![]() |
Een dag met een gouden randje
Vanochtend ben ik met Shyva naar de dierenarts geweest,
om een echo te maken Met kerst is ze gedekt door Amor van Goverwelle. En ze is drachtig !!!!!!:thumbs Ik ben zo verschrikkelijk blij:happy dat ik dit goede nieuws met jullie wil delen. Hieronder een foto van de echo http://img440.imageshack.us/img440/8...oshyva2to0.png Als alles goed gaat worden de puppy's rond 27 febr. geboren. |
:lol:nou eindelijk maar toch gelukt
van harte.............. spannende weken voor de boeg dus groetjes Jolanda en Andreas __________________________________________ www.wolvenkennel.nl http://i182.photobucket.com/albums/x...lmetkaimi2.gif |
Geweldig nieuws :beerchug2
Van harte gefeliciteerd. Gerard, Monique en Iris |
:cake Gefeliciteerd.
Nu duimen dat alles verder goed verloopt. |
Hartstikke leuk! :)
Gefeliciteerd! |
Bedankt voor jullie leuke reacties. :fingers1
|
Wat leuk :D:D
Van harte gefeliciteerd ;) |
ook hier gefeliciteerd
|
Hoi Stefanie,
Van harte proficiat! We zouden de pups graag eens komen bekijken als het zover is! |
Stefanie hartelijk gefeliciteerd!!! :RoseWe zijn hartstikke blij voor je.:sooo_hapy Fijn dat het is gelukt.
|
Gefeliciteerd !
hoeveel zijn er gezien? en nu maar wachten totdat ze gaan komen... wachten is altijd zo moeilijk :( |
Quote:
De dierenarts zag er 4 op de echo, maar dan kan altijd meer of minder zijn.:roll: Dat maakt me ook niet zoveel uit. Als de bevalling goed verloopt, en de pups zijn gezond, dan ben ik tevreden !!:happy En ja.....:? wachten duurt altijd lang. |
|
Nou das al een heel buikie, maare van mij ook nog van harte hoor!
Zal het resultaat van mijn kereltje wel bekijken als het ter wereld komt, maar het kunnen alleen maar mooie kinders zijn uit zulke ouders, nouja met zo'n papa van mama moeten we het nog maar ff afwachten he! Groetjes Veronique |
Heerlijk buikje heeft ze Stefanie,spannend :)
|
|
oeoeoeoe mooi buikje wordt nu wel spannend
|
Jahh, gelukkig eet ze nu weer wat beter.:ffod
Van die andere (dolle) twee, kan ze weinig meer hebben.:motz Ze wil heel veel knuffelen :bussi en slaapt veel.:sleeping |
Spannend he, dat afwachten wat er dadelijk uit die bolle buik gaat komen! :)
Heeft ze al een favoriete plek uitgezocht? Die van mij wilde destijds het liefste steeds in een zelf gegraven hol in de tuin gaan liggen! Maar ik vond dat de laatste week niet zo'n strakke actie meer!:rock_3 En aangezien zij zelf de werpkist echt geen optie vond, werd het uiteindelijk het bed van mijn zoon de plek waar de puppies geboren werden!:lol: |
Gewoon lekkers laten slapen en zekers veeeeeeeeeeeel knuffelen. Ze gaat zo meteen echt een pracht mama worden.
|
All times are GMT +2. The time now is 16:39. |