Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Leven met een TSW (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=105)
-   -   Wuhuu (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=4022)

Patty33 23-06-2006 21:39

Wuhuu

Wuhuu :(

Soms word ik toch wel een beetje erg frustie van de mensen op straat met hun opmerkingen :twisted:
Jourdy is al enige weken flink aan het puberen en dan moet ik hem wel eens even harder aanpakken. Uiteraard al niet leuk dat het nodig is, niet leuk om te moeten doen, maar dan schiet het al helemaal niet op als dan een voorbijganger zegt : "Ach wat zielig" Wat zielig! Moet ik me dan maar gewoon laten bijten?

Of als Jourdy dan een commando prima uitvoert, je hem dan enthousiast beloont, de opmerking "kijk...die communiceert met haar hond, hahaha". Ja hallo...mijn hond is geen ding!

WUHUU WUHUU WUHUU

Zo...ben het ff kwijt :mrgreen:

Groetjes,
Patty

kobesen 23-06-2006 22:28

hahahahah ja dat soort mensen heb je dus. Weet dat het makkelijk praten is maareh: ene oor in andere uit.
Jij weet wel beter. Leuk is het niet. Maar stel dat zo'n persoon een keer van zijn fiets gehapt wordt, dan had ie graag dat jij hem zo zou aanpakken. :)

wolfwoman-stefanie 23-06-2006 22:28

Niks van aan trekken :mrgreen:

Het belangrijkste is uiteindelijk, de relatie tussen jou en je hond.

Juist de bij de mensen met het meeste commentaar, vraag je je af, of de hond soms de baas uitlaat :bolt

Patty33 23-06-2006 23:06

ik weet het, ik weet het....maar soms flap ik er toch uit:
en waar bemoeien we ons mee?
of...ooit al eens een wolfhond gehad?

en inderdaad...Jarno had dat laatst:
Liep iemand zo'n 10 meter achter hem en Jourdy aan met zo'n klein pluizig dingetje aan een flexi-lijn. En ze liet haar hondje dus steeds dichter en dichter bij komen. Jarno had natuurlijk toch wat moeite om Jourdy op hem gefocused te houden en rustig door te lopen. Mevrouw aan het lachen en Jarno had volgens haar de hond niet goed onder controle.
Jarno plotseling een zijstraat in gedoken, Jourdy daar laten zitten en toen mevrouw met pluizenbol langskwam, achter haar aan gaan lopen. Toen had zij de grootste moeite haar hond mee te krijgen...en kwaad dat ze was. Jarno zei alleen maar: Ik doe gewoon het zelfde wat u deed hoor.

hihihihihi

Groetjes,
Patty

herder 23-06-2006 23:09

Quote:

Originally Posted by Patty33
ik weet het, ik weet het....maar soms flap ik er toch uit:
en waar bemoeien we ons mee?
of...ooit al eens een wolfhond gehad?

en inderdaad...Jarno had dat laatst:
Liep iemand zo'n 10 meter achter hem en Jourdy aan met zo'n klein pluizig dingetje aan een flexi-lijn. En ze liet haar hondje dus steeds dichter en dichter bij komen. Jarno had natuurlijk toch wat moeite om Jourdy op hem gefocused te houden en rustig door te lopen. Mevrouw aan het lachen en Jarno had volgens haar de hond niet goed onder controle.
Jarno plotseling een zijstraat in gedoken, Jourdy daar laten zitten en toen mevrouw met pluizenbol langskwam, achter haar aan gaan lopen. Toen had zij de grootste moeite haar hond mee te krijgen...en kwaad dat ze was. Jarno zei alleen maar: Ik doe gewoon het zelfde wat u deed hoor.

hihihihihi

Groetjes,
Patty

10 punten voor Jarno! 8) :D

wolfwoman-stefanie 23-06-2006 23:10

Om in voetbaltaal te spreken :
1-0 voor Jarno :klatsch

kobesen 23-06-2006 23:23

hihihihihihi
Ik had stiekem ook zoiets gedaan. :jumpie

daniellejoosten 24-06-2006 12:39

Dat is wel een goeie!!! Moet ik maar eens onthouden.

Groetjes Danielle

All times are GMT +2. The time now is 03:03.