![]() |
1e wandeling Tsjechoslowaakse Wolfhonden Klup in 2007
1e wandeling van de Tsjechoslowaakse Wolfhonden Klup in 2007.
Ja, ja dames en heren de eerste wandeling gaat een feit worden, en wel op 4 februari a.s. Wij hebben een wandeling uitgestippeld in het nationaal park ‘de Veluwezoom’ We starten in Dieren op de parkeerplaats bij; ‘de Spelerij’ aan de Veldweg 5, 6952 GX Van hier uit gaan wij wandelen richting Pannenkoekhuis ‘de Carolinahoeve’ waar we iets kunnen drinken en/of eten. Er is daar een buitenterras waar de honden toegang hebben en waar ook een waterbak voor de honden aanwezig is. Na hier gezellig te hebben gezeten gaan we weer richting de startplaats. In de wandeling is er een deel losloopgebied opgenomen, maar in het park zelf moeten de honden aangelijnd worden. Dit is niet zo verwonderlijk omdat u veel wilde dieren tegen kunt komen zoals reeën, wilde zwijnen, konijntjes en Schotse hooglanders. Ook is er een schaapsherder die evt. met zijn schapen daar loopt. Er zal worden aangegeven waar de honden los mogen en waar ze weer aangelijnd moeten worden. We willen verzamelen tussen 13.30 en 14.00 uur en willen om 14.00 uur dus ook echt vertrekken. Het is een wandeling van ongeveer een 6 a 7 km lang. Belangrijke informatie; We starten in Dieren op de parkeerplaats bij; ‘de Spelerij’ aan de Veldweg 5, 6952 GX Mocht dit niet zo snel gevonden worden kan men bellen met nr. 0653152930 Dieren kan vanuit 3 richtingen bereikt worden: Routebeschrijving vanuit richting Arnhem (A50, A/N 325, A12/E35) Al deze bovenstaande wegen leiden naar het Velperbroekcircuit, daarna richting Zutphen aanhouden. Als u op de weg richting Zutphen (A348) bent na het Velperbroekcircuit krijgt u aan het eind verkeerslichten. Bij deze verkeerslichten gaat u links. Bij de volgende verkeerslichten rechts en dan bevindt u zich in Dieren. Bij de Shell pomp gaat u links en volgt u de borden Crematorium. Als u op de weg van het crematorium zit (Imboslaan) rijdt u deze helemaal uit. Aan het einde van de weg buigt deze af naar links en heeft u aan de rechterkant een parkeerplaats waar u de auto kwijt kunt. Routebeschrijving vanuit richting Apeldoorn (A50, A1/E30 Bij Apeldoorn-zuid de snelweg verlaten. Onderaan de afslag gaat u naar links. Bij het verkeerslicht heeft u aan de rechterkant een Esso benzinepomp en de Mac Donalds. Daar moet u rechts waar u het spoor van de stoomtrein overgaat. Voor de ophaalbrug naar rechts en het Apeldoornskanaal richting Dieren volgen. Bij de 1e rotonde in Dieren rechts bij een Esso benzinepomp en de borden Crematoruim volgen (Imboslaan). Deze weg volgt u helemaal. Bij de verkeerslichten rechtdoor. Langs het crematorium en de weg volgen en rijdt deze helemaal uit. Aan het einde van de weg buigt deze af naar links en heeft u aan de rechterkant een parkeerplaats waar u de auto kwijt kunt. Routebeschrijving vanuit richting Zutphen (N345, N348, N346) Vanuit Zutphen richting Brummen en daarna richting Dieren rijden. Dit is de N348. Als u Dieren inrijdt de weg volgen en bij het 5e verkeerslicht rechts. Dit is na het station en voor de Shell pomp. Hierbij volgt u de borden Crematorium. Bij de 2e verkeerslichten op deze weg links af slaan (Imboslaan). Langs het crematorium en de weg volgen en rijdt deze helemaal uit. Aan het einde van de weg buigt deze af naar links en heeft u aan de rechterkant een parkeerplaats waar u de auto kwijt kunt. :) Tot ziens op 4 februari :) |
He leuk zeg, we gaan proberen te komen ... maar hebben dan waarschijnlijk net een pup dus even zien ..... :cheesy:
Het is natuurlijk ook extra speciaal de 1e wandeling van de klup :bolt Het is daar trouwens prachtig! Leuk ook zo halverwege een restaurant klinkt gezellig! groetjes Willy |
Hoi Willy,
je hebt helemaal gelijk. Het is daar geweldig mooi! Woon nu weer in Arnhem en als ik echt helemaal klaar ben in mijn huisje kan ik met de honden ieder weekend naar de veluwe. Heerlijk! groetjes Kim |
Wauw Kim heerlijk! :cheesy: wij mogen ook niet klagen hoor hier op het Drentse platteland, maar ik vind de Veluwe altijd zo prachtig ..
