![]() |
Zijn jullie niet afgelopen dinsdag geweest?:roll:
|
Quote:
Groette Martine. |
Quote:
Zo te zien zijn jullie het zandhappen al aan het oefenen inderdaad.. Whoehaha.. :rock_3 Leuke foto kim! :) |
Quote:
|
Voor 3 mei moet ik helaas ook afhaken.
|
Dan stel ik voor:rock_3,om 17 april bij iedereen ff te peilen;-).
Want zou het erg lullig vinden, als der iemand zou moeten afhaken:(. Groette Martine. |
Quote:
Maar je moet wel zorgen dat je ons voor blijft8). Want als je in die stofwolk achter ons komt:rock_3ben je pas echt aan het zandhappen:twisted:. En het tandenknarsen begint dan echt vanzelf:lol:. Groette Martine. |
Quote:
:lol::laugh2_2 17 mei kunnen wij wel... maar verwacht Pieke denk ik wel kadootjes. ;-) |
Quote:
Als dat zo mocht zijn,hihihhi verwachten wij wel gebak:),want we lopen nou wel dat gebak van Barry mis:roll:. Groette Martine. |
Quote:
Ik wil nog wel meer mensen vragen, maar dan is het wel handig als er alvast een datum vaststaat! :) |
Ik denk dat ze 17 mei (als voorsteldatum) bedoelde...(en ik las het dus ook niet helemaal correct):oops:
17 april lijkt mij niet echt logisch:rock_3 Hij is het dan niet net geweest :rock_3 zeg maar... savvy? Wel een leuke manier om onder de familie uit te komen :twisted: |
Quote:
|
Quote:
|
in april kan ik niet. Mei of juni. En ik denk dat het ook wat te kort dag is om iets te regelen bij meneer cuppen.
|
Ik ben de 3e ook vrij, weet alleen niet of Tessa dan kan.
Die voetbalt zaterdags en hoefde de 10e niet. Ik vraag het haar morgen, was het eerlijk gezegt een beetje vergeten:oops: |
Nou vlg mij wordt het zo dus 3x nix met de volle agenda's van iedereen:(
Kim doe jij s.v.p eens een nieuw datum voorstel! Daarna kan iedereen dan ook weer in zijn/haar eigen omgeving gaan vragen /rond bellen wie dit ook leuk zouden vinden :lol: Als we dan ook nog niet aan 20 mensen voor die hindernisbaan komen, jammer dan! En iedereen die van "doe -dingen" met z'n hond houdt, kan dan gewoon nog inschrijven voor de doe-dag van de TWK op 20 april of voor de doedag van de NVTW op 17 mei! |
Quote:
Barry,stelde voor om een wandeling te gaan doen met de leden van het forum,en daar kwam dit hele idee uit voort. Maar aangezien; 3 mei Hanna en Wilma niet kunnen:(. 10 mei Kim niet kan:(. 24 mei Barry niet kan:(. 31 mei Mijke niet kan:(. Stelde ik 17 mei voor;-),of we dan wel allemaal kunnen,maar tik dus April in:oops:. En ik denk,dat we geen van alle op 17 april kunnen,want dat valt op een donderdag:?. Mijn welgemeende excuses hier voor:|,dacht er goed aan te doen. Maar ik heb dus alleen ,voor een boel verwaring gezorgd:shock:. Groette Martine. |
En op 17 mei is er al een doedag van de NVTW :)
En aangezien er al zo weinig doe-activiteiten voor wolfhonden zijn, vind ik het wat jammer zijn om dan te gaan dubbelen met andere reeds geplande activiteiten . |
Quote:
Maar ik zal nix meer voorstellen,ik wacht wel af;-). Groette Martine. |
Quote:
Weer ff sireieus: het weekend van17 mei moet ik werken. |
All times are GMT +2. The time now is 21:39. |