![]() |
workshops speuren
Wie heeft er altijd al eens willen speuren met zijn/haar Tsjech(-en)? Wie lijkt het leuk om tijdens een aantal workshops (ongeveer 6 keer) met diverse facetten kennis te maken van het speuren, zowel theorie als praktijk?
Mensen die belangstelling hebben, kunnen zich bij mij opgeven. Speuren kan met honden van alle leeftijden! Locatie en prijs nog niet bekend. Daarom meteen hier een vraag: wie weet een centraal gelegen locatie met eventueel een kantine (of ruimte voor theorieles) waar we gebruik van kunnen maken? |
leuk, misschien kun je dit via de TWK regelen,
wij hebben voor trainingen een terrein beschikbaar.:lol: |
Het lijkt ons erg leuk om hier aan mee te doen.
Dus je kan ons 2x op de lijst zetten met MIzar en Lupo. Gerard en Monique |
Quote:
dan kunnen we het opnemen in de agenda. |
Lijkt me ook erg leuk met Bientje maar om ja te zeggen ben ik toch echt afhankelijk van lokatie en prijs.
|
Quote:
|
Elise,
Ik Had op persoonlijke titel gereageerd op mijn eigen profiel. Als ik voor de TWK reageer doe ik dat onder het TWK profiel. Vandaar het aparte TWK profiel om dit soort verwarringen te voorkomen. Sorry voor de verwarring. Stefanie heeft wel gelijk dat als de rest van het bestuur het er mee eens is we misschien kunnen helpen met het terrein. Gerard |
Is het echt alleen voor Tsjechen of mogen SWH's ook?
Vind het nml. wel leuk,hoewel het wel aan locatie ligt. Gr. Christa |
@ Elise: Goed idee om je oproep ook hier te plaatsen, want er zullen vast veel mensen het een leuk idee vinden om met hun hond te gaan speuren! :cool3
Maar aangezien je werft voor een activiteit die uitgevoerd wordt door een particuliere hondeschool, denk ik nog steeds dat het belangrijk is om toch eerst een prijsindicatie te hebben!:rock_3 Want soms worden in dat circuit bizar hoge bedragen gevraagd (onlangs ontving ik zelf bv mailings voor speur activiteiten van andere scholen met bedragen tussen de € 50 en € 79,50 per dag!!) :shock Maar hopenlijk wordt dit wel een voor iedereen betaalbare activiteit, zodat veel mensen kunnen gaan kennismaken met speuren met hun doggy! :fingers1 |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Je zorgt eerst voor de locatie en geeft aan wat je te bieden heeft, hoeveel deelnemers daar aan kunnen deelnemen en hoeveel zoiets gaat kosten :roll:. Maar ik zit er dus weer eens geheel naast :shock:. Groette Martine. |
@ Martine: natuurlijk zit je er niet naast! Van mij geen woord meer totdat ook ik meer weet ;-)!
|
Quote:
Dat is nog eens een inkoppertje :evil_lol. Maar, ik laat me hierdoor niet verleiden :mrgreen:. |
Jammer :daysmile!
|
Ik en Barry willen ook wel (tenminste dat denk ik dat Barry dat ook wel wil ;) )
moet ik het wel in kunnen plannen met mijn werk Ik heb een beetje speur ervaring , Reddingshonden speuren A gedaan met Scully dus lijkt me wel wat om te kijken of Barry het ook in zich heeft........ |
@ Elise,
Als het echt voor alle leeftijden is denk ik dat Tsalka dit ook wel erg leuk vind ;) Dus ook van deze kant ligt eraan wanneer maar zet ons maar alvast op de lijst ;) |
Wij (Denzel en ik) willen ook mee, alleen als er niet teveel mensen meedoen. Boven de 8 personen, dan doen we niet mee.
groetjes Kim |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:23. |