Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Bijeenkomste (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=98)
-   -   "Brabants Treffen" - 17 juni 2006 (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=3846)

herder 28-05-2006 16:39

"Brabants Treffen" - 17 juni 2006

In verschillende topic`s is het al even benoemd om een keer gezamenlijk te gaan wandelen met onze honden in Brabant, Losloopgebied Drunense-duinen is al genoemd als centrale plaats.

Om te voorkomen dat dit onderwerp een beetje verloren gaat in al die verschillende topic`s, leek het me wel handig om even een apart topic te openen.

Zullen we proberen in Juni een treffen te plannen?
(Met een beetje geluk zijn onze Belgische vrienden er ook nog bij. :D )

Iemand een goed idee hoe dat we dit het beste kunnen gaan plannen?

Groetjes Bert.

laszlo 28-05-2006 18:27

ehm, nee.

Maar wij zijn erbij!!!

wolfwoman-stefanie 28-05-2006 19:14

Hallo allemaal
Ik heb een voorstel, om een (Brabantse) wandeling te plannen op zaterdag 17 juni, in de Drunense Duinen. Samenkomst om 13.00 uur bij "De Rustende Jager" (cafe/rest.)
Hier kunt u uw auto parkeren, waarna we met de honden de duinen ingaan, waar een losloopgebied is.
Als we uitgewandelt zijn kunnen we event. nog iets drinken op het terras. Als je zin hebt om mee te gaan, stuur mij dan een mailtje: [email protected] Zodat we weten of er animo voor is.
Cafe De Rustende Jager (www.de-rustende-jager.nl)
Oude Bosschebaan 11
5074 Nl Udenhout

herder 28-05-2006 20:01

Goed idee :thumbs :cheesy:

Ik heb al even op de site gekeken, even een klein detail voor diegene die gebruik maken van een routeplanner, het adres op de site staat onder Biezenmortel i.p.v. udenhout :cheesy: mocht je tom-tom van slag raken 8)

Stefanie, ik ga zorgen dat ik vrij ben en dan stuur ik je een mailtje, in iedergeval tot a.s. zaterdag :D

Groetjes Bert.

wolfwoman-stefanie 28-05-2006 21:13

Ja, op die pagina staat Biezenmortel :)
Ergens anders las ik Udenhout :confused2
Maakt ook niets uit, kijk maar op hun site, daar kun je je postcode invullen, en dan krijg je de route naar het rest. :cheesy: :cheesy:

Smokey 29-05-2006 10:24

Leuk idee,wij vinden dit een goed plan,zijn er nog andere honden welkom,zoals de saarlozen of is het alleen de bedoeling van de Tsjechen?
Groetjes Wilma

herder 29-05-2006 10:54

Wat mij betreft is het gemeenschappelijke de TSW, maar daar hoeven de andere honden toch niet voor thuis te blijven?, teminste ik wil mijn twee Duitse Herders ook meenemen.

Maar mischien dat er ook zijn die juist alleen de TSW-en willen zien lopen, meeste stemmen gelden zou ik zeggen.. :cheesy:

Groetjes Bert.

wolfwoman-stefanie 29-05-2006 12:26

Hoi
Alle honden zijn welkom :sweetCyberM [/b]

wolfwoman-stefanie 29-05-2006 12:35

Er heeft zich nog niemand aangemeld !! :shake

wolfwoman-stefanie 29-05-2006 18:09

Jawel....... De eerste aanmeldingen zijn binnen :cheesy:

Excalibur-Sauvignon 29-05-2006 18:12

Zaterdag 17 juni moet ik werken, dus helaas geen friezen tussen de brabanders. Een andere keer lijkt het me wel leuk, want het ziet er mooi uit daarzo.

kobesen 29-05-2006 18:32

Yep ik ben er ook bij! En Denzel natuurlijk ook!

groetjes Kim

Excalibur-Sauvignon 29-05-2006 19:08

Leuke bijkomstigheid: als je googled op drunense duinen kom je op de site van staatsbosbeheer, als je dan drunense duinen aanklikt en vervolgens bij : "wat kan ik doen" op wandelen klikt krijg je een optie " mag de hond mee" als je daar op klikt krijg je wat info en een foto, jawel van een wolfhond. Is dat toevallig of niet?

