View Single Post
Old 12-12-2007, 20:50   #26
jmvdwiel
Senior Member

jmvdwiel's Avatar

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
Ik ga er van uit dat ie de GG3 ook daadwerkelijk haalt.
Om heel eerlijk te zijn vond ik persoonlijk de puppytijd maar niks.
Nu mijn Denzeltje 2 jaar is, is ie veel leuker. Hij is zoiezo stukke slimmer en doordachter dan toen ie pup was. Ik kan er nu in iedergeval iets mee en hij begrijpt meer.
Ach ben nu eenmaal ook niet zo'n fan van jonge kinderen. Pas vanaf jaar of 9 begin ik ze leuk te vinden. Je kunt er dan ook mee communiceren op een normale manier.
desondanks wens ik je heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier de komende tijd. Veel mensen denken met weemoed terug naar de puppytijd. Dus mijn advies: Geniet geniet geniet!

Groetjes Kim

Wij gaan in ieder geval ons best doen .. tenminste dat denk ik
En ik ben het helemaal met je eens Kim die puppie tijd vind ik ook niet echt wat.. meer een noodzakelijk kwaad waar je je doorheen moet slaan om een leuke hond te krijgen, die na je eigen smaak/eisen is opgevoed.

Vannacht heeft Barany mij gedurende 6,5 uur laten slapen er is dus nog hoop. Ligt nu in de kennel te slapen met deurtje open.. hij is er zelf in gaan liggen.
Gisteren was een drama... hij wilde met geen mogelijkheid alleen zijn ging alleen maar harder harder en hartverscheurender krijsen.. uiteindelijk heb ik Flos (mijn border collie) er maar bij gezet en toen was hij zo stil en ging lekker slapen.

In de auto zit hij samen bij Scully mijn oude mopperpot, maar hij is wel de enigste die Barany in zijn waarde laat en niet gebruikt als een veredeld piepbeestje.

Met Pulga ( 7 maanden oud teefje uit spanje die een oogje is kwijt geraakt in Spanje) is hij continue aan het raggen en spelen en die 2 moet ik echt tot de orde roepen.

Maar hier is dan de eerste foto van Barany (mijn grijze muis/beertje), nog in Hongarije , eerste kennismaking met een grote witte hond.

er zijn al wat meer foto's gemaakt.. maar die heb ik nog niet
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote