![]() |
Top Joh 8),
Wanneer komt ie een demo geven op de Doedag??? Zonder dollen,het mooiste vind ik het verschil van verwijzen,van de verschillende speurhonden. Bv;een speurhond die is opgeleid voor narcotica en verdovende middelen moet zoeken,en als ie het heeft gevonden,gaat ie werkelijk helemaal uit zijn Plaat,krabben blaffen stuiteren noem het maar op of het is alllemaal toegestaan!!!! En bij explosievendienst,moet de hond,stil verwijzen en blijven staan of liggen. (ivm explosiegevaar!!!) Die staan dan werkelijk,te trillen van de spanning8). En dat alleen voor die beloning8). Dat is werkelijk top om te zien,want daar is echt NIET elke hond (ook niet elke mech:lol:)voor geschikt,explosieven speurhond!!!! Groette Martine. |
Quote:
Zal vanavond eens polsen. Eigenlijk nooit eerder aangedacht. ;-) |
of een reddingshonden snuffel dag ?
|
Leuke ideeen worden hier ineens allemaal geopperd :)))
Misschien kunnen we eens een dag met demo's van al die werkhonden specialiteiten organiseren :) En daarna alle mensen die er zin in hebben,met hun eigen hond laten "snuffelen" aan de voorbereidende training voor die activiteiten:) Wil zelf graag aan zo'n soort dag meewerken! :) |
Lijkt mij ook erg leuk om mee te doen.
uurtje pakwerk, uurtje flyball, uurtje doggydance, uurtje reddingshonden training, speuren... en misschien nog wel wat dingen :) bv schapendrijven:rock_3/clickertraining... Misschien roulerend ? of bij weinig deelnemers met z'n allen een uurtje(of twee) ? of opgeven wat je leuk lijkt...soort van pol maken ? en de 4 hoogst scorende onderdelen doen op die dag ? |
Klinkt allemaal geweldig!
Gaan we eens over nadenken en babbelen. |
Quote:
|
Quote:
Groette Martine. |
Quote:
Dan mag jij van ons als eerste bij het onderdeel ganzehoeden! :lol: |
Quote:
:roflmao:roflmao:roflmao:roflmao Oeps!! Als Nel hoort,dat ik er LOL om heb!!!!! Loopt ze nooit meer ,met me mee :shock:. |
Het onderdeel 'speuren naar stukjes gans' ... hahahaha!!!
En ganzen hoeden, als je dat aan elkaar schrijft, is dat dan zoiets als een gans op je hoofd zetten? :rock_3 Nou, lekkere doel/snuffeldag zal dat dan worden ... zo leer ik Tycho nooit af om sprongen van 2 meter hoog te willen maken!! :twisted: |
Wij kwamen gisteravond een egel tegen en meneer sprong een meter de lucht in van schrik :lol:
en je moet je hond toch wel kunnen leren dat je niet in alles je tanden hoeft te zetten :)... oh en een jack russel baan... lijkt me ook leuk voor onze monsters. |
Hmmmm egels zijn lekker, volgens Denzel. Meneer heeft er al wat vermoord.
Een egel baan zou ook leuk zijn, die lopen niet zo erg hard. Goed voor onze luie tsjechen.:twisted: |
Quote:
En of we op de doedag van 2009 hier iets van kunnen verwachten ;-) ?? Groette Martine. |
Ook ik ben wel benieuwd of er al plannen zijn! :)
Want al de ideetjes die genoemd werden lijken me wel leuk ;-) En als het gecombineerd kan worden met diverse demo's, wordt het natuurlijk helemaal super! |
Heb net ff op de agenda van de RV gekeken, maar er staat verlopig geen Doedag met 8) demo's tussen :(.
|
All times are GMT +2. The time now is 12:24. |