Excalibur-Sauvignon 29-05-2006 19:11

De link plakken is veel makkelijker freddie!
Foto Drunense duinen

wolfwoman-stefanie 29-05-2006 22:28

Willen degene die mee willen, mij dit even laten weten via een mailtje !! :lol:

Xhrista 30-05-2006 09:42

Jammer ben dan naar de show in Hulten.
Volgende keer beter.

Gr. Christa

Smokey 30-05-2006 09:48

Jammer Christa,maar wens je veel succes in Hulten,tot een volgende wandeling dan maar.
Groetjes Wilma

wolfwoman-stefanie 30-05-2006 18:51

Hoi Vanessa
Heb je zin om mee te gaan 17 juni, stuur mij dan een mailtje :lol:

Dat geld natuurlijk ook voor alle andere die mee willen wandelen :wink:

kobesen 30-05-2006 19:16

Ik kan niet, moet werken..... :evil:

snik............. :cry:

kobesen 31-05-2006 20:54

Ik ga mee! Afspraak heb ik kunnen verzetten!

Hoeveel mensen hebben zich al aangemeld Stefanie???
Lijkt me leuk met een grote groep!

Groetjes Kim

wolfwoman-stefanie 31-05-2006 21:16

Hoi Kim
Ik heb je aanmelding via de mail ontvangen :D

Enne............er kunnen nog meer mensen/honden mee !!
Dus stuur me een mailtje :sooo_hapy

laszlo 01-06-2006 09:41

heb een mailtje gestuurd Stefanie!

Ikke gaat ook mee!!

Vind het doodeng, omdat ik niet weet hoe Laszlo :saint zich gaat gedragen, maar we zien wel. :wink:

herder 01-06-2006 10:02

Quote:

Originally Posted by laszlo
heb een mailtje gestuurd Stefanie!

Ikke gaat ook mee!!

Vind het doodeng, omdat ik niet weet hoe Laszlo :saint zich gaat gedragen, maar we zien wel. :wink:

Komt allemaal best goed hoor, maar als je het niet vertrouwd kan je altijd het eerste stuk hem even een snuitje om doen.

Dat doe ik bij Aram ook :D

Tot dan!

Groetjes Bert.

laszlo 01-06-2006 10:08

Hé, goed idee Bert!

herder 01-06-2006 10:37

Hoi Vannessa,

Mocht je er nog een moeten kopen, je hebt twee uitvoeringen.

Één is gewoon een vaste maat, maar je heb er nu ook met een verstelbare "snuit". Die laatste ga ik vanmiddag halen(kopen :D )

Die vaste maat heb ik al, maar het voordeel van die verstelbare is dat je hem als het goed gaat zijn bek weer "vrij " kan geven, terwijl hij nog steeds dat ding om heeft, en zo iets langzamer kan afbouwen en de hond toch gewoon kan hijgen want zijn bek kan weer open, is het nodig één handeling en snuitje zit weer strak.

http://www.furkaworkingdog.nl/index....get=p_126.html

Hmmm....link werkt niet helemaal zoals bedoelt, ga naar het linker menu, klik op outdoor, daarna rechts snuitjes aanklikken dan zie je een foto van hond met verstelbaar snuitje :D

(Foto`s plaatsen lukt niet dus maar even een link.)

Bert.

laszlo 01-06-2006 10:41

Zijn die gewoon in de dierenwinkel te krijgen??

herder 01-06-2006 10:50

Ja, 9,95 euro.

