Quote:
Originally Posted by loco
Hai Kim,
Het gaat mij niet om het feit dat ze goed of slecht zitten bij Letty.
En ik vind het ook geweldig dat ze er voor gaat om ze alle 2 bij een eigenaar te krijgen
Het gaat er mij om of der wel of niet een eigenaar zich meld voor de beide honden,zeker als ze zo erg aan elkaar hangen.
Want als nieuwe eigenaar,met 2 van die honden is het contact wat je met ze krijgt toch iets minder, als ze bij elkaar blijven.
En ik denk dat de meeste mensen dat contact toch wel erg waarderen.
In plaats van alleen maar eten te mogen geven,en uitlaten  en af en toe een aai geven.
En dan het probleem met de loopsheid,we wonen nou eenmaal niet allemaal zo vrij als letty en hebben toch met buren te maken.
En met de 35 jaar ervaring die Letty heeft,en een beetje aanpassen zoals ze zelf zegt,valt het wel mee.
Maar we hebben nou eenmaal niet allemaal die jarenlange ervaring.
En het is helemaal niet de bedoeling om Letty aan te vallen,ik heb ook geschreven dat ik het respecteer dat ze er voor gaat en der heel veel succes gewenst 
Maar daarom mag ik nog wel vertellen hoe ik der over denk.
Groetjes Martine.
|
Hoi Martine,
zag het ook niet als aanval hoor

. Wilde alleen even zeggen dat ze alle tijd hebben om samen herplaatst te worden. Er is dus geen haast. Uiteindelijk zal zich wel iemand komen melden. Liefst natuurlijk zo snel mogelijk. Is het beste voor de honden.
Wat jij zegt over het feit dat een eigenaar, omdat de honden erg aan elkaar hangen, misschien geen echte band krijgen. Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik ken de honden verder niet goed. Ik weet dan ook niet of je er meer kwaad mee doet om ze apart te plaatsen, of samen. Dat kan Letty het beste bepalen. Zij is nu eenmaal bekend met deze 2.
Ik weet dat ze goed op Koos en Letty reageren en heel aanhankelijk zijn. Het zijn vrije honden, wat ik van Koos en Let begreep. Ook hele vrolijke honden.
Groetjes Kim