:D Even een vraagje, zijn er ook 'niet Tsjechen'welkom op deze wandeling ...?! :mrgreen: groet Willy |
Hoi Willy,
Alle honden zijn welkom, zelfs de gene met hangoren :mrgreen: . Alle mensen zijn welkom en als je andere huisdieren mee wil nemen, ook prima :wink: . Groetjes Kim |
Leuk! Alweer een wandeling! :nice
groetjes, :wink: Jolanda |
...mmmmmmmmmmm..... Kim,
Zal eens kijken of de kat en de vissen ook te porren zijn voor een lekkere wandeling.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: groetjes Willy |
hallo allemaal, :wink:
Ik was vergeten erbij te vermelden dat de mensen, die (nog) geen Tsjech hebben en/of geen lid zijn van onze klup, ook van harte welkom zijn om met ons mee te wandelen. :gent |
1 E WANDELING
:D hallo iedereen,
Wij hebben wel werk met onze eigen cswvereniging te België,maar gaan ons best doen om te komen wandelen bij jullie .We zullen dan aanwezig zijn met 2 personen en 1 tsjech.al zeker .Op onze site : www.cswbelgium.be kunnen jullie ook foto's zien die Jessica en Mirka gemaakt hebben tijdens onze eerste wandeling in het zoniënwoud te Brussel . Patrick (voorzitter) organiseert op11 maart 2007 een wandeling in Rochefort (België)die wordt voorafgegaan met wat trainingen op de plaatselijke hondenschool ,meer info op onze site. We doen ons best om jullie wandeling bij te kunnnen wonen :cheesy: en hopen op voortreffelijk weer. groeten stephan,jessica en ice-wolf |
Mooie foto's van Mirka :D
op de fotosite van Jessica kan ik via de link, op de site niet komen :( |
Hallo,
Heel veel zin om te komen, maar volgens de routeplanner is het 2 uur en half rijden... Daar zie ik echt wel tegenop! Ik ben nog nooit ergens met Jennah gaan wandelen waar alle honden los mochten. Zoals je in Nederland 'losloopgebieden' hebt... Ik weet niet of er in België ook zo van die plaatsen zijn. Het lijkt mij wel fantastisch leuk om al die honden zo met elkaar te zien spelen! Jennah zou het alvast geweldig vinden! Ik weet alleen niet of ze nog zou luisteren als ik haar zou willen terugroepen. Ik denk dat ze zo op zou gaan in haar spel, dat het baasje voor haar part kan ontploffen... Ik zou heel graag weten hoe Jennah zou reageren in zo'n omstandigheden, dus ik ga zeker proberen om eens deel te nemen aan één van jullie wandelingen met een stuk 'losloopgebied' ;) Wanneer alle honden weer braaf bij hun baasjes zijn, zal Jennah uiteindelijk ook wel door hebben dat het speelkwartiertje voorbij is... en ook maar naar het baasje gaan! Jennah is voor de rest wel heel gehoorzaam, maar wil haar toch eens testen... Maar een volgende keer waarschijnlijk, als het wat korterbij is... Groetjes en heel veel plezier! Liesbeth. |
Hoi Liesbeth,
ik had precies hetzelfde met Denzel. En de eerste keer wandelen was voor mij ook maar afwachten of ie terug kwam, maar ze komen idd terug. Dus daar hoef je je geen zorgen om te maken! Groetjes Kim PS Stephan, wij proberen bij de eerste wandeling in Belgie in maart ook aanwezig te zijn! Ben eindelijk klaar met mijn huisje, dus kan nu weer volop mee doen!!!! |
De ervaring leert dat alle honden wel makkelijk terug komen bij hun baas :wink:
|
Ik heb begrepen dat we al met een aardige groep Tsjechen
( en baasjes, natuurlijk :mrgreen: ) zijn. TOPPIE :fingers1 |
Hallo luitjes,wij zijn ook van de partij,
Monique,Michel,Danny niet die is te klein,Bardo en Bobby natuurlijk wel. Groeten uit Hoorn |
Hoi Monique,
gezellie!!!!! Leuk dat jullie ook meegaan! :fingers1 groetjes Kim |
Heej, wij gaan ook proberen te komen zondag... wel een eindje rijden vanuit België maar we hebben het er voor over :wink:
Groeten, johan - Dünya & Ezra |
Geweldig, gezellie!!! Dit wordt inderdaad een flinke groep zeg! LEUK!!!!!! :bigok
Groetjes Kim |
Hallo allemaal,
Wij komen ook met onze Tsjech Borat, die zal dan net 15 weken oud zijn gezellig.......................hoe meer zielen hoe meer vreugde. Groetjes Jolanda en Andre :lol: :lol: |
Hallo allemaal,
Kan iemand mij vertellen hoeveel losloopgebied er in de route is opgenomen? Alvast bedankt voor de info. Groeten, Barry |