Ik ga nu weg , ik zal straks even het merk hier neerzetten, kan je eerst bellen naar de dierenwinkels, er is hier in oosterhout maar één van de vijf die ze op voorraad heeft.

Groetjes Bert.

herder 01-06-2006 11:53

Het merk is NOBBY muilkorf met verstelbare snuitomtrek, ze hebben er nog eentje liggen die voor aram te klein is, is de maat voor o.a. rottweilers. Ik kan hem evt. voor je meenemen, mocht je in Tilburg niks kunnen vinden.

Groetjes Bert.

laszlo 01-06-2006 12:00

zal hier eens informeren, laat nog wel wat weten.

wolfwoman-stefanie 01-06-2006 16:05

Hoi Vanessa
Je staat erbij genoteerd hoor !
het wordt al een leuk aantal :D
Maar.... er kunnen er nog veeeel meer bij :smileyb

Jolanda 01-06-2006 18:12

"Brabants Treffen"

Hallo allemaal,

Eindelijk knoop doorgehakt. Ik kom ook.
Het is het begin van onze vakantie, dus de 17e was bedoeld om in te pakken, zodat we de 18e richting Arnhem kunnen rijden. Alles maar wat vervroegen. En dan overnachten op een camping.
Ook nog getwijfeld of ik het wel moet doen i.v.m. het gedrag van Igor, maar ik vind het ook leuk om jullie te treffen.
Het ene tegen het andere opwegend geeft tot resultaat dat ik kom.
Omdat onze andere hond (Kenar) tijdens de wandeling van Austerlitz erg vervelend was met haar geblaf en afsnauwen zal zij en mijn man niet meelopen. Ze was wel overdreven erg en ik ergerde me groen en geel aan haar. :evil: Gelukkig is zijn grote hobby 'schat zoeken' (geocaching) en kan hij daar mee bezig gaan, samen met Kenar. :roll:

Groetjes, :wink: Jolanda

wolfwoman-stefanie 01-06-2006 18:41

Hallo Jolanda
Ik heb je aanmelding ontvangen !
Toppie, dat je ook meegaat ! :bigok

(Alleen ik ben niet Vanessa :oops: , wel m'n goede mail)

Jolanda 01-06-2006 19:35

"Brabants treffen"

Sorry Stefanie :oops:

:wink: Jolanda

Smokey 02-06-2006 08:54

Hoi Stefanie,wij gaan ook mee,had paar dagen geleden je een mailtje gestuurd,als het goed is gaan er ook mensen met saarlozen mee,hoop dat die je ook gemaild hebben,anders laat maar wat weten.

groetjes Wilma en Robert

wolfwoman-stefanie 02-06-2006 23:32

Hoi Wilma
Jullie aanmelding heb ik ontvangen :D
Van die andere, met Saarlozen, heb ik nog niets gehoord :frown:
Maar dat komt misschien nog wel..... :wink:
Weltrusten :sleep

Azazel 03-06-2006 16:40

Hallo luitjes,

Wij zullen ook van de partij zijn op 17 Juni.
Ik hoop dat Shadow een beetje fit is die dag, anders moet ik weer met het campingbedje gaan lopen zeulen.. *lol*

Groetjes,

Barry

wolfwoman-stefanie 03-06-2006 18:52

De tussenstand voor de wandeling, van aangemelde honden en mensen is:

10 mensen en..... 13 honden :fingers1

(waaronder enkele Duitse herders en een mechelaar)

maar..... er kan nog meer bij :sweetCyberM

Willy 03-06-2006 23:06

Hallo,

k zal er ook bij zijn die dag met een TSW van 16 maanden.
Deze heeft enorm veel energie.
Is wat hardleers maar dat komt wel goed.

Tot dan en groeten ,
Willy Berrens

wolfwoman-stefanie 03-06-2006 23:17

Hoi Willy,
ik heb je mail ontvangen,je staat genoteerd :cheesy:
Nu 11 mensen en 14 honden.
't wordt vast gezellig !!
nu nog hopen op mooi weer.......... :grosscool

Xhrista 04-06-2006 21:50

Net mailtje gestuurd,16 honden nu dus.

