Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Bijeenkomste (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=98)
-   -   De 'Wolven' zijn los: wandeling 17 september (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=4500)

wolfwoman-stefanie 19-06-2006 15:50

wandeling september !!

Naar aanleiding van de afgelopen wandeling, had ik gezegd er zo geen zin meer in te hebben. :frown:

Daar heb ik dus veel reacties op gehad (zowel per mail als telefoon) Uit al deze reacties heb ik begrepen dat de meeste het WEL leuk hebben gevonden, en graag een herhaling zien.

Daarom is er met andere forumleden besloten wel, een nieuwe wandeling te plannen voor een ZONDAG in september 8)
Het is dan weer bij de Drunense Duinen, met losloopgebied, alleen een andere route, met water
De datum en bij wie je je dan mag opgeven, volgen nog.
Dus hou het de komende week in de gaten, zodat je het kan vrijhouden in je agenda :wink:

Patty33 19-06-2006 16:00

Jippie ! :sooo_hapy

Als ik ergens mee kan helpen, qua organisatie, stuur me gerust een e-mailtje.

Groetjes,
Patty

sophy 20-06-2006 09:33

Wij gaan graag weer mee, zolang het maar niet 10 sept is want dan zitten we een weekendje in Drenthe :)

laszlo 20-06-2006 10:55

Wij gaan ook weer mee :cheesy: !

Maar dan wel zonder kids :evil: !

Stefanie, je had gelijk, dat gezeur!! Ik ben moe, ik heb zere voeten, er zit zand in mijn schoenen, moet naar de WC!!! Werd er niet goed van!

Dus... die laten we de volgende keer lekker thuis!

wolfwoman-stefanie 20-06-2006 21:38

Hoi Patty
Deze keer is er een andere forumgebruiker die het organiseerd :mrgreen:

Dus het is nu voor mij ook afwachten:
hoe,wat,waneer e.d. :handy

JanL 21-06-2006 14:48

De 'Wolven' zijn los: wandeling 17 september

Hallo allemaal,

Na een geslaagd Brabants treffen kan een tweede Brabants treffen niet uitblijven.
Hierbij nodig ik jullie dan ook uit voor een tweede Brabants treffen genaamd: "De 'Wolven' zijn los", in het Ulvenhoutse bos bij Breda (die naam heb ik niet zelf verzonnen maar komt uit een folder van Staatsbosbeheer).

De wandeling zal zijn op zondag 17 september aanvang 13.00 uur.
Nadere info volgt nog.

VAN DE WANDELING ZIJN UITGESLOTEN:
Honden met een schofthoogte van minder dan 50 cm., hang-of flaporen, jengelende kinderen en mauwende volwassenen.

Schrijf snel in want: VOL IS VOL. Uiterste inschrijfdatum 10-09-2006

Hoop op een weer geslaagde ONTMOETING.

Groeten,

Jan van de Loo

email: [email protected]

wolfwoman-stefanie 21-06-2006 16:57

Hallo Jan

Mijn mailtje met aanmelding is verstuurd :cheesy:
Wat leuk dat die wandelroute "De wolven zijn los" heet :wink:

wolfwoman-stefanie 21-06-2006 16:59

ZIE VOOR MEER INFO, TOPIC:
WANDELING: DE WOLVEN ZIJN LOS, 17 SEPTEMBER !!!

Patty33 21-06-2006 20:02

Jihaa-Jippie-Jahee....Jourdy en ik gaan ook graag mee! :cheesy:

Zal je een mailtje sturen om ons ook officieel op te geven.

Groetjes,
Patty

Willy 21-06-2006 21:25

Honden met een schofthoogte van minder dan 50 cm., hang-of flaporen, jengelende kinderen en mauwende volwassenen.

Belgen staan er niet tussen zodus kan ik ook mee. :)

Groeten,
Willy

kobesen 21-06-2006 23:15

Hahahahahaha jazeker Willy, zelfs die belgen mogen mee. This dat jullie niet in het WK zitten, anders had je thuis kunnen blijven. Duitsers zijn uitgesloten hahahahahahaha (geintje) uiteraard!

herder 22-06-2006 00:28

Quote:

Originally Posted by Willy

Belgen staan er niet tussen zodus kan ik ook mee. :)

Groeten,
Willy

Ik heb net even snel in de spiegel gekeken, en ik heb geen flaporen dus ik mag ook mee!! :D

Bert.

