![]() |
Fairy tale or truth.
Is het een sprookje dat de TSW 18 jaar word :rock_3, of is er iemand die zo een oude TSW kan en is het dus de waarheid 8) ????
|
Is het een sprookje dat de TSW (in de praktijk en niet alleen volgens de FCI ) een werkhond is :rock_3, of is er iemand die echt zijn werk er mee beoefend en dit dus de waarheid is 8) ?????
|
Is het een sprookje dat de TSW zo een gezond ras is :rock_3, of is dit de waarheid 8) ????
|
Oh vergeet te vertellen waarom dit topic :stupido.
Omdat er eigenlijk erg geheimzinnig/zweverig over de geschiedenis van het ras word gedaan :roll:, en er volgens mij erg veel sprookjes de wereld in zijn gegaan en die eigenlijk ook door de landen van oorsprong hoog worden gehouden :rock_3. En, omdat ik eigenlijk maar een GROENTJE ben die graag heel veel info omtrend dit ras vergaard :evil_lol. Groette Martine. |
Oh en nog eentje :evil_lol :rock_3.
Is het de waarheid dat een TSW alleen luistert wanneer hij hier zin in heeft :evil: (vergeleken met andere rassen :roll:) , of kan je een TSW ( die vergeleken met andere rassen) die wel gewoon luistert en is dit dus een sprookje 8) ????? |
Als je ff contact met mij opneemt Martine, kan ik je wel doorsturen naar een heel ervaren fokker, die kan je er alles over vertellen :daysmile
Ik ben benieuwd wat die ontgroening in zal houden :lol::lol::lol: al heb ik een vaag vermoeden...... |
NAh :agrr, doe maar gewoon via dit topic :mrgreen:.
Kunnen we allemaal van die jaren ervaring wat opsteken 8). |
Degene zal zich zelf wel melden, daar groeit echt geen gras over hoor ;-)
|
Quote:
Ze kijkt dan wel héél zielig, maar ze gehoorzaamt toch maar... Bvb. als ze los mag lopen en er komen andere honden onze richting uit. Dan wil ze daar héél (héél) graag mee gaan spelen, maar na een strenge 'Jennah kom hier!' van mijn kant, komt ze toch tegen haar zin weer naar mij... Yuccah daarentegen niet :twisted: Zij gehoorzaamt niet 'onder dwang' maar alleen als ze zin heeft. Ze heeft wel vaker zin dan Jennah, dus dat is ook al positief :lol: Tot zover mijn ervaring ;-) Bij al het voorgaande: uitzonderingen bevestigen de regel! :twisted: Groetjes, Liesbeth |
Gna Gna Gna, daar heb ik toch nix an :lol:.
Ik bedoel vergeleken met je andere honden ;-). IK kan namelijk niet zeggen dat Nomad minder luistert dan me andere honden. Ja, hij heeft ook zo zijn streken :evil:, maar die heeft/had me andere honden ook :twisted:. En ze weten allemaal wanneer ik het toch echt wel meen ;-). Dus in mijn oordeel is dit echt een sprookje :twisted: :rock_3. En is hier dus geen enkel verschil in met andere rassen. Groette Martine. |
18 jaar :shock: Moeten we dan met de rollator naar de duinen???:lol:
|
Nee, met een karretje en je dan gewoon laten trekken 8)
|
scootmobielen oo de mountainbikeroute.:daysmile
|
Quote:
|
Dan ga ik hem eerst opvoeren :cooldevilMet een grote lanmp erop anders vind ik de antenne niet als ik je kwijt ben :santagrin
|
Is het een sprookje dat roodkapje in Tjechie heeft geleefd?
|
Moest ff denken :stupidwat je met de antenne bedoelde :lol:.
Maare wel met 4 wieldrive, want met dit weer sta je anders zo vast :roll:. |
Quote:
|
Ik stond afgelopen weekend ook vast bij Hargen. Met een lekke band aaaaaarch. Er was daar toen een hele club met herders aan de wandel. Bob mist jou en Ika en Nomad:twisted:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:33. |