Gr. Christa

kobesen 04-06-2006 21:52

Denzel heeft zich vandaag op de braderie als een echte tsjech gedragen.........................bang en angstig.

Ik baal als een stekker. Hij was nooit zo :frown: .

Ik hoop dat ie met de wandeling zich een beetje op zijn gemak voelt.

groetjes Kim

wolfwoman-stefanie 05-06-2006 10:16

TUSSENSTAND:
15 mensen en 19 honden :D

mijke 05-06-2006 14:03

Leuk zeg zo'n grote groep!

Een volgende keer ben ik ook vast van de partij, deze keer is het voor mij niet zo'n geslaagde optie (hoop dan net pups te hebben :D )

Maar julie maken vast en zeker een heleboel leuke foto's, dan kunnen de "thuisblijvers" op afstand ook mee genieten!

Mijke

laszlo 05-06-2006 21:21

Dit vind ik helemaal leuk!

Heb er echt zin in!!! :lol:

wolfwoman-stefanie 06-06-2006 08:28

Lijkt me ook leuk zo'n grote groep !
Nu niet ons fototoestel vergeten, zou echt iets voor mij zijn :oops:
Misschien komen er nog meer bij.............................. :wink:

wolfwoman-stefanie 08-06-2006 08:40

Er kunnen er natuurlijk nog veeel meer mee :lol:

Dus wie nog zin heeft, mail me maar :wink:

wolfwoman-stefanie 09-06-2006 12:52

Hallo Gershom
Als je mee wilt wandelen laat het me even weten.
Er gaan op dit moment 19 honden mee,
het grootste gedeelte zijn Tsjechen.

wolfwoman-stefanie 12-06-2006 23:11

Vandaag nog een aanmelding ontvangen ! :cheesy:
We zitten nu op 20 honden en 16 mensen.

Als ik het goed heb begrepen zijn er **15** TSJECHEN,
enkele Duitse/Mechelse herders en 2 saarlozen.
Dus al een leuk aantal !!! :sooo_hapy

Smokey 13-06-2006 09:53

Dat wordt gezellig :ylsuper
We hebben er zin in :fingers1
Nu maar hopen dat het dan geen 30 graden is en wat afkoelt,voor ons maar zeker ook voor de doggies,
Tot zaterdag
Wilma

herder 13-06-2006 10:40

Mischien wel handig als we samen hier nog wat tips op schrijven wat handig is om bij je te hebben?

Zaken zoals;
voldoende water;
betadine;
tekentang;
telefoonnr. dienstdoende dierenarts in de regio;
reserve riem........dat soort dingetjes,
ik vind het zelf altijd wel prettig om even een lijstje te kunnen checken voordat ik vertrek :cheesy:

Groetjes Bert.

Smokey 13-06-2006 10:51

Fototoestel :lol:
Ben niet van plan om te vallen hoor Bert.
by the way Bert,mijn man Robert denkt dat ie jou heeft zien lopen in Oosterhout,hij werkt daar namelijk,werk jij bij de gemeente?

herder 13-06-2006 11:09

Quote:

Originally Posted by Smokey
Fototoestel :lol:
Ben niet van plan om te vallen hoor Bert.
by the way Bert,mijn man Robert denkt dat ie jou heeft zien lopen in Oosterhout,hij werkt daar namelijk,werk jij bij de gemeente?

Gelukkig :D , maar een klein wondje hier of daar bij enkele honden zou niet echt een verrassing zijn denk ik, en dan is betadine wel handig. mocht jij toch lelijk ten val komen, beloof ik bij deze dat we dan niet de dienstdoende dierenarts bellen, maar netjes 112 bellen :cheesy:

Nee ik werk niet bij de gemeente,ik ben sociaal pedagogisch werker ( SPW-er), waar heeft hij me zien lopen?, waar werkt je man, wel bij de gemeente? Even lekker nieuwschierig doen hoor 8)

Groetjes Bert.