Xhrista 22-06-2006 08:16

Re: De 'Wolven' zijn los: wandeling 17 september

Quote:

Originally Posted by JanL
Hallo allemaal,

Na een geslaagd Brabants treffen kan een tweede Brabants treffen niet uitblijven.
Hierbij nodig ik jullie dan ook uit voor een tweede Brabants treffen genaamd: "De 'Wolven' zijn los", in het Ulvenhoutse bos bij Breda (die naam heb ik niet zelf verzonnen maar komt uit een folder van Staatsbosbeheer).

Hoi Jan,weet niet of jij daar zelf loopt? Maar wij hebben daar paar jaar geleden wandeling gedaan en er loopt een 80 km weg dwars door het gebied heen.Niet duidelijk te zien op kaartje.
Wij lopen eigenlijk altijd bij Chaam,dat lijkt dezelfde weg erdoorheen,maar die is gedeeltelijk afgesloten voor verkeer,verder dus alleen fietsers.

Gr. Christa

wolfwoman-stefanie 23-06-2006 16:09

Hoi Jan
Is't een mooie route ?? :wolf

wolfwoman-stefanie 30-06-2006 17:46

Heeft iedereen , die mee wil, zich al opgegeven :confused2

kobesen 30-06-2006 20:01

nope ik nog niet, maar ik weet niet of ik dan een auto tot mijn beschikking heb om mij en Denzel te vervoeren. Ik wil wel heel graag mee. Dus......

Groetjes Kim

laszlo 01-07-2006 23:42

wij gaan ook mee, moet ons alleen nog ff opgeven!!! :mrgreen:

Jolanda 03-07-2006 17:07

De 'Wolven zijn los'

Hallo allemaal,

Ben weer terug van weggeweest!
Het was twee weken fijn kamperen in Groningen (Sellingen) op een Staatsbosbeheer camping. Igor heeft zich prima gedragen op een paar uitspattingen na. Zoals je nagels door horgaas steken en haringen uit de grond trekken (zandgrond) en de scheerlijn doorknagen. Scheelt toch wel een hond die zijn omgeving in de gaten moet houden of de mede campinggasten niet op je af komen. Houdt hij zich daar mee bezig i.p.v. de tent aanknagen! En s' nachts móet je wel slapen, je weet nooit wat die bazen de volgende dag weer gaan doen.
Het forum afgelezen op alle berichten vanaf zaterdag 17 juni.
Zie ik deze uitnodiging staan en gelukkig voor mij op een zondag! Dus ik denk dat ik weer van de partij ben!
Eerst nog even overleggen!

Wilma, leuk die foto's van de 'dríe gebroeders'.
Alle anderen ook bedankt voor de foto's van afgelopen 17 juni.

Groetjes, :wink: Jolanda

wolfwoman-stefanie 02-08-2006 15:39

Hebben jullie je allemaal al opgegeven bij Jan ?? :confused2

ik haal dit topic even naar boven, omdat deze datum, nu wel dichterbij komt :mrgreen:

JanL 21-08-2006 13:43

wandeling zondag 17 september

Wandeling 'De wolven zijn los in CHAAM'.

Hallo allemaal , de zomer is voorbij en de Wandeling nadert.
Na de route verkenning in Ulvenhout bleek dit gebied te klein om er met een groep doorheen te trekken.(je had gelijk Christa).
Het is dus CHAAM geworden.
De wandeling vindt plaats op Zondag 17 September te 13.00 uur.

Een iedere Wolfhondliefhebber is van harte welkom, (uiteraard zonder gejengel en gemauw, flap of hangoren worden voor deze keer door de vingers gezien).

Omdat we, naar ik hoop met een grote groep zijn , wil ik van te voren de volgende spelregels en afspraken in acht nemen:

-Laat geen rotzooi achter in de natuur (uiteraard overbodig te zeggen tegen Wolfhondenliefhebbers).
-In principe lopen de honden los (losloopgebied). Schermutselingenzijn daarbij niet altijd te voorkomen. De eigen -aar blijft echter verantwoordelijk voor eventuele schade bij zijn eigen hond en kan geen verhaal halen bij een derde.
-Mochten twee honden overgaan tot een fysiek treffen, laat dan in principe de honden dit zelf uitzoeken, wordt dit echter te heftig dan pas de honden scheiden, echter niet door schreeuwen, slaan of schoppen.
-Mocht er een treffen zijn tussen twee honden je eigen hond direct bij je roepen om escalatie te voorkomen.
-Respecteer elkaars ideen om hoe om te gaan met je hond. Een ieder is anders en zo ook de honden.
-Elkaar waarschuwen voor naderende paarden ,fietsers ,honden en dergelijke.
-Zoveel als mogelijk als groep bij elkaar blijven om de uitwisseling van gedachten en ideen te bevorderen.
- De groep blijft in beweging
-Niet met ballen, stokken etc. gooien.
-I.v.m. veiligheid van de honden is er een stuk waar de honden even aangelijnd dienen te worden, dit door nabijheid van een 80 km weg. Een tijdige waarschuwing zal worden gegeven.

