Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Buiten de orde (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=106)
-   -   vakantie opvang (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=21804)

Bozzie 17-02-2012 00:28

vakantie opvang
 
Hallo Mensen,


Voor komende zomervakantie zoeken we nog een vakantie opvang voor Falcon.
Bij een gewoon pension lijkt me niet verstandig. Is er iemand van jullie die honden in de zomer 2 weekjes opvangen ?

Greetings Folkert en Falcon

jmvdwiel 17-02-2012 08:26

en een pension is geen optie?
mijn honden hebben in het asiel in amsterdam gezeten , en daar hebben ze eerder ervaring gehad met een tsjech.

De losloop plaats is helemaal binnen in het asiel, dus als je hond al kan ontsnappen dan moet hij nog door 3 deuren voordat hij eventueel op straat zou staan. Ik was erg tevreden en als mijn honden weer in pension moeten dan gaan ze daar weer heen.

groetjes judith

Bozzie 17-02-2012 10:10

Het probleem is dat Falcon nog behoorlijk eenkennig is door zijn verleden. Hij is nog steeds angstig voor vooral mannen. Iemand met ervaring met tjechen lijkt me beter....

Puma 17-02-2012 11:47

Hoi Folkert,

Welke periode exact betreft het?

Bozzie 17-02-2012 12:52

Van 12 augustus tot 25 augustus. We kunnen eventueel een paar dagen schuiven.

Puma 17-02-2012 13:08

Ok, duidelijk. Dat gaat ons niet lukken, wij gaan inderdaad in de tweede helft van augustus zelf ook weg.

Paulien Vos 17-02-2012 14:04

Hier is het misschien een optie. Heb alleen zelf twee teefjes en nu een pupreu van 16 weken. Die zit dan natuurlijk wel in de pubertijd, dus het is even kijken of ze het zouden kunnen vinden. De twee teefjes zijn een kruising met Tjech of Saarloos en een terrier. De pup is wel een volle Tjech.
Hier financieel even niet mogelijk om op vakantie te gaan en als we al gaan is het buiten het seizoen.

Bozzie 17-02-2012 16:11

Hallo Puma,

Bedankt voor je reactie.


Hallo Paulien,


Ben je een beetje op de hoogte van de geschiedenis van Falcon ? Het is een herplaatser waarvan wij het 3e adres zijn. Hij heeft wat eigenaardigheden zeg maar :rock_3........
Als je in het forum zoekt op Falcon, dan zie wat over zijn geschiedenis.
Woon je toevallig in de buurt van Oldenzaal ? Misschien kunnen we wat afspreken om kennis te maken met Falcon.

Bozzie 17-02-2012 19:32

@Puma, jammer maar bedankt voor de reactie.

@Paulien,

Ken je de geschiedenis een beetje van Falcon ? Het is een herplaatser en wij zijn het 3e adres. Hij heeft wat eigenaardigheden zeg maar ;-)
Zoek maar eens op het forum op Falcon, dan weet je beetje meer over zijn achtergrond...

Woon je toevallig in de buurt van Oldenzaal. Misschien kunnen we wat afspreken om kennis te maken met Falcon.

Quote:

Originally Posted by Paulien Vos (Bericht 422944)
Hier is het misschien een optie. Heb alleen zelf twee teefjes en nu een pupreu van 16 weken. Die zit dan natuurlijk wel in de pubertijd, dus het is even kijken of ze het zouden kunnen vinden. De twee teefjes zijn een kruising met Tjech of Saarloos en een terrier. De pup is wel een volle Tjech.
Hier financieel even niet mogelijk om op vakantie te gaan en als we al gaan is het buiten het seizoen.


Paulien Vos 20-02-2012 13:06

Ik zal eens zoeken naar Falcon zijn vreemde trekjes ;)
Woon niet in de buurt van Oldenzaal, maar vind een stukje rijden om kennis te maken niet erg. Omgeving Oldenzaal is erg mooi om te lopen met de hondjes.
Als ik wat meer over Falcon heb gelezen stuur ik je anders wel een prive berichtje.

Bozzie 09-03-2012 19:29

Op één of andere manier lukt het niet meer om contact te krijgen met Paulien. Ik hoop dat het op deze manier lukt.

Als het niet lukt, iemand nog suggesties voor en goede opvang?


All times are GMT +2. The time now is 13:30.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org