View Single Post
Old 25-12-2007, 01:00   #28
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Hoi Veronique,

Ik heb echt alle vertrouwen in de kennis en ervaring van je ouders Maar zowel jij als zij weten, dat ik op basis van mijn eigen jarenlange ervaring gruwelijk eigenwijs kan zijn

Ik respecteer vanzelfsprekend de beslissing van hen om deze honden alleen samen te willen herplaatsen |En daarom heb ik ze ook als zodanig inde herplaatsing lijst opgenomen
Maar ik weet ook dat er “handicaps” aan zulke herplaatsingen kleven,,,..

A. kan het lang duren voordat er een echt geschikt adres gevonden kan worden (wat in dit geval gelukkig geen probleem is )
En B dat het voor veel honden zelf een zegen is dat ze zelf een nieuwe kans krijgen, los van de hond met wie ze jarenlang samen waren…..
En dat is precies de zelfde reden waarom ik slechts 1 doggy van de 3 mixjes in België mee terug nam naar Nederland voor een goed gezin waarin zij een nieuwe kans kreeg

Wij mensen zijn snel geneigd in mensen gevoelens te denken (ik ook hoor ! ) over doggy’s maar dat is in mijn optiek ook niet altijd goed voor dit soort discussies !
Vandaar even deze kanttekening van mij in deze discussie

Groetjes Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline