View Single Post
Old 25-09-2007, 14:47   #57
allesandro
wolfman

allesandro's Avatar

Hoi Monique

Met ergenis lees ik je bovenstaand verhaal. WIJ hebben ook een pup uit HETZELFDE nest !!
Het is schandalig te noemen dat je hele verhalen schrijft over erfelijke afwijkingen...vervolgens meedeeld, dat wij ons 10 x moeten bedenken om met deze dieren te fokken
jij dit hebt gedaan om je verdriet weg te schrijven ????

Sorry hoor, maar daar kan ik geen begrip voor opbrengen !!

Je hebt niet eens een rapport van de dierenarts en je komt hier een heel verhaal schrijven over wat er leeft en speelt onder herders-saarloos-wolfhonden. Dit in combinatie met een verwijt richting de fokker die onze dieren heeft meegenomen.

Voor je dergelijke uitlatingen doet over deze pups moet je eerst een rapport van je DA hebben. Met die informatie van de DA kunnen we iets.....NIET met giswerk !!

Die opmerking over lange tenen bij enkele mensen is ongepast ! Als ik verdriet heb om het verlies van een dier, dan ga ik geen ongefundeerd verhaal ophangen op het forum, waarmee je de mensen raakt die in het bezit zijn van de pups uit hetzelfde nest.

Conclussie: Eerst het rapport van een DA afwachten met zijn bevindingen voor je dingen ventileerd op een forum !

Andreas
allesandro jest offline   Reply With Quote