Doel van deze spelregels/afspraken is: duidelijkheid vooraf,zodat eenieder weet waar hij aan toe is, en eventuele onenigheid voorkomen kan worden, (want o wij mensen).
Ik ben mij ervan bewust dat het niet compleet zal zijn en hoop dat eenieder er zich in kan vinden.

*Voor we met de wandeling starten stel ik voor dat we elkaar in de groep voorstellen met naam, plaats, hond en eventueel de daarbij horende karakters. (vind het zelf prettig als de twee benen en vier poten voor me een naam hebben, dan is nl. het contact makkelijker te leggen.

*Route beschrijving:
Startpunt, A 58, afslag 14 (Ulvenhout/Chaam). Richting Chaam. In Chaam richting Gilze (Gilzeweg). Na ca. 2,4 km rechtsaf bij bord van Staatsbosbeheer (Huisdreef). Aan eind parkeerterrein waar de wandeling gelijk kan beginnen.

Ik hoop op een geslaagde wandeling en wie weet zijn er in de toekomst meerdere initiatieven te verwachten.

Mochten er nog vragen en/of suggesties zijn, mijn email adres is: [email protected]

Groeten van,
Jan van de Loo.

wolfwoman-stefanie 21-08-2006 15:50

Hoi Jan

Klinkt goed ? :fingers1

Nog enkele vraagjes:
* Is het de bedoeling dat wij ons van te voren bij jou opgeven ?
* Is er een gelegenheid in de buurt, om met z'n allen na
afloop iets te drinken, en mogen de honden daar mee het terras op, of mee naar binnen ?? :confused2

JanL 21-08-2006 18:58

Hallo Stefanie,
Omdat jij het bent, gaarne opgave in drievoud; te weten, per email, telefonisch en schriftelijk.
Nee, helaas geen horeca.
Maar ik had jou willen vragen te zorgen voor:
60 gevulde koeken, 120 belegde broodjes, warme chocomel en enige thermoskannen met koffie.
Niet teveel gevraagd, hoop ik.

Een Hartelijke Groet,
Jan

JanL 21-08-2006 19:03

wandeling 17 september

Hallo Stefanie,
Vooruit omdat jij het bent, gaarne opgave in drievoud: te weten, per email, schriftelijk en telefonisch.
Nee, helaas geen horeca.
Maar ik had jou willen vragen te zorgen voor: 60 gevulde koeken, 120 belegde broodjes, warme chocomel en enige thermoskannen met koffie.
Niet teveel gevraagd hoop ik.

Een vriendelijke Groet.
Jan.

kobesen 21-08-2006 19:29

hihihihihihihihi

Dat wordt werken Stefanie. Ik zorg wel dat ik op die dag niet bij jou ben, zodat ik niet hoef te smeren :wink: .

groetjes Kim

kobesen 21-08-2006 19:30

Ik kan je een koffiezetapparaat lenen, dan duur het koffiezetten niet zo lang, :cheesy: .

hehehehehehehe

wolfwoman-stefanie 21-08-2006 21:20

Daar zijn dan wel kosten aan verbonden :rabit

Enne hulp..... :Help_2
aanmelden graag (ha, ha)

Jolanda 21-08-2006 21:55

wandeling zondag 17 sept.

Hoi,

Ik meld me aan om me eigen eten en drinken mee te nemen en evt. iets om uit te delen (snoepjes o.i.d.).

Even de tijd nemen om ons voor te stellen vind ik een goed idee.

En we duimen maar voor droog weer!!! :thumbs

Patty33 23-08-2006 12:15

Jippie-Jahee...Jourdy en ik gaan nog steeds mee! :sooo_hapy

En als het een beetje meezit, hoeft Jarno dan nog niet naar de US en kan hij ook mee :D

Goh Jan...ik dacht dat jij wel voor de chocolade bollen zou zorgen? :wink:

Groetjes,
Patty

Monica 26-08-2006 23:14

Hoi Stefanie,
wij Monique,Michel en Bardo zijn ook van de partij,lijkt me leuk.groeten uit Hoorn

Jitze 27-08-2006 16:55

Dag mensen,

wij zullen er ook zijn, de 17e!
Groeten,

Jitze, Nieke & Mike

Azazel 28-08-2006 07:14

Wij zullen er helaas niet bij zijn..
Shadow doet dat weekend mee aan de dogtrail...

