Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Různé (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Student a CSV (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=10433)

angelo.sharpe 29-12-2008 12:41

Student a CSV
 
Dobry den,
jsem student druheho rocniku VUT v Brne a premyslim o porizeni stenatka CSV. Jenom nevim jestli je to uplne dobry napad proto bych se chtel zeptat na Vas nazor. Jezdim co dva tyrny domu, kde mame obrovskou zahradu a uz jednoho psa (oriska jak ma byt :-) ) v Brne mam byt kde porad nekdo je a jelikoz chodivam kazdy druy den behat a kazdy prvni den na kolo tak myslim ze by mel dostatek pohybu.. a psa doma uz mame, tak vim co to obnnasi. Ale treba to cestovani vlakem dvakrat za dva tydny a tak...

Vase rady by mi moc pomohly.

dekuju Tom

mellorn 29-12-2008 17:23

Jen upozorňuju z vlastní zkušenosti,že štěnátka čsv / a nejen štěnátka/ toho v bytě vcelku dost zničí.Sice je hezké,že je pořád někdo v bytě,ale je žádoucí učit je i samostatnosti,aby až třeba bude muset zůstat sám /sama/ doma,tak abyste se nedivili.:twisted: Nevím,jedná-li se o podnájem,pokud ano,domluvila bych se s majitelem,zda souhlasí.Jsou to příšery, o tom žádná:lol:
Jo a mít zkušenosti s jiným psem než ČV,to je jako by nebyly.Píšu trošku v nadsázce.Když ho zvyknete na cestovní prostředky odmalička,nebude mít s cestováním problém,navíc v Brně,to se dobře socializuje....

Marianka.W 29-12-2008 18:10

Souhlasím s mellorn. Určitě na samotu, stejně jako na cokoliv jiného, zvykat už od miminka. A pokud možno na co nejvíc podnětů. Zkušenosti s jiným psem jsou ti opravdu na nic, ČsV je "exot", ale na to brzo přijdeš sám. ;-) Jinak osobně jsem zastáncem psů v paneláku spíš než hektarových zahrad, na kterých pes pána celý život nepotká. Jestli jsi sportovec, turista, dobrodruh, tak je čévéčko pes pro tebe a ty ideální společník pro čévéčko. Doporučuju.
:wolf

angelo.sharpe 29-12-2008 20:11