![]() |
Foto wedstrijd Februari
:happy:happy:happy:happy:happy:happy :thumbsHet onderwerp voor de fotowedstrijd van Februari word::thumbs :thumbsDe Tsjech bij zons-op/ondergang!:thumbs :thumbsHEEL VEEL SUCCES!!!:thumbs :happy:happy:happy:happy:happy:happy |
Ha... daar heb ik nog wel een mooie van:
Nog lekker 's avond gaan zwemmen. http://i169.photobucket.com/albums/u...ra/zwemmen.jpg |
Dit is mijn bijdrage:
De ondergaande zon geeft een warme gloed aan Igor. http://i92.photobucket.com/albums/l2...r/DSC03024.jpg |
Moeten de foto's niet in februari gemaakt worden/zijn?
Deze zijn nog van vorig jaar.... Dacht dat ik dat ergens in januari gelezen had, of geldt dat alleen voor januari? |
ik vind ook dat het nieuwe, of op z'n minst nog niet eerder op wolfdog gepubliceerde foto's moeten zijn, want ik dacht ook al: hé, die had ik toch al gezien?
groetjes, Monique |
Het spijt mij, maar deze foto heb ik pas kort geleden op photobucket geplaatst. Is nog niet eerder vertoont.
Als jullie deze al kennen wil ik graag weten waar jullie die gezien hebben. |
Quote:
Hai Jolanda, Denk niet dat ze jou foto bedoelen;-). Maar die van Hanna,en volgens mij ,zijn de enige regels van de fotowedstrijd, -een eigen foto, -en een foto per keer. Groette Martine. |
dat klopt, ik doelde op de eerste foto. en wat regels betreft: vorige maand werd er zelfs een filmpje ingezonden :rock_3 dus echt belangrijk zijn die regels niet, maar het lijkt mij gewoon leuker om elke maand verrast te worden met weer nieuwe foto's 8)
uiteraard ga ik zelf deze maand ook gewapend met de camera onopvallend in tijgersluipgang proberen Tycho op een onbewaakt ogenblik vast te leggen op de gevoelige plaat, en dat is niet eenvoudig, want zodra hij mij met dat ding ziet, stormt hij als een dolle op ramkoers recht op me af :shock: :shock: :shock: zodat ik zelf ook hele rare sprongen moet maken om de camera in een veilige positie te brengen, wat voor hem dan weer aanleiding is ... affijn ... - zucht - ... jullie kennen dat wel :twisted: |
Quote:
vanwege die 2 regels!!!!;-) Maar in iedergeval,veel succes met je fotojacht:lol: Groette |
Er moeten natuurlijk niet te veel regels komen anders maak je het mensen bijna onmogelijk om me te doen.
De hoofd regels tot nu to zijn (volgens mij en blijkbaar ook martine) - 1 foto per keer - het moet je eigen foto zijn Als ik het begrijp willen jullie er 2 regels bij hebben? - nooit eerder vertoond - alleen in de betreffende maand gemaakt Met die ben ik het niet geheel eens. Het is wel de bedoeling dat je crea bezig gaat, maar als je al een super foto hebt die op een thema aansluit zie ik niet in waarom je deze niet zou kunnen gebruiken. Je kunt aan een foto niet zien wanneer hij gemaakt is en dan doen sommige mensen heel goed hun best in die ene maand terwijl anderen stiekem naar een bestaand archief teruggrijpen. Idem als je de foto al een keer hebt laten zien (en dan bedoel ik niet met een wedstrijd) Sommige mensen laten nooit foto's zien op het forum en andere best veel. Dat zou dus betekenen dat je een groep "voor trekt". Waar ik wel mee eens ben is dat je een foto slechts éénmalig mag gebruiken met de fotowedstrijd. Hoe denken jullie hierover? |
Quote:
Zelfs met welk toestel en met welk diafragma en sluitertijd de foto gemaakt is en dus ook de datum. Daarom kwam ik er juist achter dat deze foto's niet van februari 2008 waren. :rock_3 |
Waar ik wel mee eens ben is dat je een foto slechts éénmalig mag gebruiken met de fotowedstrijd.
Hoe denken jullie hierover?[/quote] Hai Hanna, Ik vind dat we ons al aan genoeg regeltjes:twisted: moeten houden, in het dagelijks leven. Maar deze ene kan der nog wel bij:rock_3. Groette Martine. |
Kan ik me helemaal in vinden.. :beerchug2
groet, Barry |
Quote:
Hai Barry, Waar blijft jou bijdrage nou??? Groette Martine. |
Heej Martine...
