft geen ballen meer... :rock_3 @Martine.. Ik heb de voorzet gedaan, kop jij em effe in? :twisted: |
Quote:
Ik ben zeker weten zwaarder,dan zijn prijzenkast met inhoud :lol:. Groette Martine. |
Quote:
De baas lijkt op de hond nietwaar, of was het nou andersom... :twisted: |
Quote:
Groette Martine. Ps;Hij heeft met Chezka die loops was,een volle week op de wintersport gezeten ;-). Dus ik heb het volle vertrouwen, in m'n Jongen 8). |
Quote:
|
Quote:
Groetjes Kim PS no offense Chris, maareh laat Casca maar thuis. Je weet hoe gek Denzel op zijn vriendin is ;-) |
Quote:
Hmmm hond lijkt op baas...........ik hoop dat jij je ballen nog hebt Barry. Anders moeten we daar zaterdag maar wat aan gaan doen in figuurlijke zin:twisted:. |
Quote:
|
hahahahahahahahhahahahahahaahahha
|
Quote:
|
ehmmmmmm jaaaaaaaaaaaaa zeker! heheheehehehehe http://cache2.hyves-static.net/image...smiley_lol.gif
|
COUNT DOWN!!!!!
Nog 1 nachtje slapen,en 3 dagen 8). Ik voel me keigoed,ik voel me keigoed. Niemand kan me wat maken. Ik voel me keigoed,ik voel me keigoed. IK SCHREEUW HET VAN DE DAKEN. Ik voel me keigoed YEAHHH. Girlsssssssssssss Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
1 nachtje slapen??? Kun jij tellen???? Of slaap je een paar nachten niet?:shock:
|
Quote:
|
Quote:
Vergeet" dan" er tussen te zetten |
hahahaha ok nou vat ik hem:jumpie.
|
Nog 2 daagies en 2 nachies!
|
Hebben jullie allemaal je prijzenkast al leeg geruimd?? :rock_3
Je hebt nog maar 2 dagen voor die klus! Wel jammer dat na zaterdag 1 van die kasten akelig leeg blijft :twisted: |
Quote:
|
The Final Count Down 8).
Nu nog minder te gaan,dan 47 uur. Hier een waarschuwing voor alle deelnemers,de wedstrijspanning,kan nu elk moment toe slaan ;-). Dus moet je in ene erg snel en vaak naar het toilet,maak je geen zorgen over buikgriep :roll:. Ben je niet meer aanwezig,op je werk :shock:,en kan je nog maar aan een ding denken(NR 1). Mag je hond niet meer van je met andere honden spelen :shock:,vanwege de kans op blessure's :roll:. Heb je in ene tijdens de boodschappen doen, een grote drang :shock: om RED BULL en Dextro Energy in je karretje te doen. High Energy dogfood,te kopen. etc,etc,etc. Maak je geen zorgen. Het hoort gewoon bij de wedstrijdspanning :evil_lol. En gaat meestal wel over,als je op moet, voor de grand moment :twisted:,en bij sommige blijft het tot en met de dag erna :lol:. Dus heel veel succes en sterkte,voor de komende uren 8). Groette Martine. |
Anuki heeft zin om haar boertje weer te zien!!:p
|
Quote:
|
Denzel heeft last van wedstrijdspanning. Is zich hier aan het oprekken:rock_3.
Moest ik ff doorgeven:roll:. groetjes Kim |
:lol: 8),nou je moet in ieder geval blij zijn, dat ie het erg serieus neemt ;-).
|
Wie o wie worden de nummers 2 en 3 ???
http://cache2.hyves-static.net/image...heerleader.gif________________________http://cache2.hyves-static.net/image...heerleader.gif ________________Barry ______ ????____******* _____***********1***__???? _____*********************** _____*****2************3**** _____*********************** http://cache2.hyves-static.net/image...heerleader.gif_______BoYZPoWerrr!!_____http://cache2.hyves-static.net/image...heerleader.gif Mit zwei finger in die nase..........;-) |
Errug leuk gemaakt ;-),maar er zit een foutje in :roll:.
Nr 1,de Champion,ligt hier aan me voeten 8). Was net aan het grasmaaien,en Meneer heeft zichzelf ff opgeladen. http://i219.photobucket.com/albums/c...ndyear/005.jpg Met High Energy Natuurlijk :twisted:. http://i219.photobucket.com/albums/c...ndyear/007.jpg Dus nou Nr;1 bekend is,mag en kan je nr;2 en 3 invullen:evil_lol. Groette Martine. |
Quote:
Straks denkt Breezer,dat het balletje van hem is :evil_lol. |
Als er bekers worden uitgedeeld dan lopen wij ietsje minder snel hoor.... wij houden niet van afstoffen e.d.
mocht er wat eetbaars voor de honden zijn als prijs... dan kan ik mijn hondjes wel even aansporen. Enne Barry nummer 1 .. ik vind dat dat zeker moet gaan lukken (mijn Barry dan hé) :) |
All times are GMT +2. The time now is 09:10. |