Quote:
Originally Posted by wolfwilma
hallo veronique en patty
ik gebruik al schapenvetolie of is zonnebloemolie beter? wat betreft hun kleedjes ik heb nl ook nog een chihuahua die zal ik in ieder geval eens met een andere wasmiddel wassen kunnen ze van pens ook allergie worden? of is vers vlees beter dan brokken maar krijgen ze dan wel voldoende vitaminen en mineralen binnen? zal in ieder geval ook met de dierenarts overleggen voor allergietest
groetjes wilma
|
Ik weet niet of ze van pens echt allergisch kunnen worden, zou wel kunnen denk ik maar zeker weten doe ik het niet. Misschien is die pens wel bewerkt met een of ander goedje en is ze daar allergisch voor.
vlees alleen is niet beter als brokken. Je zal er dan ook andere dingen bij gaan moeten voeren, maar hou je nu eerst maar even aan de brokken dan kan je dingen uit gaan sluiten.
Wie weet is ze alleergisch voor schapenvet, probeer die eens te vervangen door zonnebloemolie.
Zou ik zeker doen. ze krijgt dan een volledige test met geloof ik tussen de 15 en 20 verschillende soorten ingespoten. Ook iets waar ze absoluut niet allergisch voor zijn en heel erg. Hiermee gaan ze dan vergelijken.
Succes
gr veronique