![]() |
Nou ..........dat hun bazen bij de beveiliging werken en in hun pauze ff de hond uitlaten???:twisted::rock_3
|
Quote:
Maar dan plaats je je foto niet bij werk ;-). Dussssssssssss, vandaar ik vraag naar het verhaal wat bij de foto hoort :rock_3. |
Van de week kwam het ff te sprake ;-).
En ben wel erg benieuwd wat het nou is fairytale or truth ???? Doe je jezelf als mens beperken in het dagelijks leven door een Tjech te nemen ten opzichte van een ander ras ?????? Of :ehmmm misschien moet ik het ff anders verwoorden zijn er dingen die je niet meer doet sinds je een Tjech hebt ????? Denk dat het antwoord voor ieder persoontje weer anders is :rock_3. Maar ben er wel nieuwsgierig naar :). Groette Martine. |
eeeehm gezien ik hiervoor altijd laatste kans honden heb gehad heb ik juist met mijn wolfhondjes meer vrijheid gekregen en kan er juist weer meer dus tja..........
|
Nou neu...niet echt een beperking maar 't is meer een ietwat andere "way of life":rock_3
En als je daar op instelt zijn alle dingen die dan nog misgaan beetje humor of gewoon foutje van je zelf!:lol: Maarre..... om evt. misverstanden en teleustellingen te voorkomen: Het leven met een TsW is in de praktijk toch echt net ff ietwat anders dan met een andere doorsnee rashond ;) |
Wij zullen in ieder geval niet meer snel in het vliegtuig stappen.
Om nu onze twee joekels bij mijn moeder te dumpen lijkt mij niet echt een prima idee, ik zie mijn moeder gewoon al achter die twee aangesleurd worden als Sky iets spannends ruikt. En ze in een pension plaatsen is voor mij nog minder een optie. De Tsjech is en blijft een eigenwijze dondersteen, en het gemiddelde pension lijkt mij dan niet direct een optie.:rock_3 Verder gaan wij tegenwoordig een heel stuk minder naar het restaurant, niet dat ze mbt voer zoveel duurder zijn, maar meer de extra kosten in huis door alles wat gesloopt wordt.;-) Door de familie worden wij toch al voor gek verklaard met onze hond in een wolven jasje, en aangezien hij dan ook nog een opleiding volgt tot binnenhuisarchitect, maakt het voor de familie niet echt beter te begrijpen:lol: Wij wisten gelukkig waaraan we begonnen zijn, en genieten eigenlijk toch wel van allemaal zijn streken, je moet het maar allemaal verzinnen kunnen.:) Gr Tatiana |
Quote:
Groette Martine. |
Denk dat het beide is :|, zowel fairytale als truth.
Maar denk ook weer dat dit gewoon met mijn eigen persoontje heeft te maken :roll:. Want zo heb ik wel wat ingeleverd, maarrrrrrrrr er toch ook heel veel meer voor terug gekregen ;-). Dus,............... toch een Fairytale :) !! Groette Martine. |
Quote:
Ik moet de kattenbrokjes heel goed opbergen. Ik hoef de kattenbak minder vaak te verschonen... Ik moet vaker stofzuigen. Na het koken moet ik de spullen goed afwassen en opruimen (met dank aan de uitvinder van de open keuken). |
Quote:
Groette Martine. |
Nop, ik doe alleen maar beter mijn spullen opruimen achter mijn kont en dat is positief!
|
Is het Truth or Fairytale :| ??
Op het engelse forum word er gezegd dat PAUL (engelse fokker) vorig jaar een nestje puppe had met als ouders een Timber wolf en een CSW. Hier uit is een pup verkocht naar Duitsland. En nou zegt Christian; Crossing a csw with a wolf is not 50 % wolfblood but normally about 65 %. Sure it is mathematics and the case is the F 1 is the main problem. And Paul did sell one of his pups to germany. And it would be not nice if this guy will bring this F 1 in csw population. Nou vraag ik me af is dit waar ?, mag dit ?, en is het mogelijk dat hier nakomelingen van in het ras komen :evil: ??????? Het topic is hier te vindenhttp://www.wolfdog.org/forum/showthr...96737&langid=1. Groette Martine. |
Als hij genoeg op een TsW lijkt,kan hij aangekeurd worden in duitsland,dus ook ingezet worden voor fok,als hij een foktoelating krijgt.En wie ziet hoeveel wolf erin zit? We hebben bij de Saarlozen ook al een reu met 3/4 TsW bloed daar die dekt.
Het is afschuwlijk allemaal als je ziet wat er gebeurt en eigenlijk kan je het ook beter niet weten. Er ver van weg blijven lijkt me als fokker en pupkoper. Gr. Christa |
Quote:
Dus b.v. een tamaskan dog ;-), wat er dus volgens meerdere personen :rock_3 op een TSW lijkt kan zo maar worden toegelaten :shock: ?? En dit ondanks de afstamming die van de hond niet is aan te tonen :evil:?? En dit is alleen mogelijk in Duitsland of in meerdere landen ?? En is dit ook mogelijk bij meerdere rassen zoals b.v.de Duitse Herders, of de Mechelaars ??? |
Is in meerdere landen mogelijk.En bij alle rassen.In Frankrijk bijvoorbeeld zitten er SWH's achter die aan 1 kant onbekend hebben staan op stamboom.
We dachten vroeger altijd dat registratie papieren in nederland niet ingeschreven konden worden,maar dit kan dus wel,ondanks dat er hier niet met registratie gewerkt wordt. Controle in buitenland met aanvragen stambomen is trouwens in buitenland vaak nog slechter als hier in nederland.Dus verplchte DNA testen zou wel eens tijd worden.Want papiertje geloven als fokker is niet ech handig.Daarom kloppen veel van die leuke inteelt programma's niet. Fokken lijkt makkelijker te worden door alles wat we kunnen testen,maar tegenovergestelde is waar.Nu moet je en programma's in de gaten houden,testen en je ogen goed gebruiken en vooral heel veel info inwinnen via allerlei kanalen. Zelf hele lijnen uitzoeken is nog nooit zo belangrijk geweest. Gr. Christa |
Dus waar het op neer komt, ik kan een pup van een willekeurig ras kopen met een stamboom :rock_3 8).
En op de dag dat de stamboom in de brievenbus ligt ;-) er achter komen dat ik net zo een grote vullisbak heb gekocht :shock: als ik een pup op de vogeltjesmarkt in Antwerpen heb gekocht. Maarrrrrrrrrrr het enige verschil is,...... er zit een half kantje stamboom bij :shock: ???? :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock: Ik kan wel de verhalen ipv paps /mams die op de stamboom staan gebruiken we een ander doggie maar meestal toch wel hetzelfde ras of tenminste er op lijkt :evil:. Maar dit is nieuw voor me en eigenlijk nog steeds ongelooflijk :shock::shock::shock: ondanks de heldere uitleg van Christa ;-). |
Heb nog ff op het engelse forum de zelfde vraag gesteld :rock_3.
Ben wel erg nieuwsgierig wat ik daar voor antwoorden krijg :lol:. |
Quote:
Gr. Christa |
Quote:
Maar ik ben dus zo een persoontje die iedereen wel wil geloven :saint:saint:saint, blauwe, bruine, groene ogen :frown:. Maar wees heel eerlijk :rock_3 het is toch van de zotte dat dit nodig is, als je een hondje wil gaan kopen :evil::evil::evil:??? Groette Martine. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:15. |