Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Sport en training (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=99)
-   -   workshops speuren (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=10032)

ELISE 18-01-2009 15:33

workshops speuren

Wie heeft er altijd al eens willen speuren met zijn/haar Tsjech(-en)? Wie lijkt het leuk om tijdens een aantal workshops (ongeveer 6 keer) met diverse facetten kennis te maken van het speuren, zowel theorie als praktijk?

Mensen die belangstelling hebben, kunnen zich bij mij opgeven. Speuren kan met honden van alle leeftijden!

Locatie en prijs nog niet bekend. Daarom meteen hier een vraag: wie weet een centraal gelegen locatie met eventueel een kantine (of ruimte voor theorieles) waar we gebruik van kunnen maken?

wolfwoman-stefanie 18-01-2009 15:48

leuk, misschien kun je dit via de TWK regelen,
wij hebben voor trainingen een terrein beschikbaar.:lol:

gerard&monique 18-01-2009 18:07

Het lijkt ons erg leuk om hier aan mee te doen.
Dus je kan ons 2x op de lijst zetten met MIzar en Lupo.

Gerard en Monique

wolfwoman-stefanie 18-01-2009 18:57

Quote:

Originally Posted by Gerard&Monique (Bericht 184445)
Het lijkt ons erg leuk om hier aan mee te doen.
Dus je kan ons 2x op de lijst zetten met MIzar en Lupo.

Gerard en Monique

Dan moeten we het wel even aan het volledige bestuur voorleggen,
dan kunnen we het opnemen in de agenda.

miran 18-01-2009 19:31

Lijkt me ook erg leuk met Bientje maar om ja te zeggen ben ik toch echt afhankelijk van lokatie en prijs.

ELISE 18-01-2009 20:32

Quote:

Originally Posted by wolfwoman-stefanie (Bericht 184453)
Dan moeten we het wel even aan het volledige bestuur voorleggen,
dan kunnen we het opnemen in de agenda.

Voor alle duidelijkheid: opgeven voor het speuren bij mij! Deze activiteit wordt los georganiseerd van welke vereniging dan ook. Dit is gewoon een spontaan idee.;-)

gerard&monique 18-01-2009 22:27

Elise,
Ik Had op persoonlijke titel gereageerd op mijn eigen profiel.
Als ik voor de TWK reageer doe ik dat onder het TWK profiel.
Vandaar het aparte TWK profiel om dit soort verwarringen te voorkomen.

Sorry voor de verwarring. Stefanie heeft wel gelijk dat als de rest van het bestuur het er mee eens is we misschien kunnen helpen met het terrein.

Gerard

Xhrista 19-01-2009 10:10

Is het echt alleen voor Tsjechen of mogen SWH's ook?
Vind het nml. wel leuk,hoewel het wel aan locatie ligt.

Gr. Christa

mijke 19-01-2009 12:43

@ Elise: Goed idee om je oproep ook hier te plaatsen, want er zullen vast veel mensen het een leuk idee vinden om met hun hond te gaan speuren! :cool3

Maar aangezien je werft voor een activiteit die uitgevoerd wordt door een particuliere hondeschool, denk ik nog steeds dat het belangrijk is om toch eerst een prijsindicatie te hebben!:rock_3

Want soms worden in dat circuit bizar hoge bedragen gevraagd (onlangs ontving ik zelf bv mailings voor speur activiteiten van andere scholen met bedragen tussen de € 50 en € 79,50 per dag!!) :shock

Maar hopenlijk wordt dit wel een voor iedereen betaalbare activiteit, zodat veel mensen kunnen gaan kennismaken met speuren met hun doggy! :fingers1

ELISE 19-01-2009 13:16

Quote:

Originally Posted by Xhrista (Bericht 184530)
Is het echt alleen voor Tsjechen of mogen SWH's ook?
Vind het nml. wel leuk,hoewel het wel aan locatie ligt.

Gr. Christa

Het is m.n. voor Tsjechen bedoeld, maar een SWH is natuurlijk ook welkom!