Vraag je dat aan mij of stond je voor de spiegel.. *lol* Gna Gna.... Groet, Barry |
Ben nog aan het bedenken welke????
Maar ben der nog niet helemaal uit:shock:. Ze zijn, namelijk nog van VORIG JAAR:twisted:. Ja ,en dan is de een niet helemaal duidelijk,en de ander staat net, het zonnetje niet op:roll:. Maar voor maart staat die er zeker op8) Groette Martine. |
Maar vroeg het aan jou!!!!!!
:lol: |
Nou Martine..
We hebben pas 2 foto's en nog 6 dagen dus je maakt nog kans.. *lol* Groet, Barry |
Quote:
Groet, Barry |
:roflmao:roflmao:roflmao
Mijn antwoord, heb je dus. En heb deze week ,geen tijd meer om nieuwe te maken:twisted:. Dus het word een OUDE FOTO:lol: Groette |
Quote:
Of zal ik ook een oude foto pakken???.. haha.. Ik zal kijken wat ik kan doen deze week. |
OK,we wachten allemaal vol smart,op die FOTO8)van je.
Of die HELE OUDE FOTO;-)vind ik ook erg leuk hoor:twisted:. |
Die hele oude foto van jou en .... :oops:
ik zou hem niet durven plaatsen... *lol* |
Quote:
Het lijkt mee gewoon lastig te controleren en niet de moeite waard... mij maakt het echt niet uit wanneer een foto gemaakt is, zolang het voldoet aan het thema. De fotograaf heeft dan gewoon geluk dat hij deze nog had. Bij een volgende thema zal hij moeten kruipen en heeft iemand anders misschien wel geluk! |
Quote:
Wat Ron bedoeld is de EXIF informatie die in sommige foto´s zit. @Ron... Het moet een laagdrempelige competitie zijn mijnsinziens.. En zolang er niet op andere fora word geronseld voor stemmen zitten we aardig goed kwa eerlijkheid denk ik.... Maare... ik mis nog een bijdrage van jou als ik het goed heb...! Je hebt nog bijna een week.. dus aan de slag met die camera... :) Ik denk dat niemand het erg zal vinden om foto's van je te bekijken al staat er misschien geen tsjech op met zonsop of ondergang! |
Quote:
Maar goed het vooral voor de fun georganiseerd! Laten we er dus vooral niet te veel regels aan hangen! Tis niet alsof je een groot prijsbedrag wint ;-) Dus: - eigen foto's - 1 foto per keer - foto's niet hergebruiken! ok? |
Oke, ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Of ik mijn niet tsjech zover kan krijgen:rock_3 enne wat de exif info betreft, die gaat er alleen maar uit als je bewust die info er uit gaat halen, ook met verkleinen of veranderen blijven die gegevens er in zitten. |
Quote:
|
Quote:
|
:shock:denk het ook!!
|
|
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:,
Krijg het dus duidelijk niet voor elkaar:x, ondanks de geweldige uitleg8) van Hanna. Komt der te staan,de link is te lang:twisted:,of ongeldig:twisted:. Ben der verlopig weer ff helemaal klaar mee,met die foto's op het forum zetten:banghead. Dus doe het lekker met een link, http://i219.photobucket.com/albums/c...r/nomad008.jpg Maar met een beetje fantasie,zie je de zonsondergang aan de rechterkant van je scherm:lol: Groette Martine. |
Quote:
Ik weet alleen dan weer niet hoe ik hem kleiner moet maken...:p |
:tarddank je.
|
't is wel geen februari foto, maar wel eigen, niet eerder gebruikt en zonsondergang! :lol:
http://www.de-ursidae-stee.com/wolfd...riekenland.JPG |
Quote:
En je vergeet het belangrijkste!!!!! DE TJECH!!!!! die staat er ook op:lol:. Dus je mag meedoen, met de wedstrijd;-). Maar je mag geen zieltjes winnen,op andere forum's:twisted: Groette Martine. |
Quote:
Bovendien heeft zo'n mooie foto dat helemaal niet nodig.. Maare... ik wil deze maand een uitzondering maken voor Ron.. Hij heeft wel geen Tsjech maar wel een goed oog voor het maken van een mooie foto. Hij mag toch hopelijk wel meedoen hier ondanks dat het misschien geen Tsjech is die hij op de gevoelige plaat zet? :) Groet, Barry... ps... ik moet dinsdag en woensdag naar school, maar zal proberen donderdag Shadow ook bij zonsondergang te fotograferen... (ander word het toch die foto van loco en ....) hahahaha |
Dan mag ik toch hopen,dat je donderdag!!!!!!genoeg tijd heb:twisted:.
