View Single Post
Old 14-11-2007, 18:06   #36
Lilith
Chefin vom Chaoten-Team

Lilith's Avatar

Send a message via ICQ to Lilith Send a message via Skype™ to Lilith

dear valentina,

i write this to you, but it's ment for every other reader, too:

a short time ago i said goodbye to this forum 'cause of differences on this board and the development the breeding of CSW took. but now i think it's a good moment to give my two pence:
i don't think heiko ment to pick up a fight with "alles mafiosis". what he wrote was maybe a bad sense of humor, maybe black humor or just sarcastic. i understand that perhaps you feel sore about that, but he gave you an explenation whom he ment and said "sorry" for his mistakable words.
so plz don't be annoyed, the last thing a breed needs in such a strange situation like this is lack of comprehension and more clash's between the owners / breeders. we all should use our energy to defend the breed against
"intruders" instead of fighting against each other.

best regards,
eva

liebe valentina,

ich schreibe dies an dich, aber es ist auch für alle anderen leser gemeint:

vor kurzer zeit habe ich mich aus diesem forum aufgrund von differenzen und der entwicklung in der zucht des TWH verabschiedet. aber jetzt denke ich ist ein guter zeitpunkt, um meine meinung mal zu schreiben:
ich glaube nicht, dass heiko einen streit vom zaun brechen wollte mit "alles mafiosis". was er schrieb war vielleicht schlechter humor, vielleicht schwarzer humor oder einfach sarkasmus.
ich verstehe, dass deine gefühle vielleicht verletzt sind deswegen, aber er hat dir erklärt wen er damit meinte und sich für seine missverständliche ausdrucksweise entschuldigt.
sei bitte nicht verärgert darüber, denn das letzte was eine rasse in solch einer aussergewöhnlichen situation braucht, ist verständnislosigkeit und mehr streit unter den besitzern/ züchtern. wir alle sollten unsere energien nutzen um die rasse gegen "eindringlinge" zu verteidigen anstatt uns selbst zu bekriegen.

liebe grüsse,
eva
Lilith jest offline   Reply With Quote