Volgende keer beter :mrgreen:

Groeten,

Barry

wolfwoman-stefanie 28-08-2006 19:28

Jammer Barry :blah

herder 29-08-2006 11:13

Je weet het al Jan, maar voor de volledigheid wij zijn er ook weer bij de 17e. ivm PDM is Pascha er helaas niet bij :(

Groetjes Bert&Gitta

Met Aram en Gina :wink:

wolfwoman-stefanie 02-09-2006 13:03

Ook van mij, zal het inmiddels wel duidelijk zijn, dat ik kom, met m'n twee dames :hand

Nu hopen op droog weer :sooo_hapy

herder 13-09-2006 17:27

De weersverwachtingen zijn goed!

Tot de 17e allemaal!!! :wink:

Groetjes Bert.

Willy 13-09-2006 22:02

Ik zal er deze keer ook weer bij zijn met.
http://www.wolfdog.org/nld/dbase/d6774.html

Groeten,
Willy

wolfwoman-stefanie 13-09-2006 23:55

Waarom komt dit topic niet op de onderwerpen-lijst,
of ligt dit aan mijn PC :oops:

Azazel 14-09-2006 11:19

Hallo luitjes,

Er is misschien toch een kleine kans dat ik aanwezig ben...
I'll keep you posted.. :mrgreen:

Groeten,

Barry

laszlo 14-09-2006 11:37

wij gaan ook mee!!

Moet ik alleen nog ff bespreken :oops: !

kobesen 14-09-2006 12:36

Wij gaan ook mee.

Groetjes Kim & Mi

Denzel en Cliff

herder 15-09-2006 10:43

Quote:

Originally Posted by stefanie
Waarom komt dit topic niet op de onderwerpen-lijst,
of ligt dit aan mijn PC :oops:

Ik heb er ook last van :? , als ik van de startpagina op forum klik mis ik een paar topic`s, waaronder deze.

Op de startpagina staan de missende topic`s er wel bij????

Groetjes Bert.

laszlo 15-09-2006 11:44

Yep!!!

Wij gaan zeker mee.

En deze keer zonder kids. Heb geen zin in dat gezeur:"Zijn we d'r al? Is het nog ver? Ik moet plassen!"

kobesen 15-09-2006 13:14

Hihihi ok Vanessa! Super!

Even over dit topic, waarom ie niet meer onder de forumtopics staat:

Hij is verplaatst naar "bijeenkomsten". Even lezen en je hebt het zo door.

Groetjes Kim

kobesen 15-09-2006 13:28

let op.

Als je het onderstaande pad bekijkt zie je dat het verschoven is naar onderwerpenlijst: bijeenkomsten: (dit pad vind je dus boven de naam van dit topic "wandeling zondag 17 september)

Wolfdog.org Forumindex » Ceskoslovensky vlcak » Nederlands » Bijeenkomste

Klik op "nederlands" en je ziet dat ook dit forum, net zoals de duitste engelse en andere forums van wolfdog, onderwerplijsten hebben.
Bij ons is het zo dat het forum als je er op klikt in de onderwerplijst van "overig" terecht komt. Vanuit daar berichten wij forum leden. (zal een reden hebben, moet je Mijke maar vragen).

Hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Anders moeten jullie maar even een gil geven, probeer ik het anders uit te leggen.

Groetjes Kim :mrgreen:

herder 15-09-2006 20:32

Yep, ik snap hem, dankje!

Zou wat logischer zijn inderdaad als je op forum klikt en je kijgt dan de onderwerpenlijst i.p.v. overige??! :|

Groetjes Bert.

JanL 15-09-2006 21:09

Chaam, komt eraan

Het is bijna zover.
Nog even een paar feitjes

-TomTom gebruikers, het schijnt beter te zijn om Gilzeweg in te toetsen i.p.v. Huisdreeg. Op de Gilzeweg aangekomen alsnog Huisdreef intoetsen.

-Voor eventuele vragen min GSM nr. is 0621637513.

-Verzamelen bij het trefpunt.

-Na de wandeling is er de mogelijkheid wat te nuttigen bij uitspanning De Steengroeve.

Hoop op een ontspannen, gezellig en zinvol samenkomen

tot zondag, Jan.

kobesen 15-09-2006 22:51

Zo opgelost door een andere link te plaatsen. Maar als Mijke daar tijd voor heeft kan ze er misschien iets over zeggen. Nu heeft ze andere dingen aan haar hoofd.