Smokey 13-06-2006 11:20

hij zal je vanavond wel ff een privee berichtje sturen,hij had een man zien lopen op oosteind?met een grote wolfhond en duitse herder(waren ze net bezig bosjes te snoeien),2 weken geleden ofzo,en hij werkt voor de gemeente,tenminste zijn bedrijf dan,hij brengt het licht onder de mensen,weet je nog niet veel hahaha.

groetjes Wilma

herder 13-06-2006 11:27

Ok, ik ben wel benieuwd :D ik ga inderdaad hardlopen met Aram en Gina ( DuitseHerder) dus de combinatie klopt, en ik kom dan langs de afslag richting oosteind.

Enne repareert jouw man lantaarnpalen enzo?? :cheesy:

Groetjes Bert.

wolfwoman-stefanie 13-06-2006 17:59

WEER 3 MAILS MET AANMELDINGEN.
TUSSENSTAND IS NU: 22 MENSEN EN 25 HONDEN !!!

GEZELLIG Hé :cheesy: :D :lol:

kobesen 13-06-2006 18:49

Het wordt volgens teletekst 704 nederland 2 zo'n 25 graden met een noordoosten wind kracht 2. Bijna geen wind. Ik denk dat het goed warm gaat worden dus.

Veel water meenemen, voor jezelf en de honden natuurlijk.

groetjes Kim

laszlo 14-06-2006 09:35

Hier is het -1 hond.

Mist is gisteren loops geworden en dan gaat het niet goed komen als we ze meenemen :mrgreen: . Vind het wel ontzettend sneu voor haar dat ze niet mee kan.... :cry:

wolfwoman-stefanie 14-06-2006 10:26

Wat sneu voor Mist :frown:
Maar jij en de andere hond gaan toch wel mee? :ehmmm

laszlo 14-06-2006 10:39

ja, ik en de grootste klier van allemaal :jumpie gaan gewoon mee!

Koos 14-06-2006 11:04

Hallo Vanessa,

Als Misty gisteren loops geworden is, dan is ze zondag nog niet heeeeeel interessant voor reuen, en kan ze gerust mee. Ze wordt over het algemeen pas interessant na een week tot 10 dagen. Dus ook oppassen met Lazlo de komende tijd.

Het enige is, dat je ze aan de riem moet houden en een tip voor als ze meegaat, sprooi even een beetje after shave rond haar staart, dijbenen en achterrug, dan ruikt ze niet zo heel erg naar loopse teef maar heeft verder een lekker mensenluchtje bij zich.

Doe dat dan pas wanneer jullie gaan lopen, dan is het het meest effectief.

Groetjes,

Letty

laszlo 14-06-2006 11:13

Het gaat me eigenlijk ook meer om Laslo. Zijn teef is loops. Ik weet verder ook niet hoe hij er op reageert als er een andere reu in haar buurt komt?!?

wolfwoman-stefanie 14-06-2006 23:30

Hoi Vanessa
Daar kan ik je geen antwoord op geven, ik heb geen reuen, misschien kun je het Letty vragen, zij heeft meerder reuen en teven.
ik denk dat het met zo'n grote groep wel meevalt, om dat hij veel 'afleiding' heeft.
Wie kan hier iets meer over zeggen ? :confused2

herder 14-06-2006 23:36

Mischien is het wel goed om alleen met laslo te komen, kan je je goed op hem en zijn gedrag concentreren, gaat misty de volgende keer lekker mee.

