Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Żywienie i zdrowie (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   BARF dla leniwych (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=21255)

anula 07-10-2011 21:47

BARF dla leniwych

Odświeżam temat. Dorasta nam następne pokolenie wilczaków, więc pewnie zainteresowana tematem będę nie tylko ja.
Bies przestał się w wakacje rzucać na jedzenie (sucha karma White Wolf, Taste of the Wild, Wolfsblut - nic nie było go w stanie zanęcić, mimo iż zmieniałam smaki), schudł 2 kilo. Rajcuje go tylko surowizna - mięso, kości, ew. gotowane mięso z warzywami. Przymierzam się do przejścia na BARF, ale mam dylemat:
- wybrać gotowe zestawy mrożonek, czy robić żarcie samej,
- wrzucać dodatki (www.wildside.pl), czy też nie.
- kości w całości, czy mielone
- suplementowć jakimiś preparatami, czy nie suplementować

Nie znam się na rzeczy, info w necie wprowadziło mi zamęt w głowie, a na dodatek jestem dość leniwa - nie chcę spędzać nad psią miską więcej niż to niezbędne. Ale jednocześnie chcę, by mój Czarnuch jadł z apetytem, ponieważ zbliża się zima, i nie chcę, żeby miał niedobory.
Jednocześnie informuję, iż mam dostęp do:
- kości cielęcych 2-3 x tyg.
- drobiu sklepowego
- warzyw z bazarku :)
Poproszę o rady, ew. adresy, gdzie mogłabym się zaopatrywać w pełnowartościowy towar, jak dawkować żarcie itp
PS. lubi ryby BARDZO

atah 08-10-2011 18:01

http://barf.pl/ tutaj masz spis dystrybutorów. Ostatnio mają żołądki sprasowane w kostki - łatwe do podziału:)

maillevin 10-10-2011 00:01

Quote:

Originally Posted by atah (Bericht 408110)
http://barf.pl/ tutaj masz spis dystrybutorów. Ostatnio mają żołądki sprasowane w kostki - łatwe do podziału:)

Ja PRIMEXowi nie ufam http://www.forum.bulterier.pl/viewto...=primex#p78566

Do tego cenowo wychodzi parę razy drożej niż jeśli kupić mięso w pierwszym lepszym sklepie, przykładowo 1kg kurczaka PRIMEX kosztuje 12zł, w mięsnym nie przekroczy 2zł.