Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Leven met een TSW (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=105)
-   -   Akeela (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=14562)

Akeela 17-06-2010 21:30

Akeela
 
1 Attachment(s)
Hallo Allemaal!!!

Allereerst wil ik zeggen dat dit forum superhandig is en wij er al veel tips & trucs uit hebben kunnen halen!
Wij zijn Brenda & Martijn en willen onze GEWELDIGE:love pup even voorstellen!
Akeela is een teefje nu 10 weken oud ( heerlijke soms frustrerende maar ooh zo mooie leeftijd!!) Ze komt uit het A-nest van wolvenkennel v.Borat's home (wolvenkennel.nl)
We zitten nu sinds 2 weken op puppy-cursus hadden ons er niet op verheugd dat ze helemaal mee zou werken.. maar niets is minder waar, ze leert echt super! (tot nu toe dan :lol:)
1 dingetje is soms wel vervelend, mevrouw is bijtgraag... bij negeren of corrigeren kan dit vaak nog wel een kwartier doorgaan!
Het "zachtjes bijten" moet ik nog wel beter aanleren denk ik zo ;-)
Maar goed het blijven pups.. 8)

Groetjes Brenda, Martijn & Akeela

wolfwoman-stefanie 18-06-2010 10:55

Hallo Brenda & Martijn :hand

WELKOM op het forum !!
Wat leuk dat jullie een pup van Andreas hebben. :sweetCyberM
Ik hoop de komende tijd veel verhalen van jullie te lezen
over de streken van jullie Akeela,
want die zullen zeker (nog) komen... ;-)

Arnolda 18-06-2010 13:45

Hoi wat leuk om te weten waar één van de pups van Andreas en Jolanda terecht is gekomen. Wie weet volgen er nog meer.
Ben ook benieuwd naar jullie verhalen en jullie ervaringen.

Groetjes Arnolda

Tatti 18-06-2010 17:15

Welkom en veel plezier hier.
Jullie meisje straalt echt een heerlijke ondeugd uit:)

Gr
Tatiana

Xhrista 19-06-2010 09:03

Fijn dat jullie zo genieten van jullie pup.

Wat dat bijten betreft,weet ik niet wat jullie al geprobeerd hebben,maar wat ik zelf altijd doe,is de onderkaak pakken als je aan het spelen bent,met je duim in de bek.Zo gauw ze hard bijten,knijp je even en zegt zachtjes.Zo gauw ze zachtjes kauwen,ontspan je.Het is eigenlijk beetje bekvechten wat honden ook met elkaar doen.
Nooit en te nimmer handen wegtrekken,want dan wordt het alleen maar erger,eerder je vingers ,hand in de bek duwen.
Nu kan het nog,niet meer als de hond een half jaar is,want dan ben je vingers kwijt.

Succes,Christa

mijke 19-06-2010 10:28

Welkom op het forum!

En ik hoop in de toekomst hier nog veel bijdragen van jullie tegen te komen! :)

De "zachtjes" suggesties van Christa gebruiken wij ook. En daarnaast zijn er hier andere gezinsleden die kiezen voor een hard en snerpend "AU" roepen ;-) (te vergelijken met het gilletje wat ze ook onderling geven als het te hard gaat)

Succes! En verder veel plezier met julie pup!

loco 19-06-2010 14:53

Hai,
Welkom op het forum en heel veel plezier van je puppeding :twisted:.
Groette Martine.

allesandro 20-06-2010 12:50

Hallo Brenda en Martijn

We zijn erg druk. Maar willen toch even jullie welkom heten op het forum.
Dat bijten is normaal en ik ben het ermee eens, dat je ze zachtjes bij de onderkaak pakt om zo een klein beetje het bijten tegen te gaan.

Ik ben blij dat jullie tevreden zijn met die kleine donder.

Groetjes Jolanda en Andreas

Martinevds 20-06-2010 20:10

Welkom en veel succes en plezier met je wolfje :)

Groetjes,
Martine.

jmvdwiel 20-06-2010 21:59

Hoi Brenda en Martijn, ten eerste welkom op het forum... ten tweede heel veel sterkte in de aankomende strijd ;)

Succes met het grootbrengen:twisted: van jullie meisje

groetjes judith

buidelwolf 20-06-2010 23:16

Welkom!

Dat bijtjes (blijven) geven is geheel herkenbaar. Die fase zijn wij ook door moeten komen; leek de eerste maanden wel of we continu verdwaald waren in een bramenbos.... Tandjes zijn in deze leeftijd dan ook naaldscherp. Consequent zijn, dan komt dat vanzelf goed en niet van schrikken hoor. Volgens mij heeft iedereen ermee te maken gehad. Wolfhonden zijn m.i. wat fysieker en maken/houden graag op deze wijze contact. Er zijn diverse topics over hier op het forum, waar goede tips gegeven worden, zoals ook in dit topic.

Succes met Akeela en houd ons af en toe op de hoogte!

Smokey 23-06-2010 09:51

Welkom op het forum Brenda & Martijn.
Veel plezier en succes met Akeela :)
En dat bijten is erg herkenbaar bij een Tsjech,heb hier ook 2 piranha's gehad in hun puppentijd :rock_3
Net als bij Mijke werd hier dan ook een harde 'AUW' gegeven.

Akeela 24-06-2010 18:35

bedankt voor het warme welkom :D
het bijten word langzaam aan al wat minder!!! Joehoe voor Akeela!!! :rock_3
zitten, liggen en naar je toekomen gaat ook al heel goed, volgende puppycursus gaan we voor apporteren :roll: ben benieuwd aangezien we steeds horen dat tsjechen dat zeer zeker niet blijven doen :) zodra er weer veranderingen zijn horen jullie dat zeer zeker!

Groetjes Brenda Martijn en Akeela!!!8)


All times are GMT +2. The time now is 08:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org