Heb je nog een snuitje gevonden voor hem?

groetjes bert.

wolfwoman-stefanie 15-06-2006 08:39

Afhangkelijk van hoe deze wandeling gaat,
is het misschien een idee,
om iedere 3 maanden zoiets te doen.
Wat er blijkt toch wel veel belangstelling te zijn :sooo_hapy
Denken jullie er maar eens over, of je dat wat vind

laszlo 15-06-2006 09:37

ik laat Misty gewoon thuis, ga ik daarna wel mat haar een stuk wandelen. Ben toch al een beetje gespannen omdat ik niet weet hoe Laszlo zich gaat gedragen. Om dan ook nog zijn loopse muts mee te nemen.... Nee, doen we maar niet.

Ha die Bert. Ik heb daar nog eens over nagedacht en ik doe dat toch liever niet. Ik heb hier nog een haltie liggen en die krijgt Laszlo aan, als ie niet luistert. Moet vertrouwen hebben in mijn hond, zeggen ze.

Heb ook met Roger (catars2catars) daarover een heel gesprek gehad.
Hij heeft 2 SWH reuen en ging wel eens naar 'meetings' toe, waar dan door alle reuen eens flink gepatst werd, maar over het algemeen geen schade werd aangericht. Hij is van mening dat WH's zo'n subtiele lichaamstaal hebben, dat andere rassen moeite hebben die te 'lezen'. Onder elkaar gaat het wel goed en als ik eens goed nadenk, herinner ik me een show waar Daniëlle en ik Laszlo en Diesel samen uitlieten. Dat ging gewoon goed.

Dus... vertrouwen!

:bigok

Patty33 15-06-2006 10:10

Hoi Stephanie,

Helaas kunnen wij aankomende wandeling er niet bij zijn :cry:
Ik hoop dus dat er nog een keer zo'n wandeling gepland wordt en dat we er dan wel kunnen zijn!

Groetjes,
Patty

herder 15-06-2006 10:49

Quote:

Originally Posted by stefanie
Afhangkelijk van hoe deze wandeling gaat,
is het misschien een idee,
om iedere 3 maanden zoiets te doen.
Wat er blijkt toch wel veel belangstelling te zijn :sooo_hapy
Denken jullie er maar eens over, of je dat wat vind

voor mij is het 20 minuten rijden, dus ik zat al een beetje aan maandelijks te denken, als ik hier naar het bos ga ben ik ook al 10 minuten onderweg :D dus extra 10 heb ik er wel voor over, M.a.w. goed idee!! :cheesy:

Groetjes bert.

wolfwoman-stefanie 15-06-2006 11:54

Voor jou en mij is het niet zo ver, :D
Maar er zijn ook mensen, die mee gaan uit o.a. België en Limburg :o
Ik zou kunnen begrijpen dat die maandelijks, teveel vinden.
Maar we zien wel hoe het zaterdag gaat, en of het voor herhaling vatbaar is :wink:

herder 15-06-2006 17:45

Quote:

Voor jou en mij is het niet zo ver, :D
Maar er zijn ook mensen, die mee gaan uit o.a. België en Limburg :o
Ik zou kunnen begrijpen dat die maandelijks, teveel vinden.
Maar we zien wel hoe het zaterdag gaat, en of het voor herhaling vatbaar is :wink:

Ik heb er in iedergeval ontzettend veel zin in, ik heb inmiddels het telefoonnummer van de dienstdoende dierenarts van zaterdag 17/6 regio Waalwijk/Kaatsheuvel. Je weet maar nooit..........

Groetjes bert.

laszlo 15-06-2006 19:48

en ik m'n telefoon... :cheesy:

Xhrista 15-06-2006 20:16

Roger vergeet dat hij het over Saarlozen had en we hier over Tsjechen spreken,wat zoals de meeste toch wel zullen weten nogal ander ras is.Saarloos reuen zijn over het algemeen nogal laconiek(mits ze niet ergens gekruist zijn met ander ras :wink: )De Tsjechen zijn toch wat meer van het pats gedrag.En dat bedoel ik niet negatief,want zo heeft ieder ras z'n eigen karakter.
Denk dat als de Saarloos mensen deze discussie zouden volgen de meeste niet meer mee zouden gaan op de wandeling,want die zijn al dat gepraat over uitvallen e.d. niet gewend.Ben wat betrefd m'n eigen Stenka niet zo bang,alleen als hij zich erg ongemakkelijk gaat voelen,ga ik ergens anders wandelen,want dat vind ik niet eerlijk ten opzichte van hem.

