Hartststikke fijn dat Patrick het ook al hier plaatste

Er is inmiddels een prima samenwerkingsverband tussen Belgische en Nederlandse SWH en TsW mensen die zich bekommeren om het lot van deze drie honden
De zogenaamde hybride reu blijkt inmiddels volgens de gezondheidspapieren ook een SWH te zijn. Maar alles over de verdere achtergrond van deze honden is even duister.

En de eigenaar die ze gewoon in een hondenpension achterliet en nooit terug kwam is onbereikbaar op alle adres en tel gegevens die te achterhalen zijn.
De SWH en TSW teef hebben vreemd genoeg de zelfde geboortedatum 31-12- 2004 en hebben franse chip nummers (van pas bij een veterinair onderzoek ver na hun geboorte). Nader onderzoek heeft tot nu toe niets opgeleverd.
Waarschijnlijk hebben alle drie de dieren ook geen echte stamboom.
De Belgische SWH club gaat de twee teefjes ophalen en ze tijdelijk in een gastgezin plaatsen

De twee teefjes zijn heel vriendelijk naar bezoekers, maar duidelijk heel onthutst en onder de indruk door alles wat ze overkomen is. (ze zijn echter niet super gestresst en accepteerden zelfs kaas van de bezoekers)
De oudere reu vertoont zeer angstig en getraumatiseerd gedrag
En aangezien hij eerst geclassificeerd werd als hybride zal hij naar alle waarschijnlijkheid euthanaseert worden.
Maar wie o wie, kan een van deze (nog relatief jonge) wolfhonden teefjes eventueel nog een fijn, goed echt “Thuis” bieden waar ze oud mogen worden?????
Deze dames waren ook ooit vrolijke puppies die vol vertrouwen naar een nieuwe eigenaar gingen…
En zij kunnen er ook niets aan doen dat hun %$#*&^%%$# eigenaar ze zo maar ineens ergens achterliet en nooit mer ophaalde…. (waar overigens ook best een intriest verhaal achter kan zitten… want geen een normaal weldenkend mens doet zoiets zo maar)
Wil je eerst nog wat meer info? Neem dan even persoonlijk contact met mij op:
[email protected] of met Katrien Goossens:
[email protected]
Hieronder nog en link naar de twee foto’s van de dames;
http://www.de-ursidae-stee.com/saarl...orum/anouk.jpg
http://www.de-ursidae-stee.com/saarl...%20%281%29.jpg
Als iemand de foto's via deze link nog in dit forum zou kunnen plaatsen zou ik dat zeer op prijs stellen

)))))))))))))
Aangezien ik momenteel tijdelijk via een andere comp werk, is het mij als moderator zelfs niet mogelijk om links zichtbaar te plaatsen

((((