ELISE 19-01-2009 13:21

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 184564)
Maar aangezien je werft voor een activiteit die uitgevoerd wordt door een particuliere hondeschool, denk ik nog steeds dat het belangrijk is om toch eerst een prijsindicatie te hebben!:rock_3
Maar hopenlijk wordt dit wel een voor iedereen betaalbare activiteit, zodat veel mensen kunnen gaan kennismaken met speuren met hun doggy! :fingers1

De prijs zal mede afhangen van het aantal deelnemers en de locatie! Vandaar mijn oproep op dit forum, zodat ik een indicatie heb voor de belagstelling voor de workshops. De desbetreffend persoon zal mij hierover binnenkort inlichten.

loco 19-01-2009 14:36

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 184571)
De prijs zal mede afhangen van het aantal deelnemers en de locatie!

En ik maar denken dat het altijd andersom werkte :stupido.
Je zorgt eerst voor de locatie en geeft aan wat je te bieden heeft, hoeveel deelnemers daar aan kunnen deelnemen en hoeveel zoiets gaat kosten :roll:.
Maar ik zit er dus weer eens geheel naast :shock:.
Groette Martine.

ELISE 19-01-2009 15:20

@ Martine: natuurlijk zit je er niet naast! Van mij geen woord meer totdat ook ik meer weet ;-)!

loco 19-01-2009 15:35

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 184612)
@ Martine: natuurlijk zit je er niet naast! Van mij geen woord meer totdat ook ik meer weet ;-)!

:shock: :shock: :shock: :shock:
Dat is nog eens een inkoppertje :evil_lol.
Maar, ik laat me hierdoor niet verleiden :mrgreen:.

ELISE 19-01-2009 17:59

Jammer :daysmile!

jmvdwiel 19-01-2009 22:42

Ik en Barry willen ook wel (tenminste dat denk ik dat Barry dat ook wel wil ;) )
moet ik het wel in kunnen plannen met mijn werk

Ik heb een beetje speur ervaring , Reddingshonden speuren A gedaan met Scully dus lijkt me wel wat om te kijken of Barry het ook in zich heeft........

Suske504 20-01-2009 10:01

@ Elise,
Als het echt voor alle leeftijden is denk ik dat Tsalka dit ook wel erg leuk vind ;)
Dus ook van deze kant ligt eraan wanneer maar zet ons maar alvast op de lijst ;)

kobesen 26-01-2009 17:40

Wij (Denzel en ik) willen ook mee, alleen als er niet teveel mensen meedoen. Boven de 8 personen, dan doen we niet mee.

groetjes Kim

loco 26-01-2009 18:07

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 186388)
Boven de 8 personen, dan doen we niet mee.

groetjes Kim

Ben je een beetje mensen schuw :twisted: ??

kobesen 26-01-2009 18:27

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 186402)
Ben je een beetje mensen schuw :twisted: ??

Op dit moment wel, als je het zo wil noemen.

loco 26-01-2009 20:33

En dat zonder boerkini :rock_3.

ELISE 26-01-2009 22:11

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 186427)
En dat zonder boerkini :rock_3.

Nou ja, als het hard geregend heeft, kan je wel een boerkini gebruiken met speuren :rofl3 Het staat wel een beetje vreemd op het veld :shiny

kobesen 26-01-2009 22:14

zal hem meenemen. Wie weet. Heb d'r ook nieuwe schoenen bij. Roze, uiteraard.

ELISE 26-01-2009 22:16

en ook een roze zwembril???

kobesen 26-01-2009 23:44

neen:cry:, nog niet kunnen vinden. Wil d'r ook een roze snorkel bij:rock_3.

loco 26-01-2009 23:50

En dat allemaal voor op het speurveld :shock: ???
Ik krijg al commentaar op me rubbere laarzen :roll:.

mijke 27-01-2009 01:22

Nou ik krijg al commentaar (en sta bij de Leo's bij training al bekend om) het simpele SUPER HULPMIDDEL van Martine :rock_3!
En dan beginnen jullie ook nog eens over snorkels en laarzen :shock::roll:
Nu raak ik echt het spoor kwijt hoor! :lol:

loco 27-01-2009 18:45

Quote:

Originally Posted by mijke (Bericht 186518)
Nou ik krijg al commentaar (en sta bij de Leo's bij training al bekend om) het simpele SUPER HULPMIDDEL van Martine :rock_3!
En dan beginnen jullie ook nog eens over snorkels en laarzen :shock::roll:
Nu raak ik echt het spoor kwijt hoor! :lol:

Mijn laarzen zijn echt niet roze hoor :shock:.
Maar ook echt niet standaard groen :evil:.

Maar zwart met witte stipjes :smileyben de binnenkant is erg mooi rood :smileyb.
En je kan er nog een spoor mee uitlopen ook 8).
En belangrijker, je hond speurt dan gehelemaal geweldig :thumbs.
En raak je dus ook niet het spoor kwijt :evil_lol.

Maarrrrrrrrrrr vraag me wel af hoe dat werkt met die snorkel :shock:, zal dat voor die grote diepe plassen zijn die je wel eens op het speurveld tegen komt :ehmmm ??
En gebruik je hem dan zelf, of gebruikt je hond hem dan :shock: ??
Kan ie wel diep blijven speuren 8).

ELISE 27-01-2009 18:54

@ Martine:

in plaats van je laarzen, kan je ook zwemvliezen gebruiken ;-)! Ik vraag me wel af, of ze die hebben in zwart-met-witte-stippen :lol:.

Enne, in jou "geval" zou Nomad de snorkel ook kunnen gebruiken, tenzij je van plan bent om zelf met je neus over de grond te snuffelen....:p

loco 27-01-2009 19:00

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 186740)
@ Martine:

in plaats van je laarzen, kan je ook zwemvliezen gebruiken ;-)! Ik vraag me wel af, of ze die hebben in zwart-met-witte-stippen :lol:.

Enne, in jou "geval" zou Nomad de snorkel ook kunnen gebruiken, tenzij je van plan bent om zelf met je neus over de grond te snuffelen....:p

De zwemvliezen heb ik wel in het roze :love.
Enne soms is het zo, dat je inderdaad zelf aan het zoeken bent (kijk maar naar het antwoord van Mijke die is ook het spoor kwijt ) en ja dan heb je inderdaad wat aan een snorkel 8).
Dus misschien moet ik er dan 2 gaan gebruiken :ehmmm ??

ELISE 27-01-2009 19:05

Haha, jij twee, stereo-snorkel????:lol:

loco 27-01-2009 19:14

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 186746)
Haha, jij twee, stereo-snorkel????:lol:

Is dat beter dan :shock: ??
Als ik dit allemaal lees :shake had ik het gewoon beter bij me NILFISK kunnen houden 8) ipv een Tjech te nemen :twisted:.

ELISE 27-01-2009 21:55

Hmmmm, Nomad is draadloos, maar heeft geen Hepa-filter...... Heeft Nomad eigenlijk ook een meubelmondstuk???? Ik denk dat je gelijk hebt, je had het beter bij je Nilfisk kunnen houden, hoefde je ook niet in weer en wind voor naar buiten toe met je laarzen aan :grosscool.
Alleen die (stof-)zak moet je bij een Nilfisk ook legen :lol:

loco 27-01-2009 22:18

:shock: , Jepz right )))
Moet je toch maar eens met ons mee gaan speuren, dan zal ik je laten zien wat een Nilfisk is op het speurveld :lol:, en ja ooit heb ik die gehad :rock_3.
En ik doelde echt niet op dat ding wat ik hier in huis heb staan om te kleeneren :roll:.
Dat is overgens nog een Philips ook :evil:.

ELISE 27-01-2009 22:22

Je bedoelde dat "ding" waar je een bezemsteel in kan steken, een zogenaamd "juffershondje"???? Whoehahah, die komt niet eens boven het gras uit...

loco 27-01-2009 22:27

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 186806)
Je bedoelde dat "ding" waar je een bezemsteel in kan steken, een zogenaamd "juffershondje"???? Whoehahah, die komt niet eens boven het gras uit...

Ach waarom niet :roll:, die doen dan nix anders dan speuren toch :mrgreen:????

ELISE 27-01-2009 22:34

Da's waar, maar het wordt toch errug lastig als de "zwabber" door een diepe plas moet......Uiteindelijk heb je dan toch een snorkel nodig :lol:

loco 27-01-2009 22:41

Die snorkel heb je niet nodig :roll:, moet je een zwabber nemen met een hoog absorptie vermogen dan is de plas al weg voor ie er moet speuren :mrgreen:.

ELISE 28-01-2009 22:29

Haha, hoe doe je dat dan als het gesneeuwd heeft????:roll:

loco 28-01-2009 23:45

SKIEËN natuurlijk :roll:.
En niet speuren :twisted:.