Hoi Barry,
als het goed is is Vero deze week de route wezen wandelen. Zal even vragen hoeveel km losloopgebied erbij zit. Groetjes Kim |
Hallo allemaal,
Ik ga de wandeling morgen lopen, maar ik kan al wel vertellen dat het 1e half uur a 3 kwartier losloop gebied is. Het is hier voor een gedeelte omheind en daar loopt geen wild. Na het losloopgebied gaan we Nationaal park de Hoge Veluwe op. Daar moeten de honden aangelijnd zijn ivm het wild. We willen ook even kijken hoe het met de honden gaat als groep. Als er onenigheid ontstaat dan moeten alle honden gewoon vast om risico's te vermijden en de sfeer goed te houden, omdat de groep vrij groot is (gezien de aanmeldingen die we nu hebben ontvangen via mail enz) Ook als je van te voren weet dat jouw hond niet lief is hou daar dan rekening mee of neem voorzorgsmaartregelen zoals een snuitje of muilkorf. Als je wil dat jouw hond wat meer bewegingsvrijheid heeft neem dan een langelijn/longeerlijn mee. p.s. van de wandeling die ik morgen ga lopen komt er uiteraard ook een verslag zodat iedereen een idee kan krijgen. natuurlijk is volgende week zondag iedereen van harte welkom ongeacht leeftijd, ras, kleur, beharing, hang of staande oren, manlijk of vrouwlijk met of zonder hond. groetjes en tot ziens Veronique |
Kreeg net een mail van Jolanda :D ,
zij komt ook met 2 honden :wink: |
Nou we hebben de wandeling vandaag gelopen. Niet het allermooiste weer maar het was toch errug lekker hoor!
Omdat onze fotocamera gestolen is dacht ik, ik doe het met mijn telefoon. Helaas heeft die kuren en hield er halverwege mee op. Wel foto's 3 om precies te zijn, maar hij heeft ze niet op mijn memorystick opgeslagen en dus kan ik ze niet op wolfdog zetten. Ben helaas niet zo technisch ingesteld. Dus zonder foto's dan een klein verslagje. We hebben de auto geparkeerd op het terrein van de spelerij. Vanuit daar zijn we het bos ingelopen. Vanaf de parkeerplaats is het al losloopgebied, al met al is het 3 kwartier losloopgebied in totaal. Vanuit het losloopgebied zijn we het aangelijnde gebied ingelopen. lekkere brede paden dus goed te belopen. We hebben een deel op verharde weg gelopen en zijn toen weer een bospad ingelopen om naar de Carolinahoeve te gaan om wat te drinken en eten. Aangekomen bij de Carolinahoeve niks geen wild te zien. Na wat gegeten en gedronken te hebben en natuurlijk nagevraagd te hebben of met met zo'n grote groep volgende week naar binnen mogen (wat geen probleem is als de honden maar aangelijnd zijn) hebben we ons opgemaakt om weer terug te keren richting startplaats. Eenmaal buiten stonden we oog in oog met de Schotse hooglanders die daar lopen. De honden schrokken even maar liepen verder goed mee. Eenmaal aangekomen bij de auto hadden we een lekkere volle buik van de pannenkoeken en waren de honden lekker rustig Alles bij elkaar hebben we er 3 uur over gedaan met de wandeling en het eten en drinken. Nu rest mij alleen een vraag; Voor de mensen die van ver komen en wat willen eten en drinken, of gewoon in het algemeen de mensen die wat willen hebben, er is een aanbieding. Ik geloof vanaf 15 personen. Ik heb net een mailtje gestuurd wat die aanbieding precies was en daar krijg ik neem ik aan zo snel mogelijk bericht van. Zijn er mensen die hier interesse in hebben? Zo ja kunnen jullie het dan aangeven dan kan ik er voor zorgen dat dat geregeld wordt. Groetjes Veronique |
p.s. geef even aan met hoeveel mensen je komt ivm het eten als daar interesse voor is.
het menu was iets in de trend van soep, brood/pannekoek, koffie, maar daar krijg ik dan nog bericht van. gr veronique |
Hoi
Gezellig, met z'n allen een happie eten :ffod Noteer voor mij maar 2 personen !!! :drink3 (Veronique, ik zal me ook even aanmelden via de mail :wink: ) |
Nog meer eters ????? :roll: :roll: :roll:
Anders zitten wij daar 'alleen' aan tafel :mrgreen: |
... wij schuiven wel aan hoor... denk met drie personen en twee puppy's :ffod :beer en nog een paar volwassen honden ...
