![]() |
gezins uitbreiding
Als alles goed gaat dan komt er in December een nieuw meisje bij mij wonen. Dit meisje van 12 jaar oud komt uit Spanje en heeft tijdens mijn verblijf daar mijn hart veroverd.
Ze lijkt het meeste op een kruising DH met een tervurensche herder. Dus wij zijn in Blijde afwachting.. ik in ieder geval wel.. nu nog zien hoe mijn huidige schatjes gaan reageren op het goede nieuws :) |
|
Toppie! Moge je een mooie tijd met haar hebben!:)
|
Petje af dat je dat doet! Veel succes en plezier!
|
Gisteren is mijn oude damentje in nederland aangekomen. Barry en Pulga vonden haar meteen prima en ze loopt nu al lekker mee in de groep. Ligt samen op bed met Barry en laat mijn katten met rust.
Wat een heerlijkheid om zo'n hondje nog een tijdje te mogen laten genieten van het hondse leven in nederland. zodra ik wat fototjes heb zal ik er een paar plaatsen.. |
Fijn dat het goed met de andere dieren gaat :)
Gr Tatiana |
Gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding! Ik hoop dat jullie met de hele club nog een lange fijne tijd samen hebben.
|
Wat fijn dat het zo goed gaat,veel plezier met haar :)
|
en dit is d'r dan .....
Laguna http://www.wolfdog.org/forum/picture...pictureid=6150 http://www.wolfdog.org/forum/picture...pictureid=6149 |
mooi hondje....:love
zit er iets vam mechelaar in ? |
NEEE ZEKER GEEN MECHELAAR!! (sorry als ik nu iemand heb beledigd :) )
kweet niet wat erin zit :) , iedereen mag daar vrijelijk over speculeren ;) ik dacht zelf iets van tervurensche herder/DH , maar iets van collie zou ook kunnen. M.a.w geen idee.;) ze is maar 21.5 kg (ondertussen bijna 22 kg) zou denk ik rond de 24 kg mogen wegen. en de reden dat ze nu hier is, dat ze me heeft verleid in Spanje, de dag nadat ik een vagina tumor had verwijderd bij haar.. tsja en als Judith verliefd is..... |
maakt ook niet uit wat erin zit,
als ze maar lief is... !!!:smileyb |
Quote:
hiih Maar ik hoop dat jullie nog heel wat jaartjes mogen delen ;). Groette Martine. |
Volgens mij is dit nu zo'n echte straatjoekel . Nog heel vele jaren plezier gewenst met elkaar !
Gr. Christa |
Judith, veel plezier nog met Laguna.
Mooie hond! |
All times are GMT +2. The time now is 10:38. |