![]() |
Jorid is niet meer :(
Gisterenavond heb ik een zware beslissing moeten nemen. Ik heb mijn beste maatje Jorid (kat) in moeten laten slapen.
De laatste weken is Jorid met zijn suikerziekte heel hard achteruit gegaan, waardoor leververvetting onstaan is. De dierenarts en ik hebben hem niet meer op kunnen lappen. Ben hier echt kapot van. Zal hem vreselijk missen. http://modulo4.rendered.startpda.net..._500_oG8z.jpeg Groetjes Kim |
Kim, wij wensen je veel sterkte met het verwerken van je verlies, moet er niet aan denken 1 van onze katten te moeten missen :cry:
|
Hoi Kim
Tis deze maand niet de maand van de huisdieren zeg... :cry: Sterkte met je verlies. Groeten, Barry |
Wat een afschuwelijke beslissing heb je moeten nemen. Weet uit ervaring dat het moeten missen van je kat net zo erg is als afscheid van je hond....
ik wens je veel sterkte! Het is inderdaad ineens een tijd van afscheid moeten nemen van geliefde huisdieren hier op't forum :( |
Heel veel moed en sterkte...
Ik heb zelf een Jack Russel gehad die gestorven is van suikerziekte... Heb lang spijt gehad dat ik haar niet eerder liet inslapen. Een dier zien lijden is allesbehalve leuk en soms moet je gewoon even sterk zijn en de knoop doorhakken... Dat is voor beide partijen uiteindelijk het beste... Sterkte Liesbeth |
Heb je al aan de telefoon gehad,
maar nogmaal via deze weg: HEEL VEEL STERKTE, om dit verlies te verwerken, Ik weet wat Jorid voor je betekende................. :frown: |
Och Kim wat erg, heel veel sterkte, en ik hoop dat je wat troost kunt putten uit alle mooie herinneringen.
groet Willy |
Kim,
Wat afschuwelijk om mee te maken,ik weet jammer genoeg ook als 'kattengek' wat het is om je beestje te 'verliezen'. Heel veel sterkte, Wilma en Robert |
Wens je heel veel sterkte de aankomende tijd, ik weet hoe erg het is om een goede vriendin te verliezen.
Maar vergeten wordt ze nooit. Wilma D+L |
hoi kim,
heel veel sterkte met het verlies van jorid. Monique |
Jeetje. het is wel raak zeg deze maand.
Veel sterkte gewenst... |
Ach! Wat naar Kim.
STERKTE!!!! :wink: Jolanda |
All times are GMT +2. The time now is 00:52. |