![]() |
Quote:
Je hebt helemaal gelijk :cheesy: Dat ik daar niet opgekomen ben zeg. Jij bent ook musketier materiaal, dat heb ik al helemaal door! haha Groetjes, Barry |
hihihihihi Het spijt me dat ik erom moest lachen :cheesy:
|
Hoi Kim,
Geeft helemaal nix hoor. Lachen is gezond! :cheesy: Groetjes, Barry |
yep helemaal mee eens :cheesy: .
Had ik wel nodig vandaag. Heb nu lekker weekend en een groot bedrijfsfeest. Wordt nog meer lachen vanavond. Zal onder het genot van hapje en drankje aan jullie musketiers denken! :wink: Groetjes Kim |
:mrgreen: Veel plezier dan Kim vanavond en denk erom......laat BOB rijden haha
:mrgreen: groeten Andreas |
Ja de BOB heeft gereden. Erg aardige buschauffeur die het hele zooitje op plaats van bestemming bracht!
Maareh het is geloof ik wel tijd dat die beste man met pensioen gaat :lol: :lol: . Errug leuk gehad! groetjes Kim |
Quote:
|
yep en we hebben een geweldige avond gehad! :cheesy:
Mijn bedrijf kan geweldige feesten geven voor het personeel :mrgreen: . Helaas zie je dan ook collega's op een manier zoals je ze niet wil zien. Die krijgen het zwaar morgen hahahahahaha. Groetjes Kim (beetje erg offtopic.................het spijt me :wink: ) |
Quote:
hoezo dan Kim ? was hij de weg constant kwijt ? :mrgreen: of reed hij niet harder dan 40 km p/u hahaha groetjes andreas |
hahahaha ja hij was de weg idd kwijt!!!!
Hij reed van Arnhem naar Maarssen (Utrecht) via de A325/A15/A2 !!!????? Dat is gigantisch om! In de spits! Bij iedere MCDonalds riepen wij dat ie moest afslaan en de MCDrive in moest rijden, omdat we honger hadden. Arme man....hahahahaha. :cheesy: Groetjes Kim |
Quote:
tis jammer dat showroom niet meer bestaat hahaha groetjes andreas |
All times are GMT +2. The time now is 07:26. |