![]() |
2e keer: Voorstellen; Korben Girios Dvasia
Om nog duistere redenen ging er iets mis met het plaatsen van het topic van Chantal en Sander en krijgen het merendeel van de lezers te zien dat ze een ongeldige discussie aangeklikt hebben :oops:
Vandaar dat dit topic maar even opnieuw op deze manier plaats. Quote:
|
Welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe doggy! :)
En ik hoop dat het je met veel inzet lukt om er ook een echte diensthond van te maken! |
Hallo Chantal en Sander
http://s732.photobucket.com/albums/w...p788187369.png Ik wens jullie hier, veel lees- en schrijfplezier. Het zou mooi zijn als jullie doggie een echte diensthond wordt !! ;) |
Gefeliciteerd en voor de toekomst veel sterkte en geduld bij de africhting.
Het zou prachtig zijn als hij een echte werkhond wordt. Gerard |
Gefeliciteerd met jullie geweldige gezinslid. Ik ben heel benieuwd, hoe Korben het doet tijdens zijn training en zijn toekomstige baan. Hou ons op de hoogte. Hij wordt echt een topper. :p
|
Veel succes,ze fokken daar mooie,stoere honden zag ik.Ben benieuwd naar vervolg.
Gr. Christa |
Hai Chantal en Sander,
Welkom op het forum en heel veel plezier met je puppeding :twisted:. Is het straks ook de bedoeling dat Korben mee gaat lopen in de beveiliging 8) ?? Groette Martine. |
Quote:
hai martine, ja het is de bedoeling dat hij samen met mij werkt en zijn eigen centjes gaat verdienen om maar zo te zeggen. hij moet wel eerst minimaal 18 maand oud zijn om voor de keuring te mogen bij de bond voor de diensthond. dus duurt nog wel even maar zo hebben we alle tijd om ons samen klaar te stomen. groetjes chantal |
Topper ;-).
Dus over euhmmmmmm,..........13 maanden is er een "Fairytale" minder 8). En is er toch een TSW-doggie die als werkhond word ingezet :rock_3. Succes met trainen ;-). Groette Martine. |
Hoi chantal en Sander,
ik wens jullie veel 'sterkte' en Succes met het trainen van jullie hondje :) hou ons maar op de hoogte van de vorderingen groetjes judith |
Schitterend dit! Haha, ik kan nie wachten om te horen hoe zo'n trainingsproces verloopt en dan vooral waar je allemaal tegen aan loopt en wat misschien juist weer heel makkelijk is om aan te leren.
Ik zou het fantastisch vinden om van jullie af en toe het een en ander te horen! |
Hoi Chantal en Sander,welkom hier op het forum en gefeliciteerd met Korben :)
Succes met het trainen,zou zeker leuk zijn om de vorderingen hier te volgen. |
Hier alvast een foto van Korben:
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...02009(012).jpg En een foto van Korben en zijn nieuwe roedelgenoten: http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...02009(021).jpg |
herkenbaar kopje :)
Mamma van Korben is zus van Barry zijn moeder... dit verwacht vuurwerk voor de toekomst :) nogmaals.. succes.... dit straalt trouwens ook van de foto's af... wacht maar... nog paar maandjes en hij is het baasje |
Hallo Chantal en Sander,
Deel zeker de vorderingen van Korben hier met ons! Toppie! |
korben
gaat goed. verslag kijk in leven met een TsW
|
All times are GMT +2. The time now is 15:52. |