Groetjes Kim

Azazel 16-09-2006 23:10

yep.... en ik ben er ook met shadje ;o)

gr,
barry

Patty33 17-09-2006 21:14

Hallo :D

Zoals de wandelaars inmiddels gemerkt hebben, waren we er helaas toch niet bij :(

Jourdy had een flinke smak gemaakt en terecht gekomen op dezelfde schouder, waar hij een aantal maanden geleden ook al eens een blessure heeft gehad.
Leek ons verstandiger de wandeling te laten schieten (uiteraard hadden we ons netjes afgemeld bij Jan).
Gelukkig loop Jourdy inmiddels weer normaal en we hopen dat het - zoals het nu lijkt - zo blijft.

Hopelijk was de wandeling geslaagd? Kom maar op met de verhalen en foto's...we zijn zeer nieuwsgierig!

Groetjes,
Patty

wolfwoman-stefanie 17-09-2006 21:37

We hebben heerlijk gewandelt, het was gelukkig niet zo heet :lol: Het was een mooie streek met bossen en halverwege hebben de honden nog lekker kunnen soetteren en spatteren, want we kwamen een vijver tegen. Ik zal Barry vragen of hij wat foto's wil plaatsen, ik kan dat niet :oops: :oops:

wolfwoman-stefanie 18-09-2006 17:05

Hier de link naar de foto's van de wandeling van 17 september !
Sommige zijn wat bewogen, sorry :oops: :oops:

http://www.mijnalbum.nl/Album=OWP4DWZE

Patty33 18-09-2006 17:59

hele leuke foto's hoor! :thumbs

groetjes,
Patty

Azazel 18-09-2006 18:16

Hoi Stefanie,

Ik zie dat het plaatsen van de foto's is gelukt! :mrgreen:
Je kunt ze ook zichtbaar maken op wolfdog in het forum door per foto het url te kopieeren en tussen [img] en [/img] te zetten.

Leg ik nog wel even uit via de email.

Groeten,

Barry

JanL 22-09-2006 10:29

Chaam,"de wolven zijn (niet) los" wandeling

Hallo allemaal,

Geweldig, jullie hebben allemaal de eindstreep gehaald (niet verwacht van Bert en Gitta naar een eerdere ervaring,ga zo door, Jullie zijn goed bezig samen.) binnen de gestelde limiet.
De lintjes worden alsnog nagestuurdt (gebruik ze maar alle twee, de juiste zit er dan vanzelf tussen.)
Maar het kon ook bijna niet anders; het weer was goed, de omgeving geweldig, de route net niet te lang, er waren geen jengelende kinderen, maar......... die mauwende volwassenen.

De volgende wandeling die IK weer ga organiseren is dan ook alleen toegankelijk voor honden van welk ras of geloof dan ook.

Tevens wil ik jullie mededelen dat ik inmiddels een NIEUWE VERENIGING ben begonnen (wilde anderen een stap voor blijven) nl. de: T.W.R. oftewel de Tsjecho-Slowaakse Wolfhonden Roedel.
Deze vereiging is alleen toegankelijk voor Wolfhonden.
Inchrijven is helaas niet mogelijk (heb nog nooit een hond zien schrijven.)
Dus deze vereniging zal wel blijven bestaan uit:
Mezelf, voorzitter, secretaris, penningmeester en bestuurdlid.(ben niet chizofreen! ben het dus altijd met mezelf eens) en de roedelleden Ithar en Hogan (die hebben niets te zeggen).
Scheelt daardoor een hoop gepraat en hoofdpijn en kunnen daardoor meer ondernemen.

Houd jullie op de hoogte van onze activiteiten

Groeten.
Jan van de Loo.

Hoe beter ik de mensen leer kennen, des te meer ga ik van mezelf houden.

Jolanda 05-10-2006 21:09

foto's van wandeling 17 september 2006

Hallo allemaal,

Eindelijk de foto's van 17 september 2006.

De link is: http://s92.photobucket.com/albums/l2...288/Wandeling/

Hopelijk komen er binnenkort nog meer foto's bij van onze honden e.d..

wolfwoman-stefanie 06-10-2006 07:28

Prachtige foto's :thumbs
Vooral die van dichtbij zijn heel mooi !
Je bent je roeping als (dieren)fotograaf misgelopen :wink:

Schnoodle 06-10-2006 15:30

Inderdaad een aantal hele mooie foto's!

kobesen 07-10-2006 11:39

Wat een geweldig mooie foto's! En mijn Denzeltje staat er echt heeeeeeeeeeeeeeel mooi op!
Jolanda, ben hier erg blij mee!

Groetjes Kim

Monica 10-10-2006 00:09

Hoi Jolanda
Ben het er mee eens hele leuke en mooie foto`s
onze bob staat er ook mooi op.
groeten van Monique,Michel,en een poot van Bardo en Bobby

All times are GMT +2. The time now is 04:26.