groetjes Willy |
Ja hoor! :cheesy:
Ik heb me bij Veronique per pb aangemeld voor 2 personen. Mischien hebben meer mensen dat gedaan!? :nice Groetjes, :wink: Jolanda |
Hallo,
Ik heb net het boek over de TW gehad en daar werd ik ook uitgenodigd om mee te gaan met de wandeling. Maar helaas ben ik ook voetbalfan en AJAX-Feijenoord wordt om 12:30 gespeeld. Maar wel heel leuk allemaal hoe de reactie's zijn. In Schoorl zal ik proberen om er bij te zijn. Ik heb altijd Duitse herders gehad en heb er momenteel nog eentje. Maar de TW trekt mij heel erg, voornamelijk qua karakter. Ben al een keertje bij iemand geweest die een nestje had en een oudere TW, dit was erg leuk om even mee te maken. Maar voordat ik tzt eventueel een TW in mijn roedel opneem, zal ik nog veel willen weten over de TW. En een wandeling met veel TW'en en hun baasjes lijkt mij een leuke manier om veel over ze te weten te komen. Maar in ieder geval heel veel plezier a.s. zondag en tot spoedig hier of daar. Gr Ron van den Berg |
nou Ron je laat wel een kans schieten hoor!
Er komen behoorlijk wat honden en eigenaren had je mooi de kans gehad om aan iedereen zijn ervaring te vragen en ze mee te maken in een grote groep. Maar er komen nog wandelingen genoeg waar je je hart kan ophalen. Veel plezier bij de wedstrijd, mocht je je nog bedenken je bent van harte welkom. groetjes Veronique |
ok mensen heb het menu binnen;
Groentesoep vooraf 1 consumptie naar keuze(uitgezonderd gedestilleerd) pannenkoek naar keuze ijs of koffie na prijs ? 12,50 per persoon heb inmiddels 11 mensen zeker erop staan en het geldt vanaf 15 personen. dus voor de mensen die van ver komen en wat willen eten? meld je aan want ik moet vooraf reserveren. groetjes Veronique |
Hoi Veronique,
Bedankt voor de info betreffende de wandeling. M'n shadje en ik komen ook as zondag. Ik heb middels een pb aangegeven dat ik ook graag gebruikmaak van de pannenkoek aanbieding... Groeten en tot Zondag, Barry en Shadje |
Deze is voor veronique,ik weet niet of mijn mail is binnen gekomen maar wij gaan ook mee eten.
Groeten monique en Michel Bardo en Bobby |
Hoi Veronique en alle anderen natuurlijk,
We hebben net een berichtje gestuurd dat ook wij mee zullen eten (twee personen). We hebben erg veel zin in de wandeling, kunnen bijna niet wachten! (zullen we vandaag alvast ook een wandeling houden?) groetjes Chris en Myrth |
Ik heb net de melding gemaakt dat we met 18 personen gaan eten. :mrgreen:
Mochten er nog meer mensen zijn die interessen hebben, je weet wat je moet doen. :wink: gr veronique |
Gelukkig.................. :lol:
Zitten wij niet alleen aan tafel.............. :mrgreen: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: |
Ik wens jullie veel plezier met de wandeling en hoop op mooie foto's :wink:
Wij gaan zelf a.s. vrijdag een heel weekend naar Habichtswald(Duitsland) wandelen met veel wolfhonden en eigenaren. |
Ook jullie dan veel plezier en een mooie wandeling toegewenst.
Jammer overigens, dat jullie er bij ons dan niet bij kunnen zijn. Maken jullie dan hopenlijk ook een aantal mooie foto's, die we dan ook kunnen bekijken. Is deze wandeling door een club georganiseerd of zomaar een aantal mensen bij elkaar, die het leuk vinden om te wandelen. Groetjes en nogmaals veel plezier, Letty |
Deze wandeling wordt door Nanouk,die in Duitsland woont,georganiseerd.Ik meen dat ze hier ook lid is.
