De opkomst was groot en dat vond ik wel grappig want er waren meer Saarlozen op een Tsjechenwandeling dan Tsjechen
De sfeer was heel gemoedelijk en er is volgens mij niet echt een vechtpartij geweest met zoveel honden.
Zelfs toen Angel en Shadow los gingen en ze elkaar tegen kwamen stonden ze alleen ff wat naast elkaar te patsen en liepen ieder weer hun eigen weg.
Ben trots op mijn kerel
Heerlijk met de 'nieuwe' lopen kletsen maar natuurlijk ook met bekenden,maar vond het nog te kort hihi.
Na een grote ronde dachten we lekker ff wat te nuttigen in het restaurant,we gingen eerst op de bankjes buiten zitten,maar toen werden we binnen geroepen door een ober,dat we achter in een vrij lege zaal konden zitten.
Er zaten er inmiddels al binnen ,toen er binnen werd gezegd als we van de vereniging waren we naar buiten moesten en niet bediend zouden worden als we binnen bleven.
Of we moesten de honden maar in de auto doen en zonder zouden we wel wat krijgen.(maar dan hebben wij geen auto meer over )
Niet iedereen is toen naar buiten gegaan en werden gewoon bediend,die ook bij de wandeling waren maar toevallig dan geen lid van de Tsjechenvereniging.
Snap best dat het druk is met zoveel honden en de wolfhonden gingen ook gewoon netjes liggen.
Dus we zijn maar weer naar buiten gelopen.
Vind dit wel een GROOT minpunt dat er niet eens over kon gepraat worden en mijn discussie werd ook afgekapt doordat die vrouw gelijk wegliep en absoluut niet verder wilde praten.
Er werd zelfs iemand buiten gezet die zei dat het een takketent was.
Erg jammer want anders hadden er veel mensen blijven hangen en kletsen.
Het restaurant is wel toegankelijk voor honden maken ze dan reclame
Toen het tweede rondje.
Ging weer gemoedelijk,alleen Luna liep wat mank en wij hebben gekeken maar niets in of op zijn poot gevonden.
Het werd steeds erger en hij liep echt niet lekker.
Op aanraden van Corrie hem maar aan de riem gedaan,en hem voorlopig niet laten rennen en zoveel mogelijk rusten.
Hij is natuurlijk nog in de groei en ik hoop dat ie morgen wat meer uit de voeten kan want hij komt nauwelijks nog van zijn plek af,als ie een plasje moet loopt ie nu nog manker
Al met al was het een heerlijke dag en wij en de hondjes hebben genoten
Al is Luna nu heel zielig een echte Saar dus