View Single Post
Old 05-11-2007, 14:27   #9
Azazel
n00b

Azazel's Avatar

Hoi Flora,

Ik laat Breezer en Shadow alles lekker zelf uitvlooien wanneer ze in de kennel zitten. En jah... dat kan er wel eens heftig aan toe gaan. Maar als ik er bij ben dan ben IK ook degene die bepaald of er gemeen gedaan word ja/nee. Ik geef beide honden tegelijk eten (ze moeten beide gaan zitten als ik de brokken in de bak doe) en als ik zeg "smakelijk" dan gaan ze eten...
Dus bij mij gaat het eten synschroon *lol* En het aanlijnen gebeurd ook maar net hoe IK dat wil en daarover hebben ze geen van twee wat te zeggen...

In de natuur krijgt de roedelleider als eerst te eten... en als die zijn buikje vol heeft mag de rest.. en het zal die roedelleider een worst zijn wie dat is, zolang hij maar de eerste is. De rest vlooit de `pack“ zelf wel uit.

Maargoed, geen 1 manier van aanpak is hetzelfde en je moet gebruiken wat voor jou het beste werkt of waar jij je het prettigste bij voelt.

Over die hondenuitlaatservice... je moet als je hier geen response krijgt op het wolfhondenonlineforum die vraag eens stellen, ik weet dat daar genoeg mensen uit friesland op zitten, misschien kunnen zij je verder helpen.

Groetjes
Barry

Last edited by Azazel; 05-11-2007 at 14:42.
Azazel jest offline   Reply With Quote