ELISE 29-01-2009 16:05

Ik lees het al, je hebt toch nog wel wat lesjes nodig :p

loco 29-01-2009 19:32

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 187322)
Ik lees het al, je hebt toch nog wel wat lesjes nodig :p

Ben de laatste die zal zeggen dat ik dat niet nodig heb :shock:.
En daarom krijg ik straks de hele week les :roll:.

ELISE 29-01-2009 21:36

uhmmmmmm, dit gaat over speuren en niet over de lange latten. Je bent nu wel de kluts kwijt :shock:

loco 29-01-2009 22:19

OK :roll:, Speuren.
Bij het speuren komt echt een heleboel theorie kijken en waar je dus een heleboel les voor kan nemen/ een heleboel over kan gaan lezen :rock_3.
Maar waar het op neer komt als je gaat "speuren" ;-), je geen ene klote hebt aan al die theorie die je hebt geleerd want het is je hond die het hier moet doen :rock_3.

Ik heb meer aan iemand (die op een manier traint waar ik volledig achter sta)die ff een keertje met me mee loopt en met ideeën komt van hoe ik dat beter aan kan pakken of anders moet gaan doen.
Dan les te krijgen, en me verteld word dat je je hond een speurtuig om moet gaan doen want dan begrijpt je hond tenminste wat je gaat doen :stupid.
Of niet speuren op een halsband/ketting want daar word je hond aan gecorrigeerd :stupid.
Dus lessen,.......................... waarom ????????????????

Groette Martine.
Ps;En dit is ff geen geinen ;-).

ELISE 29-01-2009 22:29

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 187430)
Dan les te krijgen, en me verteld word dat je je hond een speurtuig om moet gaan doen want dan begrijpt je hond tenminste wat je gaat doen :stupid.
Of niet speuren op een ketting want daar word ie aan gecorrigeerd :stupid.

Een speurtuig is niet noodzakelijk, maar kan handig zijn.

De speurworkshops zijn bedoeld om mensen met een Tsjech te laten kennismaken met het speuren, met name mensen die geen speurervaring hebben. Die mensen hebben waarschijnlijk wel behoefte aan theoretische kennis. Uiteraard wordt er veel tijd aan de praktijk besteed!

ELISE 29-01-2009 22:34

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 187430)
Ik heb meer aan iemand (die op een manier traint waar ik volledig achter sta)die ff een keertje met me mee loopt en met ideeën komt van hoe ik dat beter aan kan pakken of anders moet gaan doen.

Achter welke "manier" sta jij eigenlijk? In ieder geval krijgen wij nu les van iemand, die precies doet zoals jij het graag ziet: tips geven hoe je het anders kan proberen/beter aan kan pakken.

loco 29-01-2009 22:54

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 187432)
Een speurtuig is niet noodzakelijk, maar kan handig zijn.

De speurworkshops zijn bedoeld om mensen met een Tsjech te laten kennismaken met het speuren, met name mensen die geen speurervaring hebben. Die mensen hebben waarschijnlijk wel behoefte aan theoretische kennis. Uiteraard wordt er veel tijd aan de praktijk besteed!

IK heb het niet over andere mensen :shock:, jij zegt tegen mij dat ik wel een paar lesjes nodig heb :rock_3.
Ik heb het eerst gezegd dat ik een hele week ga lessen, daar nam je geen genoegen mee want het ging over speuren :|.
En daar geef ik nu een serieus antwoord op ;-).
En dan ga je over andere mensen beginnen die nog nooit hebben gespeurd :confused2 .
Ik heb geen woord gezegd over de manier van lessen die jullie krijgen :|.
Want daar kan ik niet over oordelen want dat heb ik ook nooit gezien :shock:.
Dus ik snap het niet meer :|,......................

ELISE 29-01-2009 23:04

Dit forum gaat over de workshop speuren, vandaar. Via een forum komt niet altijd alles zo over, als het bedoeld wordt.

Hoe dan ook, we kunnen ons beter bij het onderwerp houden, zodat andere mensen er ook nog wat van snappen ;-)

loco 29-01-2009 23:12

Ben ik serieus ;-), haak je af :roll:.

ELISE 01-02-2009 20:45

Vanmorgen hebben we met Yara gespeurd en het was heel GUUR buiten. Aangezien de meesten van jullie een hond hebben, zal dat jullie ook niet ontgaan zijn.

