![]() |
Barry,
een barbecue klinkt geweldig! Leuk om weer eens iets met ons "kliekje" te gaan doen!:twisted: Jij hebt toch vakantie? Kun jij geen BBQ gaan houden? groetjes Kim |
Quote:
ALs er geen grassprietje meer op het veld staat ;-). |
Quote:
Maar hij heeft een goede tegenstander, aan de RODI fabriek :evil_lol. |
Quote:
:WTF KLIEKJES ?????? WIE ???? WAAR ???? |
Quote:
Ik ging er wel van uit dat dat een onderdeel was van de oefening :ehmmm |
Quote:
|
Quote:
Maar in Pozna komt een Slowaakse keurmeester dus een Slowaakse bonitatie. En dan komt de dreiging voor de hond gewoon uit een persoontje in burgerkleding :rock_3. Maare als je pakwerk wil doen, moet je gewoon een uurtje eerder komen ;-). |
Ja wij zijn toch een kliekje? Tenminste zo word het bestempelt hier door sommige.:rock_3
Eng he:twisted:. |
hehehe... kliekjes... die krijgt de hond altijd.. :twisted:
|
Dat is bij mij het enige wat kliekje heet. Dat andere klinkt als een enge sekte :evil:. Wat een hokjes-geest-gedachte:harhar
|
ENGE SEKTE ??????
:nono, want dan moet je :ail en daar ben ik echt heel erg slecht in :evil_lol . Ik denk dat het inderdaad met de kliekjes (overblijfsels ) heeft te maken ;-). Omdat we eigenlijk nergens bij passen :twisted:. En als we het dan over hokjes hebbe :roll:??????? Zitten we eigenlijk in het hokje van de overblijfsels ????? :dontknow echt :dontknow :spiral :WTF Dus we zitten met zijn alle in een KLIKO :laugh2_2. HET KLIKOGROEPIE 8). OF GEWOON SIMPEL VULLESBAKGROEPIE :lol:,maar wel met echte TJECHE 8). |
Hmmm vuilnisbakkies.:shock:
Nou.............dan ga ik me maar es douchen :rock_3. |
Ik trek die "schoen" toch mooi niet aan, mij past íe niet 8)
|
Tsja :frown:, nou weet ik het ook niet meer.
Jullie maken het steeds moeilijker, en hebbe het al weer over douche en schoenen :roll: ?????????????????????????????????????????????????? ?????? |
topic?
hallo, jullie dwalen een beetje af! dus mag ik even aandacht voor het het onderwerp "honden in het nieuws": http://www.ad.nl/groenehart/woerden/...orrorhond.html
groet, Monique |
Ik had dat bericht gezien en werd daar niet vrolijk van...:cry:
Het wordt de hoogste tijd voor leuk honden-nieuws, maar dat schijnt vaak de krant niet te halen :evil: |
|
|
|
|
All times are GMT +2. The time now is 13:07. |