De grote wandeling is 11 febr,met veel duitsers en nederlanders,maar wij maken er gelijk een leuk weekend van met een aantal nederlanders die ook vrijdag al gaan. We proberen zeker foto's te maken. Nogmaals veel plezier en lekker wandelweer gewenst. |
Wilma,
ik begrijp uit het bovenstaande dat de wandeling in Duitsland, volgend weekend is (11 febr.) :lol: Wij gaan a.s zondag wandelen, 4 febr. Dus als je zin hebt....... je kan nog mee :mrgreen: |
En? en? en? Hoe was de wandeling? Vast geweldig met zo'n lekker weertje.. Volgende keer ben ik erbij!
p.s. foto's? |
De wandeling was heerlijk !!
lekker droog weer met af en toe een zonnetje :smileyb Na ong. 2 uur wandelen, uitgerust en toen gegeten, soep, pannekoek en daarna ijs. Het terras zat/lag vol met Tsjechen (en een paar andere rassen) en hun baasjes. Met een volle buik en uitgerust, hebben we nog een half uurtje gelopen naar de auto, waarna iedereen moe en voldaan naar huis ging. :wink: Wij zijn net thuis en zitten nu aan de koffie :kaffee , de honden liggen nu na hun eten te maffen :sleeping Er zijn verschillende mensen die foto's gemaakt hebben, die zullen nog wel volgen, :sweetCyberM denk ik <(*_*)> |
ja echt heerlijk. :mrgreen:
Ik kwam er pas na een half uurtje bij omdat ik eerst moest werken en er kwam een hele groep Tsjechen aangelopen. :shock: Echt veel meer dan ik had verwacht (stuk of 25) en alles ging super met alle honden. 1 klein vechtpartijtje maar daar was verder niet veel mee aan de hand. Lekker gegeten op het terras, alleen het afrekenen was niet echt makkelijk, en hebben we daardoor een klein stukje in het donker gelopen. Ik geloof ook dat iedereen het wel naar zijn/haar zin heeft gehad (en anders heb ik het niet gemerkt) en na afloop voor iedere hond een welverdiend kauwbotje voor de terug reis. :cheesy: Ik ben er zeer tevreden mee en ik hoop dat de volgende wandeling ook zo goed gaat. gr Veronique |
Het was inderdaad een leuke wandeling. Erg gezellig en een mega opkomst. Heb erg genoten van de wandeling en het was ook erg gezellig op het terras.
Denzel en Cliff hebben de kluiven al op :mrgreen: . Zal vanavond de foto's op wolfdog zetten, ben nu aan het werk :cheesy: . Groetjes Kim |
Hoi Wolfdoggers:
Hier staan de foto's die door mij gemaakt zijn gisteren: http://www.mijnalbum.nl/Album=MOOMTHDF Het was een leuke, mooie, gezellige dag en prima geregeld! Groetjes, Barry |
Hoi Barry mooie foto's, leuke impressie van de wandeling. Lekker zo'n poeltje waar ze in kunnen plonsen. En dat puppy wat een schatje van wie is die :love
|
Leuke foto's Barry,wat kan Shadow toch mooi poseren :wink:
Het weer hebben jullie ook mee gehad :wink: Stefanie we konden echt niet gisteren,over de opkomst hadden jullie niet te klagen,zo te lezen :D |
Hallo Barry,
Dank je wel voor de snelle foto's. Ze geven goed weer hoe we deze wandeling met z'n allen ervaren hebben. Letty |
wij hebben ook ontzettend genoten. Het weer was hééél goed. De honden gedroegen zich allemaal. (Het lijkt wel of ze elkaar voort goed kennen!) De mensen waren gezellig. Nou, wat wil je nog meer!!!
Alleen neem ik de volgende keer een bolderkar of een grote rugzak of zo mee, voor het gupsel :mrgreen: . Het viel me in ieder geval mee, dat ie geen grote bek heeft gehad. (Doet ie thuis wel.) Enne Barry, de foto's zijn onzettend leuk :cheesy: . |
Vanessa,
De volgende keer, past het gupsel niet meer in de bolderkar en nu was ie nog onder de indruk van het grote aantal en de grote honden. Hij zal de volgende keer ook best meedoen om iets van zich te laten horen. Groetjes, Letty |
is eigenlijk best jammer, hè Letty. Dat ze niet ééééuwig zo blijven!! :wink:
|
Beste mensen,
