![]() |
NVTW - Algemene Ledenvergadering
Hallo :D
29 april a.s. is de Algemene Ledenvergadering van de NVTW. Zoals het er nu naar uitziet, heb ik dan een gaatje in mijn agenda en ga ik er heen. Wie gaat er ook naar toe? Lijkt me leuk om nog meer mensen te ontmoeten, die ik hier op het forum tegenkom en die dus ook lid zijn van de NVTW. Groetjes, Patty ps; ik wil alleen maar weten OF er iemand gaat; niet waarom je wel of niet zou moeten gaan :wink: |
Uiteraard gaan wij ook heen :wink:
Helaas hebben we dan Edwin's kids dus we moeten nog even kijken of die naar Opa en Oma gaan of dat ze mee moeten. Dan maar even kijken hoe we ze bezig kunnen gaan houden. Komen er nog meer kinderen, zo ja in wat voor leeftijd?? |
Ik zal er ook zijn!
Groetjes, :wink: Jolanda |
Hoi Patty,
Ik zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn. groeten, Barry |
Yep, ook aanwezig! :cheesy:
groetjes Kim |
Ik heb dit topic maar weer even naar boven gehaald omdat as zondag de ALV van de NVTW is :D
Zelf zou ik nu eigenlijk al voor een korte vakantie in Tsjechie zitten, maar vanwege een zieke collega zit ik helaas gewoon op mn werk :roll: :twisted: En zelfs nu ik wel in Nederland blijf, kan ik nog niet naar de ALV :( Want helaas moet ik nu ook zondag (met dit lekkere weer.. GGGRRRR!) gewoon werken. :twisted: Welke van de echte die-hards hier op het forum, gaan er zondag, ondanks het mooie weer, wel naar de ALV? |
Hallo :D
Hoewel ik graag wat mensen had willen ontmoeten, daarnaast het bestuur wat dingen persoonlijk had willen vragen, moet ik helaas ook afhaken vanwege privé-redenen. Hopelijk kan iemand die wel gaat na afloop een kort verslag doen? Of krijgen leden de notulen toegezonden? Weet iemand dat? Groetjes, Patty ps; klein kansje dat ik toch kan komen! |
Ik was wel van plan te gaan.
Ik moet nog wel effe utzoeken waar het ook alweer was. Groeten, Barry |
Uiteraard zullen wij erook zijn :wink: De kids gaan naar Opa en Oma toe :twisted:
|
All times are GMT +2. The time now is 11:01. |