Want vrijdag is de laatste dag van FEBRUARI:lol:. |
Voordat iemand denkt dat ik gefotoshopt heb, nog ff een toelichting voor de bijdehandjes en foto deskundigen onder jullie :rock_3
'k heb de foto niet gemanipuleerd en/of gekleurd ;-) En ja.. de ondergaande zon schijnt inderdaad niet zoals hier in Nederland gebruikelijk is vanaf zee op de TsW :rock_3 Maar dat komt echt simpelweg door het feit dat de foto aan de oostkust van Griekenland gemaakt werd! :lol: |
Zonsondergang...
http://i176.photobucket.com/albums/w...sondergang.jpg (alleen jammer van de flits... daar krijg je zulke mooie ogen van) |
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Hij is werkelijk geweldig:laugh2_2 :roflmao,denk dat die ogen, niet door de flits komen. Maar dat je der, dat moment,op de foto zet:twisted:. Groette Martine |
Quote:
Had nog wel een photoshop er tegen aan willen gooien, heb foto's genoeg. Foto's van tsjechen ook en zonsop en ondergang ook nog wel, alleen samen niet:). Maar nee, dat doen we toch maar niet. En dan die foto, tja, ik zit de hele week al te wachten op zon, maar ja. Al een paar dagen de camera mee genomen, maar of het regent of het is bewolkt. Dus mijn enige hoop is vanavond nog, maar als ik naar buiten kijk zit dat er ook niet in. Maar eigenlijk ook wel terecht, op dit forum hoort geen Duitse herder. Daar zijn genoeg forums voor. Maar mocht het me lukken dan doe ik gewoon buiten mededingen mee, das net zo leuk :) Alvast een prettig weekend. Gr Ron |
Mijn bijdrage... de zon komt er in voor maar is niet onder..:)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EFIF7KEN.jpg |
Morgen.. kunnen we gaan stemmen...
Ik denk dat ik voor die poepert ga.. *lol* Groet, Barry |
Oke, heb wel een foto en er staat geen eens een Duitse Herder op....:rock_3
Oke, ook geen tsjech, maar wel de zonsopgang..... http://i44.photobucket.com/albums/f1...onsopkomst.jpg |
Hoi Ron,
Ondanks het ontbreken van een hond wel een schitterende foto die je hebt geplaatst!! :) |
Dank je;-)
Vind hem zelf ook wel mooi, daarom toch maar ff geplaatst. |
Tja zo kan ik het ook :lol:
Hier ontbreken dus ook de Tsjechen,die waren er wel bij hoor maar vond deze zonsondergang zo ook wel wat hebben ;-)(is voor spek en bonen hoor ) http://lh5.google.com/angel.bachata/...jpg?imgmax=576 http://lh3.google.com/angel.bachata/...jpg?imgmax=576 Hier was het zonnetje nog niet onder ;-) |
hierbij de eerste stem
Hallo allemaal,
Tsjongejonge, ik heb vanalles geprobeerd om Tycho bij zonsondergang vast te leggen, zelfs letterlijk!! En altijd op momenten zonder camera is hij uiteraard voorbeeldig in positie; maar als ik een camera erbij pak ... :evil: Nou ja, ik blijf gewoon proberen ... Maar hierbij breng ik alvast de eerste stem uit voor de februari-zonsondergang ... nu blijkt EN zonsondergang EN februari niet goed samen te gaan, dus moet er gekozen worden uit 1 van de 2. En ik moet zeggen dat de foto van Mijke dan toch wel het hoogst scoort wat mij betreft: en dat is omdat die foto, nu met dat gure weer, zo'n warm gevoel geeft, de belofte geeft van een tijd die weer snel aanbreekt: van heerlijke zomerse avondwandelingen, vakantie, tot rust komen, met een beetje fantasie waan je je alweer in zomerse vakantiesferen ... Dus ik vind deze foto het beste omdat het het lichtpuntje is in het huidige shitweer (vanmorgen en net weer waaide ik compleet uit m'n verschoninkje toen ik naar buiten stapte :shock: ) en ik ben blij dat Tycho nou niet bepaald een schrieltje is, anders had hij ergens hoog boven me aan z'n riempje gefladderd ... :rock_3 Groetjes, Monique |
OOPS... Even iets fout gedaan op photobucket...
Het is nu al weer maart, maar hier is de foto dan nog een keer... Sorry (hopelijk geen diskwalificatie!?!) Zonsondergang... http://i176.photobucket.com/albums/w...ndergang-1.jpg Groetjes Chris! |
All times are GMT +2. The time now is 03:26. |