Gisteren heb ik de wandeling van de Tsjechoslowaakse Wolfhonden Klup meegelopen. Wat een mooie ervaring was dat. Niet alleen voor mij, maar uit de reakties begrepen, voor iedereen. Wat een opkomst had de organisatie. Ze hadden wel op een aantal wandelaars gerekend. maar dit overtrof alle verwachtingen. Er waren alleen al 25 Tsjechen en ook nog een 6 stuks van andere rassen en zo'n 40 personen. Zoveel Tsjechen zie dan ook maar zelden bij elkaar. Misschien als je ergens in een kennel gaat kijken, maar ik zou in Nederland niet weten waar. Ook waren er mensen met hun honden uit Belgie aanwezig, wat ik persoonlijk zeer op prijs stelde. Dus er zat ook nog een internationaal tintje bij. De stemming was uitstekend, er werden vele verhalen en gebeurtenissen aan elkaar uitgewisseld. Ook de aspirant kopers die mee wandelden om kontakt te krijgen met andere bezitters dan alleen met fokkers, waren zeer enthousiast Ook het gezellige samenzijn op de Carolinahoeve waar we met zijn allen wat te eten en te drinken konden nuttigen, was voor velen aanleiding om weer met verhalen over hun honden naar voren te komen. Niet alleen de leuke dingen. Maar ook de problemen werden hier besproken. Met de discussies waren een aantal mensen toch weer wijzer geworden. En met deze verhalen en nieuwe kennis zijn we weer naar de auto's gewandeld waar we ongeveer 18.00 uur aankwamen. Wij hadden wel wat gegeten, maar de honden mochten ook wel wat hebben. Door een niet te noemen persoon kregen de honden ook een versnapering om onderweg naar huis toch ook nog wat te hebben. Helaas waren er al een aantal mensen wat eerder naar huis vertrokken vanaf de Carolienahoeve en hebben deze versnapering voor hun hond gemist, maar misschien de volgende keer. Voor de mensen die ook eens iets willen organiseren in de Carolinahoeve, wil ik die wel even waarschuwen. Veronique had een week eerder de route verkend en in de Carolinahoeve afspraken gemaakt omtrent het aantal mensen en honden die er eventueel zouden komen. Het zou geen probleem zijn om met de honden binnen iets te gebruiken. Maar de honden moesten aangelijnd zijn. Toen we echter zondag met de groep voor de deur stonden werden we niet binnen gelaten en moesten we buiten op het terras de comsumpties nuttigen. Gelukkig viel de temperatuur mee. Ook moesten we ondanks alle beloften zelf de bestellingen opnemen en het bestelde bij de mensen brengen. Ook het afrekenen moest door Veronique gedaan worden. Dit gaf bij het afrekenen binnen een hele hoop problemen., WEES DUS GEWAARSCHUWD ALS JE OP DE CAROLINAHOEVE IETS WILT ORGANISEREN. Veronique alle lof voor jou. Jij had alles geregeld. Jammer dat we naast het grote aantal mensen en honden nog een aantal ziekmeldingen kregen, die we moesten missen. Maar aan de andere kant misschien wel goed ook, dan hadden we met meer dan 40 honden gelopen, en voor sommige wandelaars, die we tegen kwamen, was het nu al de schrik van hun leven om zo'n kudde met zulke grote honden tegen te komen. Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer. Het was een werkelijke promotie voor ons mooie ras. Koos P.S. de foto's komen ook spoedig. |
Leuke foto's. Vind de actiefoto's erg grappig.
Zeg Vanness, ben ik nou gek of bedoel je met dat "gupsel" Daan mee? Groetjes Kim |
Vanessa,
Is dit eventueel een uitdaging voor jouw om een nieuw ras te gaan fokken, voor mini Tsjechen?????? Iets voor een Tsjech met Chichuahua's. Alleen die oren dan, dat wordt een probleem. Letty |
Kim, Kim toch!!!!!!
Letty |
:cheesy: ja sorry nu weet ik dat ze haar puppy bedoelde, ach had ook prima Daan kunnen zijn, toch? hahahahahahaha
|
Hoi,
Allereerst onze complimenten voor de goeie organisatie Veronique. :cheesy: De 'puppyroute' die je had aangegeven was heel goed te doen! en ook handig want met twee van die kleine ukkepukkies schiet je voor geen meter op ... maar we wilden er per se bij zijn want er is maar een eerste keer! Fijn ook dat je de zon erbij had besteld! Leuk om zoveel Tsjechen bij elkaar te zien ... toen de groep aankwam zag je mensen met open mond staren ....! 8) Ook leuk om eens gezichten bij de reacties op het forum te kunnen plaatsen. Wij zijn wel wat eerder weg gegaan vanwege de pups en omdat er nog drie loopse tantes thuis zaten maar hebben toch enorm genoten! Ook leuk dat het een 'ínternationaal gezelschap was' kortom een mooie dag! :cheesy: groetjes de Casa Lupoers |
:cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:
Wat hebben wij genoten van de wandeling!!! :cheesy: We zijn nog meer overtuigd geraakt dat dit geen vlaag van verstandsverbijstering is geweest, dat wij de tsjechen heel erg leuke honden vinden!!!! En, we beseffen ons donders goed dat ze niet altijd van die schatjes zijn na al die verhalen, maar ja, kom maar op!! (zeggen we wellicht nog steeds overmoedig) we zijn nu al maar vast begonnen om ons huis van fret-proof naar ook tsjech-proof te maken. Koos en Letty: heel erg bedankt dat jullie extra honden mee hadden genomen zodat ook wij met honden konden wandelen!! Barry: we hebben erg gelachen om de mooie foto's, leuk hoe je iedereen er op hebt gezet!! groetjes Myrthe en Chris |
Quote:
Is dit het puppie van Vanessa???? of is dit er 1 van Casa Lupo???????? :ehmmm |
Quote:
sorry voor het niet beantwoorden van je vraag. Ik heb gekeken naar de puppiefoto's en dat is idd de pup van Vanness. Groetjes Kim |
Het pupje is van Vanessa :mrgreen:
ik denk :thinkerg dat iedereen dacht, dat je dat al begrepen had uit de bovenstaande berichtjes (over pup in de bolderkar) Het is vast niet bedoeld om iets te verzwijgen, of geen antwoord willen geven :wink: |
ahhhhh
kan de foto's van Barry niet openen! :cry: kan iemand vertellen hoe ik ze wel geopend krijg? of kan iemand ze doorsturen naar mijn mail? hij opent heel langzaam en als ie klaar is staan er geen foto's veronique |
He die Veer,
wordt het niet eens tijd voor een andere computer?? Eentje waar je wel normaal het internet op kan? Hallo allemaal, Mijn foto's staan in http://www.mijnalbum.nl/Album=OP488PRW http://modulo8.rendered.hyves.org/46...77_5_oQZg.jpeg groetjes Kimhttp://modulo7.rendered.hyves.org/46...76_5_UuT4.jpeg |
Heel leuk om al die berichtjes te lezen en de foto's te bekijken.
Had er wel graag bij willen zijn, maar ja de wedstrijd was ook wel heel erg spannend :-) Maar ik probeer er echt de 25e wel bij te zijn. Groetjes Ron |
Wat leuk dat het zo'n geslaagde wandeling is geweest! :D
Van stefanie hoorde ik dat "nieuwkomer" Timber ook was meegeweest, en het ook super had gevonden :D Fijn dat ook alle niet-mee wandelaars nog ff kunnen meegenieten door alle foto's! Lekker dat er in Nederland nu eindelijk ook meer te doen is voor TsW's, dus op naar de vlg TsW activiteiten! Groetjes Mijke |
Hallo allemaal,
Hier staan mijn foto's; http://s92.photobucket.com/albums/l2...bruari%202007/ Nog even nu achterstevoren, hopelijk wordt dit vanavond door Arjen verholpen. Groetjes, :wink: Jolanda http://i92.photobucket.com/albums/l2...7/DSC02543.jpg |
Er zitten schitterende foto's bij Jolanda, mijn complimenten :-)
Ik ben zelf een verwoed amateur fotograaf, dus dit waardeer ik echt wel. Gr Ron |
ook deze keer zijn jouw foto's weer geweldig om te zien, Jolanda!!!
Hoe komt het dat je daar zo goed in bent?!? |
enne, inderdaad, die draak is van ons!
Vergeet daar steeds antwoord op te geven :oops: . Schandalig, vannes! :nono FOEI :nono FOEI :nono FOEI!!! |
Weer schitterende fotot's, Jolanda :wink:
|
mooie foto's :)
Mijn oog word natuurlijk gelijk getrokken naar deze schoonheid : http://i92.photobucket.com/albums/l2...7/DSC02468.jpg Kan iemadn me zeggen welke hond dat is ? |
Ja, Nanouk,
Dat is een Saarloos in privee bezit. Ik weet niet hoe de hond heet maar ik ken wel de eigenaar. Als je wilt kan ik je het adres en de naam wel doorgeven. Letty |
Wat een heerlijke foto's allemaal :cheesy: :cheesy: :cheesy:
We hadden wel het fototoestel mee maar maar een foto genomen ... ben dus blij dat er mensen zijn die wel vaker op het knopje hebben gedrukt ... :cheesy: |
Dank jullie wel voor al jullie lof :oops:
Vooruit, hier wat meer over mijn levensverhaal. Ik ben nogal artistiek aangelegd en het hebben van een goed toestel doet ook wonderen! Ik ben officieel een volleerd goudsmid en zilversmid, maar mijn passie ligt toch bij dieren en dan vnl. honden. Voordat ik naar de school voor goudsmeden ging heb ik mij ook voor een opleiding op de fotoschool in Den Haag ingeschreven. Helaas werd ik daar toen niet aangenomen, maar ik moest toen toch nog een keer HAVO 5 overdoen. Ja, ik was helaas gezakt voor mijn examen! Ik won toen wel de 2e prijs van een fotowedstrijd van de kinderboerderij! Na 'De school voor edelsmeden' in Amsterdam kon ik op dat vakgebied geen werk vinden. Ik ben toen vrijwillig aan het werk gegaan bij de dierenambulance, waar ik mijn dieren EHBO heb gehaald. Ik heb daar zo'n drie jaar gewerkt en ik vond dat werk leuker dan het goudsmid werk, vooral omdat ik merkte dat ik niet lang achter een werkbank stil kon zitten. Ik merkte dat ik me veel prettiger voelde om de hele dag met dieren in touw te zijn. Verder ben ik door het dierenambulance werk veel zekerder van mijzelf geworden. Toen kwam het moment dat er een hond in ons (Arjen en ik) leven kwam en daar een poepeet probleem mee had. Daar komt dan de hondenschool om het hoekje kijken, waar ik nu alweer bijna 9 jaar lesgeef. Door Paul ('baas' hondenschool) ben ik een eigen hondenuitlaatservice begonnen en die heb ik nog steeds! Ik ben dus altijd wel met fotograferen bezig geweest, alleen nooit een cursus voor gevolgd. Mischien ooit nog een cursus om mijn camera beter te gebruiken, want gisteren (tijdens mijn uitlaatservice wandeling) heb ik ontdekt hoe ik toch nog mooiere bewegings foto's kan nemen! Iedereen veel plezier met de foto's! Enne, Barry en Kim bedankt voor jullie foto's. Groetjes, :wink: Jolanda |
hey kim
is een goede pc ( die van mn pa) denk dat er alleen niet alles meer helemaal goed staat ingesteld. heb destijds van jou iets met popups moeten doen en toen is het gedonder begonnen! dus kim..... :? vertel maar ff hoe ik het dan kan verhelpen daag p.s. zal morgen alle foto's wel s ff bekijken bij paps en mams thuis kan ik er ook over mee praten :cheesy: |
kan die van jou (kim) en barry alleen niet openen.
die van jolanda openen gewoon. Rara hoe kan dat? daaag |
Hey Jolanda,
Geweldig dat je door je liefde voor fotografie en honden/ dieren nu zulke mooie plaatjes maakt, en daar je artistieke gevoel in kan leggen! :bigok Zag op je foto's pas hoe grappig Lupa er in het rugzakje uitzag ... groetjes Willy |
Quote:
je moet de popupblokker ook uitzetten als je een foto aanklikt :banghead :cheesy: hahahahaha. Jolanda die zijn prachtfoto's!!!!!!!!!!!!!!! groetjes Kim |
He Jolanda!
Die van Denzel zijn mooi zeg!!!!! http://i92.photobucket.com/albums/l2...7/DSC02534.jpg TOP!!!!! :thumbs groetjes Kim |
Laatste foto's 1e wandeling TWK
Hallo allemaal,
Eindelijk gelukt onze foto's op internet te zetten. Hierbij de foto's van de wandeling! http://s162.photobucket.com/albums/t241/goverwelle/ Groetjes letty |
Hoi Letty,
Leuke foto's :D Nu die van Tsjechië en Slowakije nog :mrgreen: Groetjes, Patty |
Ook deze foto's geven een goed beeld :bigok van een
gezellige en geslaagde wandeling :ylsuper (alleen staan ze in de verkeerde volgorde :mrgreen: :mrgreen: ) |
Hoi Stefanie,
wij zijn niet van die computerexperts. Ach daar hebben we Kim voor en die zet ze er wel op, maar dan niet in de juiste volgorde. Hoi Patty, foto's van Tsjechie en Slowakije komen nog een keer, zodra ik weer iemand hier heb, die ze erop kan zetten. Groetjes Letty |
Hee Letty
Leuke avatar heb je, onder je naam !! Een wolf in bed :shocked :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy groetjes Stefanie :D |
Zo geniet een tsjech van het leven......
groetjes Letty |
Waar is oma??
Het sprookje van Roodkapje heeft dan toch wel een waarheid... Mooie foto's!!! groetjes Chris en Myrth |
Goed gedaan Koos!
Vooral die foto van Vanessa met pup springt eruit! Enne Letty, gelukkig hebben wij wel wat verstand van....mmmmm :ehmmm ......honden? Laat de anderen maar computeren. Zo plaatst Arjen mijn foto's op internet. Groetjes, :wink: Jolanda |
Mooie heldere foto's Koos en Letty en yes echte sfeer pakkers .... :D
vind je plaatje bij je naam ook prachtig! :mrgreen: |
Hoi Letty,
Ik heb de foto's zojuist gezien en ze zijn schitterend. Heel erg bedankt voor het plaatsen. Groeten, Barry |
Namens alle "thuisblijvers" bedankt voor de leuke foto's! :D
groetjes mijke |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:04. |