View Single Post
Old 27-08-2007, 22:41   #16
Koos
Member

Quote:
Originally Posted by laszlo View Post
Laszlo heeft nu een onderzoek op hartworm gehad en een echo. Daar is verder niets bijzonders uitgekomen. Nu ik zelf het een en ander op internet heb gelezen, weet ik ook wat ik kan vragen om te zien tijdens de echo. Die kon trouwens niet eerder, want er waren problemen met de echo-machine.

Hij heeft gisteren weer een terugslag gehad. Die duurt dan twee dagen en dan gaat het wel weer. Hij eet dan wel, maar echt brokje voor brokje.

Door de DA werd er geredeneerd dat zijn hartruis en magerheid werden veroorzaakt door een buitenlands virus of bacterie. Binnenlands kon niet, want hij heeft ieder jaar zijn entingen gehad. Door een grijs beeld in zijn hart tijdens de echo dacht ze aan hartworm.

Nu wil ik dat ze hem gaat onderzoeken op HCM of DCM. Het enige wat hij niet doet, is hoesten. verder is het een hoopje ellende...

Ik word hier zo moedeloos van. Alles hebben we gedaan om hem zwaarder te krijgen en het gáát gewoon niet. Het wordt alleen maar erger... Mijn hart breekt als ik hem zo zie...

Waarom stuurt ze je niet door naar een collega dan? Jij wil toch weten wat er met je hond aan de hand is en dat het liefst zo snel mogelijk?

En waarom geen bloedonderzoeken? Dat doe je het eerst om dingen uit te sluiten. Zoek een andere dierenarts of eis dat ze het gaan doen! Je wil toch ook dat ie blijft leven en je er achter komt wat het is zodat ie snel geholpen kan worden.

Als ik het zo hoor is die dierenarts niet veel soeps, sorry maar dat is mijn mening!

succes

Veronique
Koos jest offline   Reply With Quote