![]() |
Het gaat me eigenlijk ook meer om Laslo. Zijn teef is loops. Ik weet verder ook niet hoe hij er op reageert als er een andere reu in haar buurt komt?!?
|
Hoi Vanessa
Daar kan ik je geen antwoord op geven, ik heb geen reuen, misschien kun je het Letty vragen, zij heeft meerder reuen en teven. ik denk dat het met zo'n grote groep wel meevalt, om dat hij veel 'afleiding' heeft. Wie kan hier iets meer over zeggen ? :confused2 |
Mischien is het wel goed om alleen met laslo te komen, kan je je goed op hem en zijn gedrag concentreren, gaat misty de volgende keer lekker mee.
Heb je nog een snuitje gevonden voor hem? groetjes bert. |
Afhangkelijk van hoe deze wandeling gaat,
is het misschien een idee, om iedere 3 maanden zoiets te doen. Wat er blijkt toch wel veel belangstelling te zijn :sooo_hapy Denken jullie er maar eens over, of je dat wat vind |
ik laat Misty gewoon thuis, ga ik daarna wel mat haar een stuk wandelen. Ben toch al een beetje gespannen omdat ik niet weet hoe Laszlo zich gaat gedragen. Om dan ook nog zijn loopse muts mee te nemen.... Nee, doen we maar niet.
Ha die Bert. Ik heb daar nog eens over nagedacht en ik doe dat toch liever niet. Ik heb hier nog een haltie liggen en die krijgt Laszlo aan, als ie niet luistert. Moet vertrouwen hebben in mijn hond, zeggen ze. Heb ook met Roger (catars2catars) daarover een heel gesprek gehad. Hij heeft 2 SWH reuen en ging wel eens naar 'meetings' toe, waar dan door alle reuen eens flink gepatst werd, maar over het algemeen geen schade werd aangericht. Hij is van mening dat WH's zo'n subtiele lichaamstaal hebben, dat andere rassen moeite hebben die te 'lezen'. Onder elkaar gaat het wel goed en als ik eens goed nadenk, herinner ik me een show waar Daniëlle en ik Laszlo en Diesel samen uitlieten. Dat ging gewoon goed. Dus... vertrouwen! :bigok |
Hoi Stephanie,
Helaas kunnen wij aankomende wandeling er niet bij zijn :cry: Ik hoop dus dat er nog een keer zo'n wandeling gepland wordt en dat we er dan wel kunnen zijn! Groetjes, Patty |
Quote:
Groetjes bert. |
Voor jou en mij is het niet zo ver, :D
Maar er zijn ook mensen, die mee gaan uit o.a. België en Limburg :o Ik zou kunnen begrijpen dat die maandelijks, teveel vinden. Maar we zien wel hoe het zaterdag gaat, en of het voor herhaling vatbaar is :wink: |
Quote:
Groetjes bert. |
en ik m'n telefoon... :cheesy:
|
Roger vergeet dat hij het over Saarlozen had en we hier over Tsjechen spreken,wat zoals de meeste toch wel zullen weten nogal ander ras is.Saarloos reuen zijn over het algemeen nogal laconiek(mits ze niet ergens gekruist zijn met ander ras :wink: )De Tsjechen zijn toch wat meer van het pats gedrag.En dat bedoel ik niet negatief,want zo heeft ieder ras z'n eigen karakter.
Denk dat als de Saarloos mensen deze discussie zouden volgen de meeste niet meer mee zouden gaan op de wandeling,want die zijn al dat gepraat over uitvallen e.d. niet gewend.Ben wat betrefd m'n eigen Stenka niet zo bang,alleen als hij zich erg ongemakkelijk gaat voelen,ga ik ergens anders wandelen,want dat vind ik niet eerlijk ten opzichte van hem. Wacht trouwens zo ie zo het weerbericht goed af,want als het te warm wordt haak ik af.Moet zondag ook nog met ze naar een show in de warmte. Gr. Christa |
ga je naar de Baronie..
|
Hoi Christa,
ga je toch mee??? Leuk joh! Het wordt ongeveer 25 graden met weinig wind. Zie teletekst ned. 2 pagina 704. Groetjes Kim |
herstel:
het wordt 22 graden met 40% kans op zon en 30% kans op regen. Het wordt dus zo'n dag als vandaag. Toch de jas maar mee dus. :frown: |
Ja Kim :roll: , op pag. 3 heeft Christa zch al opgegeven.
Ik heb net de vooruitzichten bekeken, het wordt niet te warm gelukkig, zo'n 20-23 graden. :lol: Volgens mij prima wandelweer !!! :wink: |
Als ik het goed begrijp heeft iedereen er zin in morgen :lol:
Laten we zorgen dat we allemaal op tijd aanwezig zijn !! :mrgreen: Het zou een beetje stom zijn als jij te laat kwam en de rest al vertokken is :banghead |
Quote:
Tot morgen! Groetjes Bert. |
Hoi Bert
Dat was niet persoonlijk bedoelt, hoor :oops: Het was een algemene opmerking, dus voor iedereen ! Maarre...... :mrgreen: voel je je aangesproken (grapje) |
Quote:
Nee hoor , ik was gewoon benieuwd naar jouw reactie :wink: Tot morgen 8) Groetjes Bert. |
Weet niet of er meer mensen last van hebben,maar weg bij Roosendaal/Etten leur is afgesloten.Wordt voor mij dus beide dagen omrijden via Antwerpen of Moerdijk.
Gr. Christa |
All times are GMT +2. The time now is 19:52. |