View Single Post
Old 26-07-2007, 18:02   #55
wolfwilma
Junior Member

Default duma

Quote:
Originally Posted by Patty33 View Post
Hoi Jos,

Nu ook het duitse forum lezend lijkt het erop dat Duma moet wennen aan de verandering van omgeving (inclusief andere baasjes, etc) ?

Nikki hebben we nu 6 maanden en pas in ongeveer de vierde maand lag ze volledig ontspannen te slapen. Net zo gek als Jourdy met de poten in de lucht :-)
Samen met jouw begeleiding en de ervaring die de mensen al hebben met een herplaatser, komt het vast wel goed!
Ik duim er in ieder geval voor!

Groetjes,
Patty
hallo allemaal
ik heb de forum gelezen omtrent duma zoveel verschillende reacties had dit niet verwacht.
toen de duitse mensen naar ons toe kwamen om naar duma te kijken hebben we veel gepraat over hem en ook over hun vorige hond was een grote mix herdershond. ze hebben hem liefdevol verzorgd tot het einde het was vooral het maatje van lisa haar man en hij mist hem zeer erg. We hebben alles verteld omtrent duma's karakter zeer ondeugend vingdingrijk maar ook zo lief hij wil graag bij je voeten liggen of bij ons op de bank met zijn kop op mijn schoot bij deze mensen mag hij op de slaapkamer slapen en lisa is op boodschappen na altijd thuis ze hebben geen kinderen in huis meer hun kleinkinderen 's kennismaking met duma verliep zeer goed hij kan eigenwijs zijn maar ook zeer gevoelig hebt dit ook verteld ik gunde duma al de aandacht die hij verdient. had zelf eerst kontakt gezocht met zijn fokker maar die vroeg of ik het via de wolfwebsite wilde proberen hebt dit daarom ook gedaan en zowel duma als wij zijn goed geholpen. we houden kontakt met elkaar daar ik toch wil blijven weten hoe het met hem gaat hij is bij jos geweest en die kan hem ook in de gaten houden of alles goed met hem is alvast bedankt jos we hebben vandaag afgesproken dat wij over 2 maanden naar duitsland gaan om te zien waar die precies verblijft en hoe het met hem gaat laat dan weer wat weten
groetjes wilma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote