View Single Post
Old 24-09-2007, 11:31   #27
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

Grappig is om te lezen dat op een forum toch altijd weer de nadruk word gelegd op een paar woordjes dan op het grote geheel. De 1 struikelt over het woord 'inschattingsfout' de ander over het woord 'aandoening'. Als ik op deze manier texten zou gaan doorlezen kan ik overal wat achter gaan zoeken. Hieronder een voorbeeld:
  • Andreas schrijft dat hij geen verschil kan zien tussen Borat en Cheska terwijl Borat een reu is en Cheska een teef en het verschil dus overduidelijk is. *foei foei Andreas, hoe kun je dat nu zeggen*
  • Stefanie schrijft dat zijzelf en kennel van Goverwelle de enige zijn met fokplannen, dit terwijl Andreas aangeeft in een ander topic dat hij in de toekomst ook wel een nestje zou willen fokken met zijn nieuwe teefje. *Wel even alle topics goed doorlezen h00r!!*
We kunnen met z'n allen wel gaan lopen muggensiften over dingen die textueel niet kloppen of anders bedoeld worden dan ze geschreven zijn maar daar schieten we denk ik niks mee op.

Het is precies zoals Bert al schrijft. Een simpel 'goed dat je dit meld, we gaan het uitzoeken en zodra we iets weten melden we het terug' was prima geweest. Op die manier neem je de schrijver serieus en zorg je er tevens zelf voor dat je naar de buitenwereld correct overkomt. In plaats daarvan word er gekozen om een "net verwoord" stukje van de schrijver onderuit te schoffelen en men voelt zich in hun goede naam aangetast. Dat is erg jammer....

@Stefanie en Andreas.
Voorbeelden zijn er natuurlijk legio, ik wil alleenmaar aangeven dat texten soms anders kunnen worden geinterpreteerd dan ze bedoeld worden en dat iedereen wel eens een foutje kan maken in hun texten (ook ik). Verder snap ik natuurlijk best dat Andreas zijn text anders bedoelde en dat Stefanie zich misschien niet meer kon herinneren dat Andeas wellicht ook fokplannen had. Het is ook alleenmaar bedoelt om aan te geven waar het af en toe mis gaat in de communicatie.

Verder heb ik dit stukje met goede bedoelingen geschreven en hoop dat het dan ook door iedereen goed word opgepakt.

Last edited by Azazel; 24-09-2007 at 11:33.
Azazel jest offline   Reply With Quote