We zijn nog maar 2 maanden bezig en zien vooruitgang. Vandaag was het erg moeilijk, gezien de temperatuur en ook gezien de aanwezigheid van ganzenpoep..... Normaliter vindt Yara dat een delicatesse :lol:. Vandaag speurde ze LANGS alle ganzenpoep, neus in het spoor, ging ze af bij de (3) voorwerpen op het spoor, moest ook 3 hoeken speuren en een dijkje op speuren. Dit alles bij windkracht 5, met een wind die steeds van een andere kant kwam....8)

Ik ben erg trots op haar speurvermogens!

ELISE 07-02-2009 22:41

Filmpje van ruim 1 maand geleden, net begonnen aan onze speurlessen. Inmiddels is Yara (en ik ook :lol:) vooruit gegaan.

http://www.youtube.com/watch?v=TpFwkY5ebMk

loco 21-02-2009 10:31

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 189378)
Inmiddels is Yara (en ik ook :lol:) vooruit gegaan.

:thumbs filmpie.
En wanneer krijgen we het volgende filmpje te zien 8) ?

Maar ben ook wel benieuwd of je de mensen alleen lekker hebt lopen maken of dat er ook nog een workshop komt :rock_3?
Want daar is het speuren toch echt te leuk voor om hier niet mee door te gaan ;-).
Groette Martine.

ELISE 21-02-2009 10:58

Het volgende filmpje :shock:? Eerst moet er geen regen op het menu staan, of andere neerslag. Uiteraard gaat het speuren dan wel door, maar het filmt zo lastig dan ;-).

En nee Martine, ik heb de mensen niet alleen maar lekker lopen maken. Ik ben helaas afhankelijk van de persoon die de lessen gaat geven :rock_3.

Heb je je bedacht en wil je ook meedoen :lol:?

loco 21-02-2009 13:36

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 192541)
Het volgende filmpje :shock:? Eerst moet er geen regen op het menu staan, of andere neerslag. Uiteraard gaat het speuren dan wel door, maar het filmt zo lastig dan ;-).

En nee Martine, ik heb de mensen niet alleen maar lekker lopen maken. Ik ben helaas afhankelijk van de persoon die de lessen gaat geven :rock_3.

Heb je je bedacht en wil je ook meedoen :lol:?

Met regen kan je gewoon filmen :roll:.
En nee ik heb me niet bedacht vind alleen dat je de mensen erg lang laat wachten ;-).

ELISE 21-02-2009 17:40

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 192579)
En nee ik heb me niet bedacht vind alleen dat je de mensen erg lang laat wachten ;-).

De mensen die er op wachten, klagen NIET ;-)

loco 21-02-2009 18:36

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 192630)
De mensen die er op wachten, klagen NIET ;-)

Ohw dus als je commentaar hebt is het meteen klagen :roll:.
Wat jij wilt ;-).

Azazel 21-02-2009 18:38

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 192637)
Wat jij wilt ;-).

Jah Martine... niet zo klagen heej! :twisted:

ELISE 21-02-2009 19:14

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 192637)
Wat jij wilt ;-).

Dat maak jij ervan. De beste stuurlui staan ALTIJD aan wal. Of het nu om commentaar gaat, of om klagen, of kritiek: ik heb daar helemaal niets aan. Behalve dan als het opbouwende kritiek is.

@ Barry: Thnx :lol:

loco 21-02-2009 19:50

Quote:

Originally Posted by ELISE (Bericht 192645)
Dat maak jij ervan. De beste stuurlui staan ALTIJD aan wal. Of het nu om commentaar gaat, of om klagen, of kritiek: ik heb daar helemaal niets aan. Behalve dan als het opbouwende kritiek is.

Zal er in de toekomst rekening mee houden dat je geen commentaar kan hebben :roll: en zal dus alleen nog maar een reaktie op je post geven als ik een positief complimentje kan geven :mrgreen:.
Gegroet.

Bob Dylan 22-02-2009 03:38

Oke, hier een vakantiebericht vanuit het vreselijk warme Aruba......... Ik lees hier wat gevoeligheidjes tussen de regels door....zo'n forum is een fijn platform maar voor lezers en buitenstaanders soms wel verwarrend. Daaom wil ik over de beste stuurlui zeggen dat ze prima sturen:thumbs. Bob heeft pas geleden speurles gehad......:rock_3
Een nu een leuk detail:lol::lol: dezelfde week speurde hij prima ons terug naar de auto's. Na 5 uur in de duinen had hij het wel gehad. Hij keek regelmatig over zijn schouder naar ons ..... zo "vannuh waar blijven jullie nou? Ik wil wel naar huis:twisted:" Ik was in elk geval hartstikke trots op Bob.:Rose Wij hebben er erg om gelachen.

loco 22-02-2009 11:48

Quote:

Originally Posted by Bob Dylan (Bericht 192710)
Daaom wil ik over de beste stuurlui zeggen dat ze prima sturen:thumbs.

:lol:
Hai Nicole, vakantiegangerrrrrrrrr 8).

Ik denk dat Elise het niet zo bedoelde, want Elise kan alleen oordeel geven over het waterwerk ;-).
En daar heeft ze gewoon gelijk in, daar was ik niet de gene die prima kon sturen want ik stond de hele dag in het water :twisted:.
De beste stuurlui is heel simpel, Mijke :rock_3.

Groette en nog een hele fijne vakantieeeeeeeeeeeeee.

ELISE 22-02-2009 20:52

Quote:

Originally Posted by Bob Dylan (Bericht 192710)
Een nu een leuk detail:lol::lol: dezelfde week speurde hij prima ons terug naar de auto's. Na 5 uur in de duinen had hij het wel gehad. Hij keek regelmatig over zijn schouder naar ons ..... zo "vannuh waar blijven jullie nou? Ik wil wel naar huis:twisted:" Ik was in elk geval hartstikke trots op Bob.:Rose Wij hebben er erg om gelachen.

:lol: Handig zo'n hond!

kobesen 26-02-2009 15:31

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 192721)
:lol:
Hai Nicole, vakantiegangerrrrrrrrr 8).

Ik denk dat Elise het niet zo bedoelde, want Elise kan alleen oordeel geven over het waterwerk ;-).
En daar heeft ze gewoon gelijk in, daar was ik niet de gene die prima kon sturen want ik stond de hele dag in het water :twisted:.
De beste stuurlui is heel simpel, Mijke :rock_3.

Groette en nog een hele fijne vakantieeeeeeeeeeeeee.

Zeggeh jij zat toch in die boot? Te sturen........?:twisted:

loco 26-02-2009 16:30

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 194111)
Zeggeh jij zat toch in die boot? Te sturen........?:twisted:

Jepzzzzz :evil_lol,..................................... !!!!!!!

mijke 26-02-2009 19:51

NAh, ik heb echt niet ene keer gestuurd hoor:roll:!

En veel van die wal heb ik ook niet gezien :rock_3

Ik onderging meer een lang "inweek" programma daar in't water:lol:

Dus ik ben zeker niet die stuurman die gezocht wordt!:)

loco 26-02-2009 20:05

Nah als jij het ook niet was, dan weet ik echt niet wie Elise dan bedoeld met de "Beste Stuurlui" staan aan Wal :roll:.

Azazel 26-02-2009 20:21

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 194240)
Nah als jij het ook niet was, dan weet ik echt niet wie Elise dan bedoeld met de "Beste Stuurlui" staan aan Wal :roll:.

Dat zal Spiros dan wel geweest zijn...
want die heeft wel gestuurd.. hahaha :twisted:

ELISE 26-02-2009 21:39

Helaas, niemand had het goed.....het was "ANNIE"

loco 07-07-2009 21:05

De NVTW heeft nu ook een oproep op de site staan :shock:.
Maar voor degene die intresse hebben, ff melden bij de penningmeester ;-).
http://www.wolfhond.org/

s_naesen 10-07-2009 22:18

Quote:

Originally Posted by loco (Bericht 223127)
De NVTW heeft nu ook een oproep op de site staan :shock:.
Maar voor degene die intresse hebben, ff melden bij de penningmeester ;-).
http://www.wolfhond.org/

Hoi Hoi,

ik ben relatief nieuw hier, en heb op dit topic nog niet gereageerd. Ik ga me der verder ook niet mee bemoeien :)

Ik kan jullie indien dit nog nodig zou zijn voor deze of een volgende workshop, kan ik wel onze "tuin" aanbieden.
We hebben hier iets meer dan 2Ha omheinde grond (weides) waar jullie naar hartelust kunnen speuren en zelfs kamperen als dat moet.

All times are GMT +2. The time now is 07:05.