Wacht trouwens zo ie zo het weerbericht goed af,want als het te warm wordt haak ik af.Moet zondag ook nog met ze naar een show in de warmte.

Gr. Christa

laszlo 15-06-2006 20:43

ga je naar de Baronie..

kobesen 15-06-2006 21:41

Hoi Christa,

ga je toch mee??? Leuk joh! Het wordt ongeveer 25 graden met weinig wind. Zie teletekst ned. 2 pagina 704.

Groetjes Kim

kobesen 15-06-2006 21:43

herstel:

het wordt 22 graden met 40% kans op zon en 30% kans op regen. Het wordt dus zo'n dag als vandaag. Toch de jas maar mee dus. :frown:

wolfwoman-stefanie 15-06-2006 21:48

Ja Kim :roll: , op pag. 3 heeft Christa zch al opgegeven.

Ik heb net de vooruitzichten bekeken, het wordt niet te warm gelukkig, zo'n 20-23 graden. :lol:
Volgens mij prima wandelweer !!! :wink:

wolfwoman-stefanie 16-06-2006 11:38

Als ik het goed begrijp heeft iedereen er zin in morgen :lol:

Laten we zorgen dat we allemaal op tijd aanwezig zijn !! :mrgreen:
Het zou een beetje stom zijn als jij te laat kwam en de rest al vertokken is :banghead

herder 16-06-2006 12:16

Quote:

Als ik het goed begrijp heeft iedereen er zin in morgen :lol:

Laten we zorgen dat we allemaal op tijd aanwezig zijn !! :mrgreen:
Het zou een beetje stom zijn als jij te laat kwam en de rest al vertokken is :banghead

Volgens mij kent ze me al een beetje :? ....... :D

Tot morgen!

Groetjes Bert.

wolfwoman-stefanie 16-06-2006 12:30

Hoi Bert
Dat was niet persoonlijk bedoelt, hoor :oops:

Het was een algemene opmerking, dus voor iedereen !
Maarre...... :mrgreen: voel je je aangesproken (grapje)

herder 16-06-2006 12:38

Quote:

Hoi Bert
Dat was niet persoonlijk bedoelt, hoor :oops:

Het was een algemene opmerking, dus voor iedereen !
Maarre...... :mrgreen: voel je je aangesproken (grapje)

Nee hoor , ik was gewoon benieuwd naar jouw reactie :wink:

Tot morgen 8)

Groetjes Bert.

Xhrista 16-06-2006 15:29

Weet niet of er meer mensen last van hebben,maar weg bij Roosendaal/Etten leur is afgesloten.Wordt voor mij dus beide dagen omrijden via Antwerpen of Moerdijk.

Gr. Christa

Smokey 16-06-2006 15:40

Nou leuk,wij wonen in Roosendaal,morgen ff kijken dan,als Robert maar thuis kan komen straks :mrgreen:

graa4516 16-06-2006 21:48

Hallo Christa en Wilma,

Het beste kunnen jullie omrijden via de Moerdijk, dat is korter dan via Antwerpen,

groerjes,

Letty

Xhrista 16-06-2006 23:23

Voor mij maakt het niet veel uit omdat ik al eerder afsla.Allebei de punten,zowel omlaag als omhoog is gewoon kilometers om.Denk alleen dat weg langs Antwerpen rustiger is,dat is meestal zo nml.

Gr. Christa

All times are GMT +2. The time now is 21:10.