View Single Post
Old 28-07-2007, 10:41   #1
wolfwilma
Junior Member

Default duma

Quote:
Originally Posted by Joswolf View Post
Das essen wird schon. Wenn Duma wieder hier kommt und nach dem spielen hohle Ich Fleiss herraus. Dan springen meine Hunde wie verruckt und dan wird auch Duma interesse zeigen.
Nicht zuviel sorgen machen denn das merkt Er.
Und zu Sicherheit kan man mahl Temperaturen. Wie Telefonisch ja grade besprochen.
Euh fur wen scheib ich jetzt wenn Wir wir ja schon übers Tele gesprochen haben. Also Lisa es wird schon. Hab Vertrouwen. Das berühigt Duma auch.
Jos
hallo jos
mijn duits is niet zo best maar ik had van mario begrepen dat je uit nederland komt. ondanks het feit dat ik duma een nieuw huis moest geven houdt ik hem wel in de gaten wat mij opval is dat lisa zich nogal gauw zorgen maakt om zijn gezondheid hoop niet dat dit blijft want dan zal ze weinig genieten van duma denk ik ze hebt natuurlijk een zieke hond gehad maar duma is kerngezond anders geven wij een zieke dier niet weg dat doen wij duma niet aan maar ook zijn nieuwe mensen niet hoop dat je haar daar overheen kan helpen ben ook blij dat je duma wel eens ziet zodat je kan zien of alles goed met hem gaat ze schreef dat ze duma te dun vind maar het is een stevig dier moet niet vet gemaakt worden ik gaf duma 3xper week pens en de rest brokken. ik heb trouwens ook een vraag aan jouw mijn teef heeft konstant jeuk volgens mijn dierenarts is ze ergens allergies voor heb special allergiebrokken gehaald maar nu heeft ze nog jeuk weet jij wat ik nu het beste kan geven heb je zo geval wel eens gehad
groetjes wilma
wolfwilma jest offline   Reply With Quote